Ayodele Odubela

دانشمند داده و اخلاق شناس هوش مصنوعی
Ayodele Odubela یک دانشمند داده و متخصص اخلاق هوش مصنوعی است.

Ayodele معتقد به استفاده از فناوری برای بهبود زندگی افراد حاشیه‌نشین است. او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه پیتسبورگ با مدرک رسانه های دیجیتال و ارتباطات، برای آژانس های بازاریابی، شرکت های اپلیکیشن و ناشران آنلاین کار کرد و پیش از گرفتن مدرک کارشناسی ارشد خود در علوم داده از دانشگاه رجیس. از آن زمان، او بر یافتن راه‌حل‌هایی برای سوگیری در علم داده، از جمله یافتن راه‌هایی برای شناسایی و کاهش آسیب‌های سوگیری کدگذاری‌شده در الگوریتم‌ها، و کار بر روی کتابی درباره نحوه شناسایی و مقابله با سوگیری در مدل‌های یادگیری ماشین تمرکز کرده است.
Ayodele در حال حاضر به عنوان یک دانشمند داده در SambaSafety، ارائه دهنده مدیریت ریسک تحرک مبتنی بر ابر برای رانندگان، کار می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش یادگیری تحت نظارت

Supervised Learning Essential Training

این دوره در سطح متوسط شما را با چگونگی ایجاد یکی از متداول ترین انواع یادگیری ماشین آشنا می کند: مدل های یادگیری تحت نظارت.


آموزش مبانی هوش مصنوعی مسئول

Foundations of Responsible AI

در مورد شیوه های مورد نیاز برای انجام تست انصاف و پیاده سازی سیستم های هوش مصنوعی مسئول بیاموزید.


آموزش مقدمه ای بر حسابرسی سیستم های هوش مصنوعی

Introduction to Auditing AI Systems

در این دوره مقدماتی در مورد حسابرسی سیستم های هوش مصنوعی برای تعصب و تبعیض، اصول اولیه نحوه انطباق و مطابقت با مقررات هوش مصنوعی را بیاموزید.


آموزش فناوری در حال حرکت: اخلاق در AI

Tech On the Go: Ethics in AI

با اصول اخلاقی در هوش مصنوعی آشنا شوید. راه‌هایی را برای عملیاتی کردن هوش مصنوعی مسئول در عملکرد روزانه سازمانی کاوش کنید.