Daniel Sasse

چیز مورد علاقه من در مورد یک مربی صحبت کردن در مورد چیزهایی است که به نظرم جالب است و داشتن آنها برای پیشرفت حرفه ای متخصصان فناوری اطلاعات ارزشمند است. دانیل ساس نزدیک به دو دهه تجربه فناوری اطلاعات را برای CBT Nuggets به ارمغان می آورد. پیش از این، او به عنوان یک معمار آموزشی در آکادمی لینوکس خدمت می کرد. دانیل به فناوری علاقه مند شد زیرا پدربزرگ و پدرش هر دو در نقش های مبتنی بر ارتباطات کار می کردند. او در اوقات فراغت خود از گذراندن وقت با خانواده، بازی های رایانه شخصی و هر چیزی که شامل سوار شدن به هواپیما باشد مانند موج سواری و اسنوبورد لذت می برد.

ارتباط با دانیل: شبکه، زیرساخت سرور، ممیزی و اعتبارسنجی امنیتی
دوره های این مدرس:

آموزش اصول لاجوردی

Azure Fundamentals

این آموزش دارای گواهی Microsoft: Azure Fundamentals (AZ-900) نحوه درک مفاهیم اساسی رایانش ابری را پوشش می دهد. درک درستی از خدمات ابری، مانند در دسترس بودن بالا، مقیاس پذیری، و بازیابی بلایا به دست آورید. مدل‌های به‌عنوان سرویس، مانند Infrastructure-as-a-Service (IaaS)، Platform-as-a-A-Service (PaaS) و Software-as-a-Service (SaaS). مدل های ابری، از جمله عمومی، خصوصی و ترکیبی؛ و بیشتر.


آموزش پیاده سازی Microsoft 365 Security and Threat Management

Implementing Microsoft 365 Security and Threat Management

این آموزش پیاده سازی Microsoft 365 Security and Threat Management نحوه پیکربندی و مدیریت ابزارهای مایکروسافت 365 برای تأیید هویت و شناسایی زودهنگام تهدیدها را پوشش می دهد تا امنیت همه جانبه و حفاظت جامع شبکه را فراهم کند.