Angie Gross

یادگیری HTML و CSS: طراحی وب آسان

سلام، نام من آنجی است. من یک طراح وب، هنرمند دیجیتال و عکاس با سالها تجربه در توسعه خلاق، طراحی وب و ساخت وب سایت با وردپرس و HTML هستم.

من تجربه تدریس حضوری گسترده ای دارم و دانش خود را به اشتراک می گذارم. در کلاس های درس پر از دانش آموزان برای بیش از 20 سال. تجربه تدریس در دنیای واقعی من به شکل قابل توجهی به دوره‌های آنلاین من کمک می‌کند—زیرا از تجربه می‌دانم چه چیزی مؤثر است و چه چیزی نه!

در سال 2002، زمانی که اولین وب سایت خود را ایجاد کردم، اشتیاق خود به طراحی وب را کشف کردم. کلاس HTML CSS که من در اینجا تدریس می کنم، در اصل برای آموزش دانش آموزان از برنامه های مربوط به طراحی و هنر طراحی شده است تا مهارت های لازم برای ساخت وب سایت ها را از ابتدا در سطح حرفه ای به دست آورند.

این بدان معناست که شما حتی نیازی به آن ندارید. برای پیوستن به بوت کمپ طراحی وب من و کسب مهارت های برنامه نویسی پیشرفته HTML و CSS برای کدنویسی وب سایت ها به تنهایی یک فرد متخصص باشید!

من خوشحالم که این دوره را به صورت آنلاین در دسترس مردم از سراسر جهان قرار می دهم. ، بدون هیچ تجربه کدنویسی قبلی، به طوری که آنها می توانند مهارت های برنامه نویسی را بیاموزند که ممکن است به آنها کمک کند مسیر شغلی جدیدی را در دنیای فناوری طی کنند، یک حرفه آزاد را شروع کنند یا به سادگی یک وب سایت زیبا برای خود بسازند.

جدا. از توسعه وب، علایق من شامل ایجاد آثار هنری دیجیتال، فتوشاپ، وبلاگ نویسی و سئو است.

دوره های این مدرس:

آموزش بوت کمپ طراحی وب: وب سایت های کدنویسی دستی با HTML و CSS *صفر تا قهرمان*

Web Design Bootcamp: Hand-Coding Websites with HTML & CSS *Zero to Hero*

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."