Jeff Kish

"شوق من زمانی زنده می شود که یک نشانگر پاک کن خشک در دستم باشد! من می‌خواهم زبان‌آموزان بیشتر از فهرستی از نکات مهم را درک کنند و درک عمیق‌تری از موضوعات به دست آورند.» جف کیش بیش از 15 سال تجربه فناوری اطلاعات دارد که عمدتاً بر زیرساخت های اصلی و فناوری های مرکز داده تمرکز دارد. او دارای تعدادی گواهینامه سیسکو از جمله CCIE در مسیریابی و سوئیچینگ و مرکز داده است. او همچنین بر برنامه‌ریزی شبکه و شبکه‌های تعریف‌شده توسط نرم‌افزار تمرکز دارد. جف دارای مدرک مهندسی برق است. وقتی جف آموزش ایجاد نمی کند، از گذراندن وقت با خانواده، نوشتن رمان های فانتزی، کدنویسی بازی های ویدیویی و شرکت در مسابقات گاه به گاه Super Smash Bros لذت می برد.

ارتباط با جف: سیسکو، فناوری زیرساخت اصلی، فناوری‌های مرکز داده
دوره های این مدرس:

آموزش Cisco SD-WAN: نحوه مدیریت Cisco vManage

Cisco SD-WAN: How to Manage Cisco vManage

این آموزش Cisco SD-WAN: How to Manage Cisco vManage نحوه مشاهده، مدیریت و پیکربندی کل SD-WAN خود را از طریق رابط کاربری گرافیکی vManage - که از طریق مرورگر اینترنت قابل دسترسی است، پوشش می دهد.


آموزش چگونه یک نظرسنجی سایت بی سیم انجام دهیم

How to do a Wireless Site Survey

این آموزش نحوه انجام یک بررسی سایت بی‌سیم نحوه بررسی یک مکان و تعیین اینکه چه نوع نقاط دسترسی باید در چه مکان‌هایی برای ارائه پوشش شبکه بی‌سیم یکپارچه استفاده شود را پوشش می‌دهد.


آموزش نحوه پیکربندی Cisco WLC HA و AP HA

How to Configure Cisco WLC HA and AP HA

این آموزش نحوه پیکربندی Cisco WLC HA و AP HA نحوه پیکربندی تجهیزات سیسکو را پوشش می‌دهد تا کنترل‌کننده‌های LAN بی‌سیم و نقاط دسترسی در شبکه شما همیشه دسترسی به شبکه بسیار در دسترس را فراهم کنند.


آموزش راهنمای طراحی سیسکو SD-WAN برای مهندسان شبکه بی سیم سیسکو

Cisco SD-WAN Design Guide for Cisco Wireless Network Engineers

این راهنمای طراحی Cisco SD-WAN برای مهندسین شبکه بی‌سیم Cisco نحوه پیاده‌سازی یک SD-WAN جدید، مدیریت یک موجود یا ترکیبی از یک WAN سنتی و سپس بهینه‌سازی و ایمن کردن آن را پوشش می‌دهد.


آموزش پیکربندی سیسکو UCS

Cisco UCS Configuration

این دوره آموزشی سیستم های محاسباتی یکپارچه، فراگیران را برای پیکربندی iSCSI VLAN، iSCSI QoS، iSCSI Boot و پورت های لوازم UCS آماده می کند.


آموزش پیاده‌سازی فناوری‌های محاسباتی مرکز داده سیسکو

Implementing Cisco Data Center Compute Technologies

این آموزش پیاده‌سازی فناوری‌های محاسباتی مرکز داده سیسکو، نحوه گرفتن طرح معماری برای یک مرکز داده مبتنی بر سیسکو و نصب، مدیریت و پیاده‌سازی ابزارها و فناوری‌هایی را که آن را به واقعیت تبدیل می‌کنند، پوشش می‌دهد.


آموزش مفاهیم برای مهندسان شبکه سیسکو: SD-WAN چیست

Concepts for Cisco Network Engineers: What is SD-WAN

این مفاهیم برای مهندسین شبکه سیسکو: آموزش SD-WAN چیست، نحوه به کارگیری بهترین عملکرد و ویژگی های یک شبکه گسترده نرم افزاری تعریف شده از سیسکو را در شبکه سازمان خود پوشش می دهد.


آموزش معماری SD-WAN: نحوه استقرار کنترلرهای Cisco SD-WAN

SD-WAN Architecture: How to Deploy Cisco SD-WAN Controllers

این آموزش SD-WAN Architecture: How to Deploy Cisco SD-WAN Controllers نحوه آماده سازی شبکه سیسکو خود را برای عملکرد کامل SD-WAN با پیکربندی و استقرار کنترلرهای SD-WAN را پوشش می دهد.


آموزش Cisco CCNP Data Center Certification Prep: Cisco Hyperflex Training

Cisco CCNP Data Center Certification Prep: Cisco Hyperflex Training

این آمادگی برای صدور گواهینامه مرکز داده CCNP Cisco: آموزش Cisco Hyperflex نحوه استقرار، مدیریت و نگهداری پلتفرم زیرساختی بیش از حد تحت پوشش سیسکو، HyperFlex را پوشش می دهد، که با متمرکز کردن مدیریت عملا همه چیز، کارایی را در مرکز داده شما افزایش می دهد.


آموزش آمادگی برای صدور گواهینامه مرکز داده سیسکو CCNP: طراحی اتصال به شبکه

Cisco CCNP Data Center Certification Prep: Designing Network Connectivity

این آموزش Cisco CCNP Data Center Certification Prep: Designing Network Connectivity آموزش می دهد که چگونه با برنامه ریزی و اجرای اتصالاتی که مرکز داده سیسکو شما را همیشه کار می کند احساس راحتی کنید.


آموزش استفاده از امنیت مرکز داده سیسکو

Applying Cisco Data Center Security

این آموزش Applying Cisco Data Center Security نحوه ارائه امنیت فوق‌العاده مرکز داده خود را، چه در محل، چه در فضای ابری خصوصی یا ترکیبی، پوشش می‌دهد.


آماده سازی گواهی مرکز داده CCNP: آموزش UCS Cisco

CCNP Data Center Certification Prep: Cisco UCS Training

این دوره آموزشی Cisco CCNP Data Center Certification Prep: Cisco UCS Training نحوه استقرار و بهره برداری، ایمن سازی و حفظ سیستم محاسباتی یکپارچه سیسکو را مطابق با استانداردهای آزمون مرکز داده CCNP را پوشش می دهد.


آموزش کیفیت خدمات (QoS) برای Cisco Voice و Cisco Video

Quality of Service (QoS) for Cisco Voice and Cisco Video

این کیفیت خدمات (QoS) برای آموزش صوتی و تصویری Cisco نحوه ارائه خدمات با کیفیت بالا را برای شبکه سیسکو که به قابلیت‌های صوتی و تصویری نیاز دارد، پوشش می‌دهد.


آموزش شبکه‌سازی مرکز داده با سوئیچ‌های Nexus Cisco

Data Center Networking with Cisco Nexus Switches

این آموزش شبکه‌سازی مرکز داده با سوئیچ‌های Nexus Cisco نحوه پذیرفتن مسئولیت کامل برای برنامه‌ریزی و اجرای واقعی سخت‌افزار و نرم‌افزار Cisco را پوشش می‌دهد که عملیات مرکز داده را ممکن می‌سازد.


آموزش Cisco UCS Essentials

Cisco UCS Essentials

این دوره آموزشی زیرساخت مرکز داده، زبان آموزان را برای شروع استفاده از سیستم های محاسباتی یکپارچه سیسکو (UCS) آماده می کند.


آموزش طراحی مرکز داده سیسکو

Cisco Data Center Design

این آموزش طراحی شبکه مرکز داده سیسکو به شما نحوه مدیریت، پیکربندی و بهبود مراکز داده سیسکو را نشان می دهد. امروز آموزش طراحی مرکز داده سیسکو را شروع کنید!


آموزش CompTIA A+ Core 1 (220-1001)

CompTIA A+ Core 1 (220-1001)

این آموزش CompTIA A+ (Core 220-1001) مباحث شبکه، سخت افزار، مجازی سازی، رایانش ابری و عیب یابی شبکه را پوشش می دهد.


آموزش Cisco Application Centric Infrastructure ACI

Cisco Application Centric Infrastructure ACI

این دوره آموزشی Cisco ACI زبان آموزان را برای استفاده از نرم افزار Cisco Application Centric Infrastructure (ACI) آماده می کند.


آموزش چگونه به یک تکنسین مرکز داده تبدیل شویم: مبانی شبکه سازی مرکز داده سیسکو

How to Become a Data Center Technician: Cisco Data Center Networking Basics

این آموزش چگونه یک تکنسین مرکز داده شوید: آموزش مبانی شبکه‌سازی مرکز داده سیسکو نحوه انجام وظایف اساسی مدیریت را به خوبی پوشش می‌دهد تا بتوانید هر کاری را به‌عنوان یک تکنسین سطح ابتدایی مرکز داده به خوبی انجام دهید.


آموزش یک Fabric SD-Access را با مرکز DNA سیسکو پیاده سازی کنید

Implement an SD-Access Fabric with Cisco DNA Center

Cisco DNA Center یک فروشگاه یک مرحله ای برای مدیریت هر شبکه بزرگ سازمانی است. چه اجرای یک پارچه SD-Access، چه خودکار کردن هدف تجاری، یا دریافت بینش کامل از محیط خود با Assurance، این دوره از روز 0 با برنامه ریزی و بهترین شیوه ها، راه اندازی اولیه دستگاه DNA Center، تا اجرای یک برنامه کامل آغاز می شود. پارچه روکش SD-Access.


آموزش آماده سازی گواهی مرکز داده CCNP: FCoE در مقابل FC

CCNP Data Center Certification Prep: FCoE vs FC

این آموزش Cisco CCNP Data Center Certification Prep: FCoE vs FC نحوه ادغام کانال فیبر (FC) یا کانال فیبر از طریق اترنت (FCoE) را در یک شبکه ذخیره سازی سیسکو پس از انتخاب بین آنها پوشش می دهد.


آموزش شبکه‌سازی مرکز داده با سوئیچ‌های Nexus Cisco

Data Center Networking with Cisco Nexus Switches

این آموزش شبکه‌سازی مرکز داده با سوئیچ‌های Cisco Nexus نحوه پذیرفتن مسئولیت کامل برای برنامه‌ریزی و اجرای واقعی سخت‌افزار و نرم‌افزار Cisco را پوشش می‌دهد که عملیات مرکز داده را ممکن می‌سازد.


آموزش نحوه تبدیل شدن به یک تکنسین مرکز داده: بررسی اجمالی Cisco Nexus و Cisco UCS

How to Become a Data Center Technician: Cisco Nexus and Cisco UCS Overview

این نحوه تبدیل شدن به یک تکنسین مرکز داده: آموزش بررسی اجمالی Cisco Nexus و Cisco UCS نحوه پیمایش راحت و مطمئن و استفاده از سیستم عامل Cisco Nexus و همچنین سیستم محاسبات یکپارچه (UCS) را در سطح پایه پوشش می دهد.


آموزش چگونه یک نظرسنجی سایت بی سیم انجام دهیم

How to do a Wireless Site Survey

این آموزش نحوه انجام یک بررسی سایت بی‌سیم نحوه بررسی یک مکان و تعیین اینکه چه نوع نقاط دسترسی باید در چه مکان‌هایی برای ارائه پوشش شبکه بی‌سیم یکپارچه استفاده شود را پوشش می‌دهد.


طراحی پیشرفته شبکه سیسکو: آموزش QoS Cisco

Advanced Cisco Network Design: Cisco QoS Tutorial

این آموزش طراحی پیشرفته شبکه Cisco: Cisco QoS آموزش نحوه شناسایی و رفع مشکلات ترافیک شبکه مانند تأخیر، جیتر و بسته‌های ریزش شده با اجزای خدمات و ویژگی‌های کیفیت سیسکو را پوشش می‌دهد.


آموزش نحوه استفاده از طراحی شبکه سلسله مراتبی برای طراحی شبکه های پردیس پیشرفته

How to use Hierarchical Network Design to Design Advanced Campus Networks

این آموزش نحوه استفاده از طراحی شبکه سلسله مراتبی برای طراحی شبکه های پردیس پیشرفته، نحوه برنامه ریزی و طراحی یک شبکه پردیس را که از مدل سلسله مراتبی پیروی می کند، پوشش می دهد و از انتقال کارآمد بیت ها در یک منطقه وسیع اطمینان می دهد.