Oguz DIKKAS

-

معمار | هنرمند سه بعدی

سلام!

من Oguz هستم، معماري كه با اشتياق به آميختن يكپارچه واقعيت با دنياهاي مجازي برمي‌گردد. با بیش از 5 سال تجربه مستقل در طراحی معماری و انیمیشن، مهارت های خود را در ارائه، فیلمبرداری، انیمیشن، طراحی صدا و موارد دیگر تقویت کرده ام. با کار بر روی پروژه های مختلف در سراسر جهان، من به طور مداوم در هر قطعه واقع گرایی را دنبال می کنم. تخصص من شامل نرم افزارهای زیر است:

Unreal Engine 5

بلندر

Gaea

Adobe Photoshop

Adobe Lightroom

Adobe Premiere Pro

Adobe After Effects

مواد Adobe

AutoCad

ArchiCad

و بسیاری از افزونه ها. من اینها را نه تنها ابزار، بلکه گسترش خلاقیت خود می دانم. من با اطمینان از تسلط خود در این زمینه ها، مشتاق هستم تا تخصص خود را برای ارتقای مشارکتی تلاش های هنری خود به ارتفاعات جدید به اشتراک بگذارم. بیایید با هم آثار هنری استثنایی ایجاد کنیم!

دوره های Oguz DIKKAS | دانلود آموزشهای Oguz DIKKAS:

آموزش Ultimate ArchViz | تورهای تعاملی برای Unreal Engine 5. 3

Ultimate ArchViz | Interactive Tours for Unreal Engine 5. 3

"سلام دوستان. به دوره تجسم معماری نهایی ما خوش آمدید. من اوغوز هستم. Unreal Engine سال ها یک موتور بازی بود، اما اکنون بیشتر شده است. .."