Georgie Ndirangu

ناظر جهانی و سخنران عمومی

یک روزنامه‌نگار برنده جوایز، مجری برنامه‌های آموزش دیده و مجری جهانی است که قبلاً با بی‌بی‌سی، سی‌ان‌بی‌سی و فوربس آفریقا کار کرده و با سران و چهره‌های متعددی در سراسر جهان مصاحبه کرده است. او سابقه ای در علوم اکچوئری و تخصص در دنیای توسعه دارد که در ارتباطات پورتلند برای بنیاد بیل ملیندا گیتس، Evercare و دیگران در سراسر آفریقا، آسیا، خاورمیانه و بریتانیا اجرا کرده است.

در , جورجی مسئول راه اندازی بخش ارتباطات برنامه پان-آفریقا است - مفهوم سازی، توسعه و اجرای استراتژی ارتباطات برای برنامه های پان آفریقایی، و دیده شدن کار شرکا و بنیاد در سراسر آفریقا.

>

او در حال حاضر در هیئت مدیره - متمرکز بر مراقبت از نوزادان - برای کاهش بار زایمان زودرس در تانزانیا و منطقه و تأثیر منفی آن بر سلامت، جوامع و اقتصاد فعالیت می کند.

او همچنین عضوی از زیر ستون اقتصاد خلاق و عضو «شبکه نسل کنونی» در بنیاد مو ابراهیم است - ائتلافی از جوانان آفریقایی متعهد به حرکت در برنامه توسعه قاره به جلو.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه بهترین مجری و سخنران عمومی در جهان باشیم؟

How to be the best moderator and public speaker in the world

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."