John McGovern

"هیچ چیز بهتر از دریافت بازخورد از کسی نیست که بگوید آموزش من به آنها کمک کرده تا یک موضوع را بفهمند یا امتحانی را قبول کنند که در نهایت آنها را به فرصت های شغلی بیشتری می رساند." جان که خودش یادگیرنده CBT Nuggets است، از آموزش ویدیویی برای ایجاد سریع و موثر پایگاه دانش IT خود استفاده کرد. کنجکاوی طبیعی او در مورد موضوعاتی مانند ابر اغلب او را به غواصی عمیق برای درک دلیل پشت فناوری ها سوق می دهد. جان، که ساکن اسکاتلند است، در اوقات فراغت خود از نواختن درام، گلف، خواندن و میانجیگری لذت می برد.

ارتباط با جان: شبکه، پایتون، اتوماسیون شبکه و امنیت سایبری
دوره های این مدرس:

آموزش اتوماسیون شبکه پیشرفته با سیسکو و پایتون

Advanced Network Automation with Cisco and Python

این اتوماسیون پیشرفته شبکه میانی با سیسکو و پایتون مهندسان شبکه را آماده می‌کند تا انتزاع موجودی نورنیر و اجرای کار همزمان را در محیط اتوماسیون CI/CD شبکه شما بگنجانند.


آموزش اتوماسیون شبکه ها با Ansible

Automating Networks with Ansible

این آموزش Automating Networks with Ansible نحوه خودکارسازی محیط‌های پیچیده فناوری اطلاعات چند لایه با Ansible را پوشش می‌دهد: منبع باز، مدیریت پیکربندی فناوری اطلاعات، استقرار و ابزار هماهنگ‌سازی.


آموزش نحوه استفاده از Postman و Python برای اتوماسیون مرکز داده

How to use Postman and Python for Data Center Automation

این آموزش نحوه استفاده از پستمن و پایتون برای اتوماسیون مرکز داده، نحوه نوشتن برنامه‌هایی در پایتون را پوشش می‌دهد که از Postman برای برقراری ارتباط با سرویس‌ها، سیستم‌ها و دستگاه‌هایی استفاده می‌کنند که خودکارسازی رفتار مرکز داده شما را ساده می‌کند.


آموزش استفاده از Cisco Webex API

Using Cisco Webex APIs

این آموزش Cisco Webex نحوه نصب، پیکربندی، ایمن سازی و عیب یابی فناوری های Cisco Webex را برای کنفرانس ویدیویی، یکپارچه سازی برنامه ها و همکاری از راه دور را پوشش می دهد.


آموزش Python و Ansible Automation برای Juniper Networks

Python and Ansible Automation for Juniper Networks

این دوره آموزشی Ansible شامل ایجاد کتاب‌های بازی در Ansible است که از ماژول‌های Junos استفاده می‌کند، Ansible را به دستگاه‌های Juniper وصل می‌کند و موارد دیگر.


آموزش نحوه ایجاد و نصب یک فایل سیستم لینوکس

How to Create and Mount a Linux File System

این آموزش نحوه ایجاد و نصب یک سیستم فایل لینوکس، نحوه ایجاد پارتیشن، قالب بندی پارتیشن ها با سیستم فایل مورد نظر و نصب آن ها در یک فهرست خاص را پوشش می دهد.


آموزش دستورات شبکه لینوکس برای مدیران سیستم

Linux Networking Commands for System Administrators

این آموزش دستورات شبکه لینوکس برای مدیران سیستم نحوه انجام وظایف ساده مدیریت سیستم در لینوکس با برخی از ضروری ترین دستورات شبکه لینوکس را پوشش می دهد.


آموزش پایتون برای مهندسان شبکه

Python for Network Engineers

این آموزش پایتون برای مهندسان شبکه نحوه خودکارسازی رفتار و بهبود سرعت شبکه خود را با پایتون را پوشش می‌دهد. دوره آزمایشی رایگان خود را امروز شروع کنید!


آموزش چگونه دستگاه های امنیتی سیسکو را با Postman و Python خودکار کنیم

How to Automate Cisco Security Devices with Postman and Python

این آموزش نحوه خودکارسازی دستگاه‌های امنیتی سیسکو با پستچی و پایتون را پوشش می‌دهد که چگونه رفتار دستگاه‌های امنیتی سیسکو خود را خودکار کنید و امنیت شبکه را با کد پایتون و APIها در دستگاه‌ها و فناوری‌های دیگر بهبود بخشید.


آموزش پاسخگو

Ansible

این دوره آموزشی Ansible زبان آموزان را برای یادگیری در مورد زیرساخت های ارکستراسیون و اتوماسیون آماده می کند.


آموزش نحوه اجرای دستورات اصلی فایل لینوکس

How to Run Basic Linux File Commands

این آموزش نحوه اجرای دستورات اساسی فایل لینوکس را پوشش می دهد که چگونه دستورات اصلی فایل لینوکس را اجرا کنید تا بتوانید در سیستم های لینوکس پیمایش کنید و پایه ای از تخصص را با مدیریت لینوکس بسازید.


آموزش نحوه تغییر مجوزهای فایل لینوکس

How to Change Linux File Permissions

این آموزش نحوه تغییر مجوز فایل لینوکس نحوه مدیریت و کنترل سطوح مجوزهای کاربران و نحوه ایجاد سیستم‌های دسترسی قوی را پوشش می‌دهد.


آموزش توابع پایتون

Python Functions Tutorial

این آموزش توابع پایتون نحوه نوشتن توابع در پایتون را پوشش می‌دهد، بلوک‌های کد خاصی که فقط در زمان‌های خاصی در برنامه شما اجرا می‌شوند.


آموزش خودکارسازی API ها و پروتکل ها برای راه حل های سازمانی Cisco

Automating APIs and Protocols for Cisco Enterprise Solutions

این آموزش API سیسکو نحوه دسترسی برنامه‌ریزی به داده‌های سیسکو، مدیریت اتوماسیون سازمانی و افزایش بهره‌وری با APIها و پروتکل‌های سیسکو را پوشش می‌دهد.