Farah Taj

سلام، من فرح هستم، مالک Sparkling Mosaic، یک مدرسه معتبر برای کارگاه های مراقبت از پوست. من اینجا هستم تا به شما بیاموزم چگونه محصولات مراقبت از پوست طبیعی خود را از راحتی در خانه خود بسازید.

چه یک زن خانه دار، چه آرایشگر، یا فقط عاشق هنر و علم همه چیز باشید، من می توانم به شما کمک کنم تا لوازم آرایشی خود را انجام دهید یا حتی کسب و کار مراقبت از پوست خود را راه اندازی کنید! سفر من به عنوان معلم از دوران مدرسه من شروع شد و از آن زمان تا کنون رشد کرده است. من دنیای کارگاه های مراقبت از پوست را در طول دوره کارآموزی خود در پاریس کشف کردم، می دانستم که باید درگیر آن باشم. به نظر می رسد که ساختن محصولات مراقبت از پوست خود نه تنها آسان است، بلکه بسیار سرگرم کننده است. بنابراین شروع به آموزش اعضای خانواده ام کردم و در نهایت اولین کارگاه آنلاین خود را برگزار کردم. من 100 کارگاه آنلاین مراقبت از پوست را با موفقیت انجام داده ام.

از سال 2019، من در ماموریتی بوده ام تا تخصص مراقبت از پوست خود را با بیشترین تعداد ممکن به اشتراک بگذارم. بنابراین اگر می‌خواهید کمی درخشش را به روتین مراقبت از پوست خود اضافه کنید، به یکی از کارگاه‌های من بپیوندید.

و دریغ نکنید که اگر سؤالی دارید یا فقط حمایت بیشتری می‌خواهید تماس بگیرید - من همیشه خوشحالم که به شما کمک می‌کنم. به زودی شما را در یک دوره می بینیم!

دوره های این مدرس:

آموزش ساخت صابون زده شده: از ابتدا تا محصول نهایی

Whipped soap making: From scratch to finished product

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."