Chuck Keith

"من حرفه IT خود را با آموزش از CBT Nuggets شروع کردم. بهترین بخش مربی بودن، توانایی ایجاد همان تجربه برای یادگیرندگان است که در ابتدا الهام بخش من شد." جرمی سیوآرا و کیت بارکر کارشناس شبکه. در سال 2014، چاک یک کانال محبوب یوتیوب به نام NetworkChuck را راه اندازی کرد که به سرعت به بیش از 16000 دنبال کننده رسید. چاک در ابتدا کانال یوتیوب را به منبعی فنی برای همکاری سیسکو تبدیل کرد، و تمرکز کانال را به سمت مشاوره حرفه ای فناوری اطلاعات و آمادگی برای صدور گواهینامه تغییر داد. شبکه و همکاری سیسکو
دوره های این مدرس:

آموزش گواهی مایکروسافت: Azure Administrator Associate (AZ-103)

Microsoft Certified: Azure Administrator Associate (AZ-103)

این آموزش Microsoft Certified Azure Administrator Associate (AZ-103) نحوه استقرار ماشین‌های مجازی ویندوز و لینوکس (VMs) در Azure و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.


آموزش استفاده از REST API و JSON

Using REST APIs and JSON

این آموزش REST API ها و JSON نحوه نوشتن API های REST و استفاده کامل از پروتکل های موجود برای ساخت سیستم های بزرگ و مقیاس پذیر را پوشش می دهد.


آموزش امنیت فیزیکی و حملات شبکه

Physical Security and Network Attacks

این آموزش امنیت فیزیکی و حملات شبکه نحوه شناسایی تهدیدات امنیتی فیزیکی که شبکه‌ها را در برابر حملات آسیب‌پذیر می‌کنند و نحوه کاهش آنها با سیاست‌های فیزیکی و دیجیتال را پوشش می‌دهد.


آموزش Cisco CCNP Collaboration (300-070 CIPTV1)

Cisco CCNP Collaboration (300-070 CIPTV1)

این دوره آموزشی CCNP Collaboration نحوه پیاده‌سازی راه‌حل Cisco Unified Collaboration با پلن‌های شماره‌گیری، CUCM، CUBE، SIP، QoS و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.


آموزش اشتراک ها و منابع Azure

Azure Subscriptions and Resources

این دوره آموزشی خدمات Azure زبان آموزان را برای مدیریت گروه های منابع با پورتال Azure، Azure CLI و PowerShell آماده می کند.


آموزش ماشین های مجازی Azure

Azure Virtual Machines

این دوره آموزشی زیرساخت Azure زبان آموزان را برای خودکارسازی استقرار ماشین های مجازی ویندوز و لینوکس (VMs) در Azure آماده می کند.


آموزش مانیتورینگ، عیب یابی و بهینه سازی Azure

Azure Monitoring, Troubleshooting, and Optimizing

این دوره آموزشی زیرساخت Azure زبان آموزان را برای پیاده سازی Application Insights در برنامه وب ASP.NET خود با ویژوال استودیو آماده می کند.


آموزش پیاده سازی و مدیریت ذخیره سازی در Azure

Implementing and Managing Storage in Azure

این آموزش پیاده‌سازی و مدیریت فضای ذخیره‌سازی در Azure نحوه پیاده‌سازی و مدیریت حساب‌های Azure، ایمن‌سازی و مدیریت داده‌ها در Azure Storage و پیمایش در سیستم‌های Azure File و Blob را پوشش می‌دهد.