Brice Wilson

توسعه دهنده و مربی نرم افزار
Brice Wilson یک توسعه دهنده و مربی نرم افزار است.

Brice Wilson بیش از 30 سال است که یک توسعه دهنده حرفه ای بوده و از ابزارها و برنامه نویسی زیادی استفاده کرده است. زبان ها در آن دوران او به عنوان یک توسعه دهنده و معمار برای تعدادی از شرکت های بزرگ کار کرده است و از یادگیری، آزمایش و آموزش فناوری های جدید لذت می برد. علایق فعلی او بر روی توسعه وب سمت سرور و مشتری متمرکز است.
دوره های این مدرس:

آموزش شروع کار با TypeScript

Getting Started with TypeScript

TypeScript یک زبان برنامه نویسی قدرتمند، سرگرم کننده و محبوب است که برای ساخت برنامه های مرورگر و NodeJS استفاده می شود. این دوره همه مهم ترین ویژگی های TypeScript را به شما آموزش می دهد و به سرعت شما را با زبان سازنده می کند.


آموزش اصول ماژول جاوا اسکریپت

JavaScript Module Fundamentals

برنامه های JavaScript پیچیده تر شده اند. این دوره اصول نوشتن JavaScript مدولار ، قابل نگهداری را با استفاده از قالب های محبوب ، لودرها و بسته های نرم افزاری به شما آموزش می دهد.


آموزش خدمات AngularJS بصورت عمیق

AngularJS Services In-depth

این دوره تمام تکنیک های مورد نیاز برای ایجاد خدمات AngularJS خود را به شما نشان می دهد و حداکثر استفاده را از سرویس های داخلی می برد.


آموزش TypeScript پیشرفته

Advanced TypeScript

TypeScript یک زبان مدرن با بسیاری از ویژگی های پیشرفته است. این دوره به شما آن ویژگی هایی را می آموزد که بر مبانی اساسی که قبلاً می دانید ساخته شده و به شما امکان می دهد تمام قدرت خود را برای نوشتن کد بهتر با خطاهای کمتر به کار بگیرید.


آموزش مبانی TypeScript 5

TypeScript 5 Fundamentals

این دوره تمام ویژگی های اساسی زبان برنامه نویسی TypeScript را به شما آموزش می دهد. نحوه استفاده از ساختارها و نحو مهم زبان و همچنین نحوه استفاده از گزینه های مختلف کامپایلر و تنظیمات پیکربندی پروژه را یاد خواهید گرفت.


آموزش اشکال زدایی سایت ها با کروم DevTools

Debugging Sites with Chrome DevTools

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از ابزارهای قدرتمند داخلی گوگل کروم برای رفع اشکال وب سایت ها استفاده کنید. نحوه عیب یابی و رفع مشکلات موجود در HTML، CSS و جاوا اسکریپت سایت را یاد خواهید گرفت.


آموزش حالت .NET: جلسات اجرایی

State of .NET: Executive Briefing

پلت فرم توسعه دات نت مایکروسافت در سالهای اخیر به طور قابل توجهی تکامل یافته است. این دوره به شما یک نمای کلی از پلتفرم ، دلایل استفاده از آن و نکاتی برای هدایت برنامه های سازمانی سازمان با NET می دهد.


آموزش پخش توسط Play: Visual Studio Live Share

Play by Play: Visual Studio Live Share

در این دوره آموزشی، با قابلیت‌های Visual Studio Live Share و نحوه استفاده از آن برای تقویت همکاری بین توسعه‌دهندگان راه دور با استفاده از Visual Studio و Visual Studio Code آشنا می‌شوید.


آموزش AngularJS مسیریابی عمیق

AngularJS Routing In-depth

این دوره تمام تکنیک های مورد نیاز برای پیاده سازی استراتژی های پیچیده مسیریابی زاویه ای با چندین چارچوب مسیریابی را نشان می دهد.


آموزش برنامه نویسی ناهمزمان در سی شارپ

Asynchronous Programming in C#

یک نمای کلی از برنامه نویسی ناهمزمان در زبان برنامه نویسی سی شارپ دریافت کنید.


آموزش RxJS: تصویر بزرگ

RxJS: The Big Picture

RxJS یک کتابخانه محبوب JavaScript برای برنامه نویسی واکنشی با استفاده از Observables است. این دوره به شما نمای کلی از ویژگی ها و قابلیت های آن را می دهد و به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که آیا این ابزار مناسبی برای پروژه بعدی شما است.


آموزش توسعه وب: توجیهی اجرایی

Web Development: Executive Briefing

توسعه وب در سالهای اخیر به سرعت تکامل یافته است. این دوره به شما یک نمای کلی از فن آوری های مورد استفاده در توسعه وب مدرن و همچنین مهارت های مورد نیاز برای جمع آوری یک تیم توسعه درجه یک می دهد.


آموزش TypeScript 4 در عمق

TypeScript 4 In-Depth

این دوره تمام ویژگی های زبان اصلی در TypeScript 4+ را به شما آموزش می دهد. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه گزینه های مختلف کامپایلر TypeScript را اعمال کنید و پروژه های با هر اندازه ای را برای رسیدن به اهداف توسعه خاص خود پیکربندی کنید.


آموزش ارتباطات زاویه ای HTTP

Angular HTTP Communication

تقریباً هر برنامه Angular نیاز به برقراری ارتباط با یک سرور از طریق HTTP دارد. این دوره تکنیک های ساده و همچنین پیشرفته ای را برای کمک به شما در ایجاد و مدیریت درخواست های HTTP ، پاسخ به عنوان مشاهده ، رهگیرها و حافظه پنهان سمت مشتری به شما آموزش می دهد.


آموزش الگوهای Async در Node.js

Async Patterns in Node.js

Node.js برای پشتیبانی از الگوهای رمزگذاری ناهمزمان از ابتدا ساخته شده است. این دوره چندین تکنیک برای نوشتن JavaScript مدرن و همزمان را به شما آموزش می دهد که به شما کمک می کند برنامه های Node سریع و پاسخگو ارائه دهید.


آموزش ایجاد و استفاده از Generics در TypeScript

Creating and Using Generics in TypeScript

ژنریک TypeScript شما را قادر می سازد تا برای برنامه های وب خود کدی قابل استفاده مجدد و بی خطر استفاده کنید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه مواد ژنتیکی داخلی را بشناسید و از آنها استفاده کنید و همچنین نحوه ایجاد توابع عمومی ، رابط ها و کلاس ها را به شما آموزش می دهد.


آموزش RxJS: شروع کار

RxJS: Getting Started

RxJS شما را قادر می سازد تا برنامه های وب سریع ، پاسخگو و کلاینت و سرور ایجاد کنید. این دوره به شما کلیه عناصر اساسی کتابخانه از جمله مشاهدات ، ناظران ، اپراتورها ، موضوعات ، برنامه ریزها و موارد دیگر را آموزش می دهد.


آموزش زبان C: تصویر بزرگ

C Language: The Big Picture

زبان برنامه نویسی C از دهه ها قبل وجود داشته است و امروزه نیز مطرح است. این دوره به شما انواع مشکلات حل شده را یاد می دهد ، اینکه چه زمانی می خواهید از آن استفاده کنید و شروع به نوشتن اولین برنامه C خود می کنید.


آموزش عمق TypeScript

TypeScript In-depth

این دوره به شما کمک می کند تا تمام ویژگی های اصلی زبان را در آخرین نسخه های TypeScript بیاموزید.


آموزش مبانی داده های اصلی

Core Data Fundamentals

این دوره تکنیک های اساسی مورد نیاز برای استفاده موثر از Core Data برای ذخیره و مدیریت داده ها در برنامه های شما را نشان می دهد.


آموزش همزمانی عملی iOS

Practical iOS Concurrency

این دوره تکنیک های عملی برای افزودن همزمانی به برنامه های iOS شما را به منظور افزایش پاسخگویی و استفاده کاملتر از سخت افزار آیفون و آیپد نشان می دهد.


آموزش شروع کار با TypeScript

Getting Started with TypeScript

TypeScript یک زبان برنامه نویسی قدرتمند، سرگرم کننده و محبوب است که برای ساخت برنامه های مرورگر و NodeJS استفاده می شود. این دوره همه مهم ترین ویژگی های TypeScript را به شما آموزش می دهد و به سرعت شما را با زبان سازنده می کند.


آموزش TypeScript: شروع کار

TypeScript: Getting Started

TypeScript یک زبان برنامه نویسی قدرتمند ، سرگرم کننده و محبوب است که برای ساخت برنامه های مرورگر و NodeJS استفاده می شود. این دوره به شما کلیه مهمترین ویژگیهای TypeScript را آموزش می دهد و به سرعت شما را با زبان تولید می کند.


آموزش خدمات زاویه ای

Angular Services

خدمات بخش مهمی در هر برنامه Angular با ساختار مناسب است. این دوره به شما نحوه ایجاد خدمات عالی و نحوه استفاده از سیستم تزریق وابستگی Angular برای ارائه خدمات مناسب در زمان مناسب را آموزش می دهد.


آموزش مصرف خدمات وب و استفاده از حافظه محلی در iOS

Consuming Web Services and Using Local Storage on iOS

این دوره تکنیک های اساسی بارگیری ، خواندن و نوشتن داده ها را در برنامه های iOS نشان می دهد.


آموزش Deno: شروع کار

Deno: Getting Started

Deno یک زمان اجرا مدرن و مطمئن برای جاوا اسکریپت و TypeScript است. این دوره اصول کار با Deno ، نحوه مقایسه آن با زمانهای مشابه و نحوه ساخت برنامه هایی را که از بسیاری از ویژگی های داخلی آن استفاده می کنند ، به شما آموزش می دهد.


آموزش اشکال زدایی سایتها با استفاده از Chrome DevTools

Debugging Sites Using Chrome DevTools

Google Chrome با مجموعه ای قدرتمند از ابزارها برای کمک به توسعه دهندگان در عیب یابی وب سایت ها روانه بازار می شود. این دوره به شما می آموزد که چگونه از این ابزارها برای عیب یابی و رفع مشکلات در HTML ، CSS و JavaScript یک سایت استفاده کنید.


آموزش کدهای ویژوال استودیو

Learning Visual Studio Code

در این ویدئو، نحوه ایجاد تنظیمات پیشرفته دیباگ با استفاده از فایل launch.json را یاد بگیرید. کد اشکال زدایی یک فرآیند دقیق است که اغلب به پیکربندی دقیق بسیاری از گزینه ها نیاز دارد. استفاده از فایل launch.json به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که آن گزینه ها را ذخیره کرده و یک محیط اشکال زدایی قابل تکرار را حفظ کنند.