Nikiya Simpson

MBA، توسعه دهنده، متخصص در برنامه های کاربردی وب داده محور
نیکیا سیمپسون یک توسعه دهنده و مدرس متخصص در برنامه های کاربردی وب مبتنی بر داده است.

نیکیا علاقه زیادی به ابراز خلاقیت خود از طریق برنامه های کاربردی وب پویا و ترجمه داده ها به داستان های معنادار دارد. او دارای مدرک MBA و همچنین دارای مدرک BBA در سیستم‌های اطلاعات مدیریت با تحصیلات جزئی در زیست‌شناسی از دانشگاه آرکانزاس در لیتل راک است. نیکیا همچنین یک مربی است که در توسعه و تجزیه و تحلیل سیستم های اطلاعاتی در دانشگاه آرکانزاس برای دانشکده بهداشت عمومی علوم پزشکی کار می کند. او یکی از اعضای موسس TechLadies است، یک جامعه جهانی که بر کمک به زنان در صنعت فناوری تمرکز دارد تا شغل خود را رشد دهند. او همچنین بخش GDG Google Developers Group (GDG) را برای لیتل راک رهبری می‌کند و به عنوان سفیر زنان فناوری کار می‌کند.
دوره های این مدرس:

آموزش تجزیه و تحلیل SQL برای توسعه دهندگان داده

SQL Analysis for Data Developers

تکنیک های اساسی تجزیه و تحلیل داده های SQL را به ویژه برای توسعه دهندگان مفید بدانید. جستجوی مقادیر پایگاه داده رابطه ای ، فیلتر کردن نتایج ، استفاده از توابع و موارد دیگر را کاوش کنید.


آموزش ایجاد داشبورد در پلتفرم Google Cloud برای مشاغل کوچک

Creating Dashboards in Google Cloud Platform for Small Businesses

بیاموزید که چگونه از داده‌های جمع‌آوری‌شده و ذخیره‌شده در Google Cloud Platform برای ایجاد داشبوردهایی استفاده کنید که بینش‌های عملی را برای کسب‌وکارتان ارائه می‌کنند.


آموزش آن را تمرین کنید: SQL Joins

Practice It: SQL Joins

در مورد چهار نوع مختلف اتصال SQL بیاموزید و ایجاد پیوندها را در GitHub Codespaces تمرین کنید.


آموزش یافتن مسیرهای شغلی جدید با SQL

Finding New Career Paths with SQL

بیاموزید که چگونه از دانش SQL موجود خود برای یافتن مسیرهای شغلی جدید استفاده کنید.


آموزش SQL برای تجزیه و تحلیل داده ها

SQL for Data Analysis

تکنیک های اساسی تجزیه و تحلیل داده های SQL را به ویژه برای توسعه دهندگان بیاموزید. پرس و جو مقادیر پایگاه داده رابطه ای، فیلتر کردن نتایج، اعمال نفوذ و موارد دیگر را کاوش کنید.