Sheree Lowe

هنرمند و مربی

هی! من Sheree هستم و Paint the Town را حدود 8 سال پیش شروع کردم.

من   ابتدا نقاشی چهره را شروع کردم، و بعد از مدت کوتاهی شروع به نقاشی دیواری موقت روی پنجره‌ها، و سپس نقاشی‌های دیواری دائمی روی دیوارها، کف‌ها و درها،  نیز کردم. مانند سایر آثار هنری تصادفی جامعه.

پس از قرنطینه کووید WA در سال 2020، شروع به برگزاری کلاس‌های هنر اجتماعی به سبک "رنگ و جرعه" در Merredin کردم تا به مردم محلی کمک کنم پس از ماه‌ها منزوی شدن در خانه از خانه خارج شوند. آنها فوق العاده محبوب بودند، به طور مداوم در حال فروش بودند، بنابراین در سال 2023 کلاس های صنایع دستی (از جمله نقاشی با جوهر الکلی، ساخت جواهرات با خاک رس پلیمری، ریختن رزین، سبد بافی و مهر زنی فلز) را به پیشنهاداتم اضافه کردم.

در ماه مه 2023، محل تجاری خود را باز کردم تا کارگاه‌هایم را خارج کنم. من دوست دارم کنترل بسیار زیادی بر ایجاد فضایی زیبا برای مشتریانم داشته باشم، و مفتخرم که یک فضای دوستانه زنانه - عمدی ایجاد کرده ام.

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی اکریلیک "رنگ و جرعه" برای مبتدیان: "غروب آفتاب در مزرعه"

"Paint and Sip" acrylic painting for beginners: "Sunset on the Farm"

"همراه من نقاشی کنید! چند تکنیک ساده و موثر با رنگ اکریلیک بیاموزید تا یک نقاشی تمام شده را از ابتدا تا انتها در یک یا دو ساعت ایجاد کنید - حتی اگر سالی باشد...."


آموزش نقاشی اکریلیک "رنگ و جرعه" برای مبتدیان: "خلیج خوش شانس"

"Paint and Sip" acrylic painting for beginners: "Lucky Bay"

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."