Neil Morrissey

نیل در طول سالهای فعالیت خود در IT ، روی همه برنامه ها از برنامه های فشرده کامپکت NET همراه اولیه تا برنامه های وب مبتنی بر Azure مدرن کار کرده است. وی به عنوان یک توسعه دهنده و معمار ، بر روی توسعه ، امنیت و میزبانی برنامه های دات نت و جاوا اسکریپت بر روی سیستم عامل های مختلف مایکروسافت از جمله ASP.NET ، SharePoint و Dynamics CRM تمرکز کرده است. نیل چندین گواهینامه مایکروسافت از جمله MCPD ، MCSA و MCSD دارد.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد و پیکربندی حساب های ذخیره سازی Microsoft Azure

Creating and Configuring Microsoft Azure Storage Accounts

این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از حساب های ذخیره سازی Azure ویژگی های امنیتی، دسترسی، مدیریت و نظارت مشترک در سرویس های Blob، File، Queue و Table را پیکربندی کنید. راه اندازی، مدیریت، و ردیابی هزینه نیز پوشش داده شده است.


آموزش DevOps با GitHub و Azure: پیاده سازی CI/CD با GitHub Actions

DevOps with GitHub and Azure: Implementing CI/CD with GitHub Actions

GitHub یک پلت فرم قدرتمند برای پیاده سازی DevOps است و ادغام نزدیک با Azure دارد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از GitHub Actions برای ادغام و استقرار مداوم در Azure استفاده کنید.


آموزش پیکربندی و استفاده از Microsoft Azure Blob Storage

Configuring and Using Microsoft Azure Blob Storage

این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از ابزارها و کدهای مختلف داده ها را به صورت ایمن بارگذاری و دسترسی پیدا کنید و همچنین چگونه با Azure Search و شبکه تحویل محتوا ادغام شوید.


آموزش مدیریت خدمات برنامه Microsoft Azure

Managing Microsoft Azure App Services

Azure App Services محیط میزبانی مدیریت شده برای برنامه های وب ، REST API ها ، ظروف سفارشی و برنامه های کاربردی است. این دوره به شما خدمات برنامه و نحوه پیکربندی تنظیمات برنامه ، اسلات های استقرار ، دامنه های سفارشی و گواهینامه های SSL را آموزش می دهد.


آموزش فدراسیون هویت و سرور Windows Server 2019 و راه حل های دسترسی را پیاده سازی کنید

Implement Windows Server 2019 Identity Federation and Access Solutions

این دوره به شما در مورد خدمات Active Directory Federation در Windows Server 2019 آموزش می دهد. شما با نصب و پیکربندی ADFS و همچنین انتشار برنامه ها در اینترنت با استفاده از Web Application Proxy آشنا خواهید شد.


آموزش بازرسی بسته های نرم افزاری منبع باز برای امنیت و انطباق با مجوز

Inspecting Open Source Software Packages for Security and License Compliance

این دوره به شما درمورد خطرات ذاتی استفاده از کتابخانه ها و م componentsلفه های منبع باز در راه حل های شما و اینکه چگونه می توانید با استفاده از یک ابزار تجزیه و تحلیل ترکیب نرم افزار ، به نام WhiteSource Bolt ، کد های خود را کاهش دهید ، می آموزد.


آموزش ایجاد خطوط امنیتی امنیتی در Microsoft Azure

Creating Security Baselines in Microsoft Azure

این دوره به شما درمورد Security Baselines ، که بخشی از Microsoft Cloud Adoption Framework for Azure است ، می آموزد. شما می آموزید که چگونه خطرات امنیتی را شناسایی کنید ، بیانیه های سیاستی را برای پرداختن به آنها ایجاد کنید و طرح های ایمن را در Azure پیاده سازی کنید.


آموزش پیاده سازی و مدیریت احراز هویت چند عاملی Azure

Implementing and Managing Azure Multi-factor Authentication

Azure Multi-factor Authentication به شما این امکان را می دهد که از برنامه ها و سیستم های خود با افزودن فاکتور دوم احراز هویت به لاگین ها محافظت کنید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه Azure MFA را با سیستم های داخلی و مبتنی بر ابر ادغام کنید.


آموزش اشکال زدایی C# 10

Debugging C# 10

این دوره به شما در مورد اشکال زدایی در سی شارپ 10 آموزش می دهد. شما تکنیک ها و رویکردهای اشکال زدایی را با استفاده از ابزارهای توسعه رایج یاد خواهید گرفت.


آموزش بهینه سازی و استقرار یک وب سایت

Optimizing and Deploying a Website

پس از ایجاد صفحات وب ، می خواهید آنها در وب میزبانی شوند و توسط موتورهای جستجو قابل کشف باشند. این دوره به شما نحوه میزبانی وب سایت خود در شبکه جهانی وب و نحوه بهینه سازی صفحات برای موتورهای جستجو را آموزش می دهد.


آموزش پیاده سازی و مدیریت احراز هویت چند عاملی Microsoft Azure

Implementing and Managing Microsoft Azure Multi-factor Authentication

در این دوره ، شما خواهید آموخت که چگونه از Azure Multi-factor Authentication برای استفاده از دستگاه همراه کاربر برای استفاده از یک لایه امنیتی بیشتر به برنامه ها و سیستم های خود استفاده کنید. شما تمام ویژگیهای ادغام و سرپرست موجود را یاد خواهید گرفت.


آموزش Microsoft Azure Solutions Architect: یک استراتژی Azure Active Directory را پیاده سازی کنید

Microsoft Azure Solutions Architect: Implement an Azure Active Directory Strategy

حفاظت از برنامه ها و سیستم ها با مدیریت هویت و روش های احراز هویت قوی شروع می شود. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه Azure Active Directory و Azure AD MFA را پیکربندی کنید و به شما کمک می کند تا برای امتحان AZ-303 آماده شوید.


آموزش .NET Diagnostics for Applications: Best Practices

.NET Diagnostics for Applications: Best Practices

تشخیص مسائل مربوط به برنامه های کاربردی دشوار است. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه از قابلیت های دات نت برای ردیابی و ابزاردهی برنامه های خود به منظور ثبت رفتار سیستم و تشخیص مشکلات استفاده کنید.


آموزش الگوهای سازمانی: همزمانی در برنامه های تجاری

Enterprise Patterns: Concurrency in Business Applications

هنگامی که چندین کاربر در حال ویرایش داده های یکسان هستند ، اثرات همزمانی می تواند منجر به از دست رفتن کار یا خطا شود. این دوره به شما می آموزد که چگونه از خطاهای همزمانی در سطح پایگاه داده و معاملات تجاری که در چندین صفحه و پسپرداخت ها وجود دارد جلوگیری کنید.


آموزش Active Directory و Azure Active Directory: The Big Picture

Active Directory and Azure Active Directory: The Big Picture

هویت، احراز هویت و مجوز برای مدیریت کاربران و منابع شبکه ای سازمان شما اساسی است. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه می توان از Active Directory و Azure Active Directory به طور مستقل و با هم استفاده کرد.


آموزش مدیریت اعتبار و کنترل دسترسی با Active Directory و Entra ID

Credential Management and Access Control with Active Directory and Entra ID

احراز هویت مدرن از عوامل و فناوری های مختلفی برای تأیید هویت کاربر استفاده می کند. این دوره به شما نحوه پیاده سازی گزینه های احراز هویت بدون رمز عبور، در محل و در فضای ابری را آموزش می دهد.


آموزش Microsoft Azure DevOps Engineer: بازرسی و شناسایی وابستگی های کد

Microsoft Azure DevOps Engineer: Inspecting and Identifying Code Dependencies

این دوره نحوه مدیریت وابستگی به نرم افزار را با استفاده از بسته ها آموزش می دهد. شما می توانید Azure Artifacts را که یک سرویس در Azure DevOps است ، برای توزیع بسته های سفارشی و بسته های خارجی از منابع عمومی ، پیکربندی کنید.


آموزش مدیریت برنامه خدمات برنامه Azure Microsoft

Managing Microsoft Azure App Service Plan

Azure App Service Plan ظرفی برای میزبانی وب برنامه ها ، REST API ها ، ظروف سفارشی و برنامه های کاربردی است. این دوره زیرساخت های اساسی ، استقرار ، کنترل بار با مقیاس گذاری و Azure CDN و نظارت بر خدمات برنامه را توضیح می دهد.


آموزش Microsoft Azure Solutions Architect: اجرای یک استراتژی ذخیره سازی

Microsoft Azure Solutions Architect: Implement a Storage Strategy

ذخیره امن داده های بدون ساختار برای هر سازمانی مهم است. این دوره به شما نکات کلیدی در ذخیره سازی داده های blob و پرونده در Azure را آموزش می دهد و به شما در آماده سازی برای آزمون AZ-303 کمک می کند.


آموزش مدیریت Active Directory و Entra ID

Administering Active Directory and Entra ID

با پیکربندی محیط هیبریدی Active Directory و Entra ID، باید اشیاء موجود در دایرکتوری های خود را نگهداری و مدیریت کنید. با نحوه مدیریت کاربران و گروه ها، واگذاری مدیریت و پیکربندی مدیریت رمز عبور سلف سرویس آشنا شوید.


آموزش راه حل های Microsoft DevOps: طراحی استراتژی اطلاعات حساس

Microsoft DevOps Solutions: Designing a Sensitive Information Strategy

حفظ امنیت اطلاعات حساس مستلزم ذخیره آنها در خارج از کد برنامه و اسکریپتهای استقرار است. این دوره یک استراتژی اطلاعات حساس برای DevOps را به شما آموزش می دهد.


آموزش استقرار ASP.NET Core 6 در خدمات برنامه Azure

Deploying ASP.NET Core 6 to Azure App Services

Azure App Service محیطی غنی از ویژگی ها را برای میزبانی برنامه های شما فراهم می کند. در اینجا، تمام روش‌هایی را که می‌توانید برنامه‌های خود را در App Service مستقر کنید، از روش‌های مستقل گرفته تا رویکردهای DevOps با استفاده از یکپارچگی مداوم/استقرار مستمر، یاد خواهید گرفت.


آموزش Microsoft Azure Services and Concepts

Microsoft Azure Services and Concepts

این دوره خدمات طراحی Azure برای طراحی راه حلهای مبتنی بر ابر را به شما آموزش می دهد. در مورد میزبانی برنامه در فضای ابری و همچنین خدماتی که فرصت های جدیدی برای ارائه ارزش تجاری به مشتریان فراهم می کنند ، خواهید آموخت.


آموزش راهکارهای Microsoft DevOps: توسعه امنیت و انطباق

Microsoft DevOps Solutions: Developing Security and Compliance

اتوماسیون فرصت های خوبی برای افزایش امنیت و کاهش بدهی های فنی فراهم می کند. این دوره آموزشی به شما در مورد ادغام اسکن امنیتی و انطباق در فرآیند DevOps شما می آموزد.


آموزش طراحی و پیاده سازی Active Directory و Azure Active Directory

Designing and Implementing Active Directory and Azure Active Directory

Active Directory و Azure Active Directory برای ارائه خدمات هویتی به کاربران شرکتی و خارجی شما با هم همکاری می کنند. این دوره به شما مفاهیم اکتیو دایرکتوری و نحوه پیکربندی محیط ها برای کار با یکدیگر را آموزش می دهد.


آموزش پیاده سازی استراتژی مدیریت داده برای معماری ASP.NET Core Microservice

Implementing a Data Management Strategy for an ASP.NET Core Microservices Architecture

این دوره به شما می آموزد که چگونه در معماری ریز سرویس ها به وظایف معمول مدیریت داده بپردازید.


آموزش Microsoft Azure DevOps Engineer: فرایند توسعه امن و سازگار را پیاده سازی کنید

Microsoft Azure DevOps Engineer: Implement a Secure and Compliant Development Process

این دوره به شما می آموزد که چگونه روشهای توسعه ایمن و آزمایشات امنیتی خودکار را در Azure DevOps Pipelines خود پیاده سازی کنید. شما یاد خواهید گرفت که اسکن کد ، آزمایش نفوذ و مدیریت مخفی را در خطوط لوله ادغام کنید.


آموزش پیاده سازی Windows Server 2016 Identity Federation and Access

Implementing Windows Server 2016 Identity Federation and Access

فدراسیون هویت و کنترل دسترسی به شما امکان می دهد تا کاربران را در داخل و خارج از دامنه شرکت خود احراز هویت کنید و دسترسی ایمن به برنامه ها و محتوا را فراهم کنید. این دوره به شما نحوه نصب و پیکربندی ADFS در Windows Server 2016 را آموزش می دهد.