Joe Pulichino, Ed.D.

دکتر جو پولیچینو مشاور اصلی در راه حل های یادگیری آتنا است.

Dr. Pulichino بیش از 40 سال در زمینه یادگیری و توسعه به عنوان معلم، طراح آموزشی و مشاور در سازمان‌های بزرگ، K-12 و محیط‌های آموزش عالی و به عنوان مدیر بخش‌های آموزشی در سازمان‌های بزرگ و کوچک، از ابتدا کار کرده است. به شرکت های چندملیتی جهانی. تخصص او توسعه رهبری را پوشش می دهد. فروش، انطباق، و آموزش فنی؛ آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم؛ سرمایه انسانی و مدیریت استعداد؛ و ارزیابی، ارزیابی و مدیریت عملکرد.

او مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه راتگرز و EdD خود را در فناوری آموزشی از دانشگاه پپردین دریافت کرد. جو که قبلاً مدیر تحقیقات انجمن آموزش الکترونیکی بود، مقالات زیادی در مجلات تجاری و دانشگاهی منتشر کرده است و تحقیقات خود را در بسیاری از کنفرانس های صنعتی ارائه کرده است. او به عنوان عضو هیئت مدیره مرکز نوآوری یادگیری و انجمن مدیریت آموزش کامپیوتر خدمت کرده است.
دوره های این مدرس:

آموزش مبانی L&D: مهارت های ضروری برای رهبری L&D

L&D Foundations: Essential Skills for L&D Leadership

ایجاد یک محیط یادگیری فراگیر برای اطمینان از این امر ضروری است که همه فراگیران، صرف نظر از پیشینه، توانایی ها یا هویتشان، دسترسی برابر به برنامه های توسعه حرفه ای و فرصت های موفقیت داشته باشند. پس از تماشای این ویدئو، فراگیران قادر خواهند بود اصول اصلی تنوع، برابری، و شمول را به منظور تقویت فرهنگ یادگیری و حفظ تلاش و تعهد مداوم برای برآوردن نیازهای مختلف همه فراگیران، به کار گیرند.