Ahmed Magdy

توسعه دهنده و مدرس وب پیشرفته


من احمد مجدی هستم، یک توسعه دهنده وب Full Stack پیشرفته با بیش از 10 سال تجربه در توسعه وب Full Stack.

من همچنین یک مربی آنلاین هستم و توسعه وب و نوشتن کسب و کار را به بیش از 13000 دانش آموز جهانی بر اساس چندین پلت فرم جهانی آموزش می دهم. من بیشتر روی انجام کارهای خلاقانه و ارائه بیشتر متمرکز هستم. تدریس کاری است که من انجامش را دوست دارم.

با مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر، درک کاملی از چرخه عمر کامل پروژه توسعه نرم افزار دارم. من همچنین تجربه یادگیری و برتری در فن آوری های جدید را در صورت نیاز دارم.

نقاط قوت کلیدی که برای موفقیت در این حرفه دارم عبارتند از:

من برنامه‌های کاربردی زنده را با موفقیت طراحی، توسعه و پشتیبانی کرده‌ام، برای ادامه تعالی تلاش می‌کنم. به دانش‌آموزان زیادی آموزش دادم و به آنها در شروع حرفه‌های شغلی کمک کردم.

از اینکه برای بررسی نمایه من وقت گذاشتید متشکرم!

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک مورد استفاده تجاری بنویسیم

How to write a Business Use case

هدف اصلی از نوشتن یک مورد استفاده، کشف و برجسته کردن ارزش تجارت، صنعت یا سیستم شما است. موارد استفاده می تواند ابزار ارزشمندی برای زیرین باشد. ..


آموزش مسیریابی آرام با مثال های عملی

Restful Routing with Practical Examples

مفهوم Restful Routing را درک کنید، روی نمونه های عملی واقعی کار کنید و API های REST آنلاین را کشف کنید.


آموزش نحوه رسم اشیا با استفاده از مایکروسافت پینت

How to draw objects using Microsoft Paint

"طراحی اشیاء می تواند بسیار آسان باشد و در این مرحله به مرحله برای مبتدیان، من قصد دارم برخی از اصول اولیه را در مورد نحوه ترسیم اشیاء با استفاده از اشکال اولیه به شما ارائه دهم. من d. .."


آموزش نحوه ترسیم چهره شخصیت با استفاده از Inkscape

How to draw character face using Inkscape

"در این کلاس، دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که چگونه گام به گام چهره یک شخصیت را ترسیم کنند و چگونه جزئیات اصلی یک شخصیت را استخراج کنند و آنها را با روشی ساده نشان دهند.


آموزش نحوه نوشتن توصیه نامه

How to Write a Letter of Recommendation

"توصیه نامه ها برای توصیه به یک کارفرما یا مسئول پذیرش دانشگاه نوشته می شوند. توصیه نامه ها مربوط به استخدام هستند. .."


آموزش یادگیری جاوا اسکریپت برای مبتدیان

Learn JavaScript for Beginners

"جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی است که به شما امکان می دهد تعاملی را به یک صفحه وب اضافه کنید. در این کلاس به شما در یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت کمک خواهم کرد. .."


آموزش نحوه نوشتن پروپوزال

How to write Project Proposal

"پروژه های پروژه اسنادی هستند که پروژه شما را تعریف می کنند. آنها به مشتری شما می گویند که ایده های پروژه شما چگونه باید اجرا شود. در این کلاس من در د ... توضیح خواهم داد."


آموزش نحوه نوشتن ایمیل های حرفه ای

How to write professional emails

"نوشتن یک ایمیل موثر رسمی در این کلاس، بسیاری از جنبه های ایمیل حرفه ای را به طور عمیق بررسی خواهیم کرد. ساختار اصلی یک ایمیل رسمی را توضیح خواهیم داد. ..."


آموزش نحوه ترسیم قهرمانان کارتونی با استفاده از مایکروسافت پینت

How to Draw Cartoon Heroes using Microsoft Paint

کشیدن چهره کارتونی می تواند بسیار آسان باشد و در این مرحله برای مبتدیان، من قصد دارم اصولی در مورد نحوه ترسیم چهره کارتونی مورد علاقه خود به شما ارائه دهم. ..


آموزش چگونه جلسات را به طور موثر مدیریت کنیم

How to Manage Meetings Effectively

"جلسات موثر به اهدافی دست می یابند که تاثیر مثبتی بر پروژه یا سازمان دارند. برگزاری یک جلسه موثر به کشف ایده های جدید، ساختن چای کمک می کند..."


آموزش نحوه نوشتن یادداشت

How to write a Memo

"یادداشت ها به طور گسترده در تجارت برای برقراری ارتباط اطلاعات مهم با افراد در یک شرکت یا سازمان استفاده می شوند. هر زمان که اطلاعات مهمی دارید و y. .."


آموزش نحوه نوشتن صورت جلسه

How to write minutes of meeting

"دقایقی از جلسه یک رکورد رسمی از یک جلسه برای شرکت کنندگان آن است. آنها همچنین منابع اطلاعاتی برای هم تیمی هایی هستند که قادر به حضور در آن نیستند. در این .."


آموزش یادگیری HTML: کلاس برای مبتدیان

Learn HTML: Class for Beginners

«درباره این کلاس: راهنمای کامل یادگیری HTML برای مبتدیان در این دوره کلاس HTML شما: اصول HTML را یاد بگیرید، از کد ویژوال استودیو به عنوان ویرایشگر متن استفاده کنید. .."


آموزش چگونه یک لیست کارآمد بنویسیم

How to write an effective to-do list

"یکی از مهم ترین دلایل برای حفظ فهرست کارها سازماندهی است. سازماندهی وظایف خود با یک لیست می تواند همه چیز را بسیار قابل کنترل تر کند. در این. .."