Jurgen Kevelaers

Jurgen Kevelaers یک معمار و توسعه دهنده نرم افزار مستقل است که روی راه حل های مقیاس پذیر که در ابر اجرا می شوند کار می کند. تمرکز اصلی وی اکوسیستم Microsoft Azure و .NET است. یورگن در پروژه های شرکتهای کوچک و بزرگ ، در بخشهای مختلف ، مانند آموزش ، بهداشت ، دریانوردی ، هواشناسی ، انرژی و امنیت شرکت داشت. وی طی سالها تجربه خود ، رویکرد عملی و درک کاملی از طراحی و اجرای برنامه های قابل نگهداری را توسعه داده است.
دوره های این مدرس:

آموزش Microsoft Azure IoT Developer: مسیریابی را در Azure IoT Hub پیکربندی کنید

Microsoft Azure IoT Developer: Configure Routing in Azure IoT Hub

ابر مایکروسافت شامل مجموعه ای از خدمات اینترنت اشیا است که برای مدیریت پیام های میلیون ها دستگاه ساخته شده است. این دوره به شما نحوه پیکربندی و حفظ مسیریابی در Azure IoT Hub را آموزش می دهد.


آموزش Microsoft Azure IoT Developer: چرخه های زندگی دستگاه را مدیریت کنید

Microsoft Azure IoT Developer: Manage Device Lifecycles

ابر مایکروسافت شامل مجموعه ای از خدمات اینترنت اشیا است که برای مدیریت پیام های میلیون ها دستگاه ساخته شده است. این دوره نحوه مدیریت چرخه عمر دستگاه ها را در سرویس تهیه دستگاه و IoT Hub به شما می آموزد.


آموزش شروع با Azure Maps

Getting Started with Azure Maps

Azure Maps خدمات فضایی ارائه می دهد که به شما کمک می کند برنامه های آگاه از موقعیت مکانی ایجاد کنید. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه نقشه های فریبنده را به راحتی نمایش دهید و همچنین چگونه از جستجوی REST API برای جستجوی اطلاعات آدرس استفاده کنید.


آموزش با Microsoft Azure Custom Vision یک راه حل تشخیص شی بسازید

Build an Object Detection Solution with Microsoft Azure Custom Vision Service

ابر مایکروسافت شامل مجموعه ای از خدمات است که به شما در ایجاد راه حل های پیشرفته هوش مصنوعی کمک می کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با Azure Custom Vision یک راه حل تشخیص شی بسازید.


آموزش با Microsoft Azure یک راه حل استخراج دانش بسازید

Build a Knowledge Mining Solution with Microsoft Azure

ابر مایکروسافت شامل مجموعه ای از خدمات است که به شما در ایجاد راه حل های پیشرفته هوش مصنوعی کمک می کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با جستجوی شناختی Azure یک راه حل استخراج دانش بسازید.


آموزش استفاده از EF Core 6 با Azure Cosmos DB

Using EF Core 6 with Azure Cosmos DB

EF Core یک نقشه‌بردار پایگاه داده شی سبک و قابل توسعه برای دات‌نت است و EF Core 6 شامل پیشرفت‌های بسیاری برای ارائه‌دهنده پایگاه داده Azure Cosmos DB است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از ارائه دهنده در برنامه های خود استفاده کنید.


آموزش Microsoft Azure IoT Developer: سرویس تهیه دستگاه (DPS) را پیاده سازی کنید

Microsoft Azure IoT Developer: Implement the Device Provisioning Service (DPS)

ابر مایکروسافت شامل مجموعه ای از خدمات اینترنت اشیا است که برای مدیریت پیام های میلیون ها دستگاه ساخته شده است. این دوره نحوه پیاده سازی سرویس تهیه دستگاه را به شما آموزش می دهد.


آموزش Microsoft Azure IoT Developer: پردازش جریان را پیکربندی کنید

Microsoft Azure IoT Developer: Configure Stream Processing

سرویس IoT Hub در ابر مایکروسافت برای مدیریت پیام های میلیون ها دستگاه ساخته شده است. این دوره به شما نحوه پیکربندی پردازش جریان برای Azure IoT Hub را آموزش می دهد.


آموزش هشدار آزمون: تهیه و مدیریت دستگاه های اینترنت اشیا در Microsoft Azure

Exam Alert: Provision and Manage IoT Devices in Microsoft Azure

آزمون Microsoft Azure IoT Developer برای داوطلبانی است که آرزو دارند در مدیریت راه حل های اینترنت اشیا در Azure متخصص شوند. این هشدار آزمون اهداف تحت پوشش در حوزه تأمین و مدیریت IoT را مرور می کند.


آموزش هشدار آزمون: پردازش و مدیریت داده های اینترنت اشیا در Microsoft Azure

Exam Alert: Process and Manage IoT Data in Microsoft Azure

آزمون Microsoft Azure IoT Developer برای داوطلبانی است که آرزو دارند در مدیریت راه حل های اینترنت اشیا در Azure متخصص شوند. این هشدار امتحانی اهداف تحت پوشش فرآیند و مدیریت داده اینترنت اشیا را مرور می کند.


آموزش Microsoft Azure Solutions Architect: استراتژی پایگاه داده NoSQL را پیاده سازی کنید

Microsoft Azure Solutions Architect: Implement a NoSQL Databases Strategy

ابر مایکروسافت شامل یک سیستم عامل قدرتمند داده است. این دوره به شما نحوه پیکربندی و پیاده سازی پایگاه داده های NoSQL در Azure را آموزش می دهد.


آموزش با Microsoft Azure یک راه حل تشخیص گفتار بسازید

Build a Speech Recognition Solution with Microsoft Azure

ابر مایکروسافت شامل مجموعه ای از خدمات است که به شما در ایجاد راه حل های پیشرفته هوش مصنوعی کمک می کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با Azure Speech یک راه حل تشخیص گفتار بسازید.


آموزش برنامه نویس Microsoft Azure IoT: دستگاه های اینترنت اشیا را با Azure IoT Central مدیریت کنید

Microsoft Azure IoT Developer: Manage IoT Devices with Azure IoT Central

ابر مایکروسافت شامل مجموعه ای از خدمات اینترنت اشیا است که برای مدیریت پیام های میلیون ها دستگاه ساخته شده است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از IoT Central راه حل بسازید.


آموزش مبانی رایانش ابری: مدیریت و عملیات فنی

Cloud Computing Fundamentals: Management and Technical Operations

سازمان ها از متخصصان فناوری اطلاعات و تحلیل گران مشاغل خود می خواهند تا مشخص كنند كه از كدام فروشندگان استفاده می كنند و نحوه مهاجرت و پیاده سازی خدمات ابری را تعیین می كنند. م componentلفه مدیریت و عملیات فنی اصول محاسبات ابری را بیاموزید.


آموزش Microsoft Azure IOT توسعه دهنده: مدیریت دستگاه های IOT با HUB IOT

Microsoft Azure IoT Developer: Manage IoT Devices with IoT Hub

مایکروسافت ابر شامل مجموعه ای از خدمات اینترنت از چیزهایی است که برای رسیدگی به پیام های میلیون ها دستگاه ساخته شده است. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه دستگاه ها را در مرکز IoT مدیریت کنید.


آموزش Microsoft Azure IoT Developer: پیکربندی راه حل های Time Series Insights (TSI)

Microsoft Azure IoT Developer: Configure Solutions for Time Series Insights (TSI)

ابر مایکروسافت شامل مجموعه ای از خدمات اینترنت اشیا است که برای مدیریت پیام های میلیون ها دستگاه ساخته شده است. این دوره به شما نحوه پیکربندی راه حلهای Time Series Insights را آموزش می دهد.