Ujjwal (Coachuj) Khadka

مربی/فیلمساز/نویسنده منتشر شده.

در مرکز توجه مربی طلاسازی MARSHALL!

تمجید از کتاب او در مورد ذهن آگاهی، رهبری راه روح.

«رهبری راه روح، دیدگاهی از رهبری در تداوم تجربه انسانی ارائه می دهد. این شما را به حرکت در می آورد و شما را تشویق می کند تا اهداف خود را با ارزش های خود هماهنگ کنید. همچنین، این یک راهنمای عالی برای هر کسی است که مایل به ایجاد معنا در زندگی روزمره است. عالی!»

مارشال گلداسمیت نویسنده یا ویراستار 35 کتاب، از جمله کتاب پرفروش شماره 1 NYT و کتاب‌های پرفروش جهانی MOJO و What You Got You Here، شما را به آنجا نخواهد برد.

 

 Marquis Who's Who در فهرست برگزیدگان آمریکا در سال 2023!

 دکتر Ujjwal Bikram Khadka، یک پزشک نپالی، خالق محتوا، خواننده جلد، نویسنده منتشر شده، مربی معتبر رهبری، و رهبر سابق یک شرکت آمریکایی موفق است. نوشته‌های او برای کودکان، پینتو، مجموعه‌ای رمان به گویش نپالی مادری‌اش، 40000 نسخه فروخته است. علاوه بر این، خواندن مطالب در بسیاری از مدارس در نپال الزامی است - گواهی قابل توجهی بر نویسنده بودن او. فقط در چند ماه اول سال 2023 مطالب او بیش از 600 هزار بار در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مشاهده شده است!

در همین حال، مقاله‌های رهبری و مربیگری او در مجلات پیشرو منابع انسانی (HR) مانند مجله People Matters (آنلاین) و SightsIn plus در هند برجسته می‌شوند. او همچنین به طور مرتب در روزنامه های کاتماندو پست، آنا نت، کاتماندو تریبون و گلوبال نپالیپاترا منتشر می شود. برخی از مصاحبه‌های او در EKantipur و The Kathmandu Post منتشر شده‌اند که به دلیل آثار و نویسندگی‌اش دنبال‌کنندگانی می‌آیند. سرانجام، کتاب غیرداستانی او، بودا در حال ساخت، جلد گالینگور، در هند منتشر شد.

در سال 2019، به عنوان مربی، او در کانون توجه مربیان مارشال گلداسمیت قرار گرفت! او مسئول آموزش مدیران و یک مدیرعامل حضوری بود. علاوه بر این، او بیش از 10000 دانشجو دارد که دوره های آنلاین او را دنبال می کنند. همه آنها می خواستند از او مهارت بیاموزند. به عنوان یک رهبر سابق در یک شرکت موفق، رویکرد او از یک مربی رهبر پیروی کرد.

به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا، محتویات او تقریباً 800 هزار بازدید در سراسر پلتفرم‌ها - TikTok، YouTube، Cizoo، و غیره- تنها در سال 2023 دریافت کرده است! او نویسندگی و کارگردانی 3 فیلم کوتاه، "سرگذشت یک مرد آزاد"، "ذن و داستان های شیفتگی" و "برگ های افتاده" را در کارنامه دارد. فیلم جدیدی در دست ساخت است.

دوره های این مدرس:

آموزش 6 نکته برای موفقیت به عنوان یک تولید کننده محتوا

6 Tips to Succeed as a Content Creator

""