David Harris

دیوید عاشق یادگیری است!! در واقع، سرگرمی او خواندن اسناد فنی است. او همچنین عاشق کمک به دیگران برای یادگیری است!! دیو با انبوهی از دانش در علوم کامپیوتر، کلان داده، هوش مصنوعی، ریاضیات، آمار، تولید ویدئو به Pluralsight می‌آید، و اگر کسی علاقه‌مند باشد، می‌تواند به مردم کمک کند که چگونه خوک‌ها را پرورش دهند. او در مورد هر چیزی که به او علاقه دارد یاد خواهد گرفت و به هر کسی که گوش دهد آموزش خواهد داد. او خانه خود را در صحرای جنوب غربی یوتا می سازد زیرا برف را دوست ندارد. او همچنین وگاس را دوست دارد، که تنها 1.5 ساعت با آن فاصله دارد، بنابراین این نیز کمک می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش نگاه اول: کلود 3

First Look: Claude 3

Claude 3 خانواده ای از مدل های پایه هوش مصنوعی است که توسط Anthropic توسعه یافته است. این دوره بیشتر در مورد Claude 3 به شما می آموزد: ویژگی های آن، هر گونه مسائل اخلاقی یا امنیتی بالقوه، و ویژگی هایی که در حال حاضر در حال توسعه هستند.


آموزش نگاه اول: بستر آمازون

First Look: Amazon Bedrock

Amazon Bedrock یک سرویس کاملاً مدیریت شده است که در AWS موجود است. این دوره به شما اصول پایه Amazon Bedrock و نحوه استفاده کسب و کارها از آن برای بهبود برنامه های کاربردی هوش مصنوعی و هرگونه مشکل اخلاقی یا امنیتی بالقوه در این سرویس را آموزش می دهد.


آموزش نگاه اول: ChatGPT Enterprise

First Look: ChatGPT Enterprise

ChatGPT Enterprise تعدادی ویژگی را ارائه می دهد، بالاتر از تجربه استاندارد ChatGPT. این دوره به شما کمک می کند تا ویژگی های اساسی ChatGPT Enterprise را درک کنید.


آموزش نگاه اول: خدمات OpenAI Azure

First Look: Azure OpenAI Services

Amazon Bedrock یک سرویس کاملاً مدیریت شده است که در AWS موجود است. این دوره اصول اولیه Amazon Bedrock را به شما آموزش می‌دهد: ویژگی‌های آن و نحوه استفاده کسب‌وکارها از آن برای بهبود برنامه‌های هوش مصنوعی، مشکلات اخلاقی احتمالی با این سرویس و موارد دیگر.


آموزش نگاه اول: گوگل جمینی

First Look: Google Gemini

Google Gemini یک خانواده جدید از مدل های زبان بزرگ (LLM) است که توسط Google DeepMind توسعه یافته است. این دوره به شما بیشتر در مورد Google Gemini و نحوه پیاده سازی آن برای آسان کردن کارتان آموزش می دهد.


آموزش نگاه اول: OpenAI GPT-4o

First Look: OpenAI GPT-4o

OpenAI GPT-4o را منتشر کرده است که چند وجهی را ارائه می دهد ورودی و خروجی و تعدادی ویژگی دیگر. این دوره به شما در مورد این مدل جدید و آنچه که می تواند آموزش می دهد برای شما انجام دهد