Anna Mason

هنرمند و مربی

سلام، من آنا هستم. هنرمند، مربی و بنیانگذار جامعه آنلاین مدرسه هنر .

الهام من از طبیعت، نور خورشید و رنگ است و من بیشتر به خاطر خلق آبرنگ های گیاهی با جزئیات و پر جنب و جوش که مردم را وادار می کند نفس نفس بزنند، شهرت دارم: «آیا واقعاً آبرنگ است؟»

همه ما می‌توانیم لذت و زیبایی بیشتری را در زندگی خود تجربه کنیم، به همین دلیل است که مأموریت من این است که با تعمیق ارتباط خود با طبیعت و ایجاد هنری که می‌توانند به آن افتخار کنند، به مردم کمک کنم تا این کار را انجام دهند.

این واقعیت که من کاملاً خودآموخته هستم به این معنی بود که باید روند نقاشی را شکست می دادم تا دقیقاً بفهمم چگونه از آبرنگ برای رسیدن به نتایجی که می خواستم استفاده کنم. با درک اینکه روش من واقعاً کار می کند و هر کسی می تواند به روش من نقاشی کند اگر همان روند را دنبال کند، من به آموزش روش منحصر به فرد نقاشی گام به گام خود پرداختم. .

می‌توانید نشان دهید که چگونه برنده شدن یک جایزه معتبر برای نقاشی‌هایم باعث شد که حرفه «معقول» خود را کنار بگذارم و به یک هنرمند و مربی تمام وقت تبدیل شوم.

از زمان انجام آن جهش، من به بیش از 50000 نفر از بیش از 100 کشور از طریق مدرسه آنلاین من، و کمک کرده ام تا نقاشی را بیاموزند. دو کتاب به 6 زبان توسط Search Press منتشر شده است.

اگر می‌خواهید یک روش آبرنگ قابل اعتماد یاد بگیرید که می‌توانید از آن به‌عنوان نقشه راه برای نقاشی هر موضوعی که قلبتان را به آواز می‌خواند استفاده کنید، فکر می‌کنم از یادگیری با من واقعاً لذت خواهید برد. به سادگی با دنبال کردن مراحلی که نشان می دهم و توضیح می دهم، به زودی متوجه خواهید شد که در حال حاضر هنرمند بهتری از آنچه فکر می کنید هستید.

و اگر قلاب شدید و بیشتر می خواهید، می توانید را انتخاب کنید.

آنا x

P.S. آیا می‌دانستید که لوازم آبرنگی که استفاده می‌کنید تفاوت چشمگیری در نتایجی که می‌توانید به دست آورید ایجاد می‌کند؟ شما می توانید که من توصیه می کنم. اگر با مواد «مدرسه دانش‌آموزی» کار می‌کنید، فقط با ارتقا به رنگ‌ها و کاغذهای باکیفیت، نتایج بهتری را متوجه خواهید شد. اگر این کار را انجام دهید و یک روش قابل اعتماد یاد بگیرید، هیچ مانعی برای شما وجود نخواهد داشت.

در اینجا تعدادی از نقاشی های آبرنگ مورد علاقه من وجود دارد:


دوره های این مدرس:

آموزش روش 4 مرحله ای برای نقاشی واقعی با آبرنگ: یک گل رز را با فاکتور "وای" رنگ کنید

The 4-Step Method to Realistic Watercolor Painting: Paint a Rose with "Wow" Factor

"آیا سعی کرده‌اید آبرنگ بکشید اما در نهایت به نتایجی مبهم و گل آلود رسیده‌اید؟ آیا کنترل علائمی که ایجاد می‌کنید سخت است؟ آیا این شما را ناامید کرده است؟...."