Alden Peters

فیلمساز، هنرمند VFX

آلدن پیترز یک فیلمساز مستقل برنده جوایز است که فیلم هایش در جشنواره های فیلم در سراسر جهان بازی کرده اند. در سال 2024، فیلم علمی تخیلی عجیب او دوستان سوفیا با بازی نانا ویزیتور (STAR ​​TREK: DEEP SPACE NINE) در جشنواره BFI Flare: London LGBTQIA Film Festival در لندن به نمایش درآمد. دوستان سوفیا بسط فیلم کوتاه اثبات مفهوم او در سال 2021 است که جوایز کارگردانی، بازیگری و طراحی تولید را در طول جشنواره فیلم خود دریافت کرد. در سال 2018، آلدن کارگردانی فیلم FEMME را برعهده داشت، یک کمدی کوتاه و صمیمانه درباره مرور اپلیکیشن های دوستیابی به عنوان یک مرد همجنس گرا. FEMME در بیش از 40 جشنواره فیلم در سرتاسر جهان طوفانی به جهان زد و در طول مسیر جوایزی را دریافت کرد. ستاره‌های FEMME کوری کامپرچیولی و استفانی هسو (همه چیز در همه جا به یکباره) و تهیه کنندگی اجرایی آن برنده جایزه امی و گلدن گلوب راشل برازناهان (خانم مایزل شگفت‌انگیز) است. این فیلم برای دو سال متوالی پرمخاطب ترین فیلم کوتاه ریوری بود. در سال 2016، آلدن فیلم مستند بلند COMING OUT را کارگردانی و تولید کرد که پیش از خرید توسط Wolfe Releasing، جوایز متعددی از هیئت داوران و تماشاگران را در مدار جشنواره بین‌المللی فیلم خود دریافت کرد. COMING OUT در آمازون پرایم پخش می شود. آلدن فارغ التحصیل موسسه تلویزیونی فیلم موریس کانبر در دانشکده هنر تیش دانشگاه نیویورک است. او در حال حاضر در لس آنجلس زندگی می کند.

دوره های این مدرس:

آموزش مخلوط کن برای فیلمسازان: ایجاد اشیاء سه بعدی شناور

Blender for Filmmakers: Create Floating 3D Objects

دنیای اطراف خود را با یادگیری نحوه وارد کردن هر شی سه بعدی به فیلم خود و شناور کردن آن در صحنه خود دوباره تصور کنید. زمانی که آلدن پیترز برای اولین بار شروع به کار کرد. .."


آموزش بلندر برای فیلمسازان: برنامه افزودنی مجموعه سه بعدی با ردیابی دوربین

Blender for Filmmakers: 3D Set Extension with Camera Tracking

"با ایجاد یک بسط مجموعه سه بعدی، قدرت جهان سازی را در Blender باز کنید. زمانی که آلدن پیترز برای اولین بار شروع به کاوش در دنیای انیمیشن های سه بعدی و VFX کرد. .."


آموزش بلندر برای فیلمسازان: ایجاد یک جلوه هولوگرام علمی تخیلی متحرک

Blender for Filmmakers: Create an Animated Sci-Fi Hologram Effect

با افزودن افکت هولوگرام به هر شی سه بعدی در Blender، بینندگان خود را به دنیای علمی تخیلی منتقل کنید. زمانی که آلدن پیترز برای اولین بار شروع به کاوش در دنیای سه بعدی کرد. .."


آموزش مخلوط کن برای فیلمسازان: یک محیط سه بعدی در اطراف فیلم های صفحه سبز بسازید

Blender for Filmmakers: Build a 3D Environment Around Green Screen Footage

«با تبدیل هر فیلم صفحه سبز به یک صحنه سه بعدی دقیق، فیلم خود را به سطح بعدی ببرید. زمانی که آلدن پیترز برای اولین بار شروع به کاوش در دنیای انیمیشن های سه بعدی کرد. .."