Gabriel McNeilly

گابریل یک مهندس کیفیت است که علاقه زیادی به ایجاد راه حل های دیجیتالی با کیفیت دارد. وی معتقد است که همه نقش ها به کیفیت یک محصول نرم افزاری کمک می کنند و بنابراین هدف از این کار آموزش دادن به افراد در هر دو نقش فنی و غیر فنی در صنعت نرم افزار در مورد راه هایی است که از طریق آنها می توانند سهم خود را در کیفیت محصول افزایش دهند. تجربه گابریل صنعت نرم افزار را در بر می گیرد. او در محیط های نمایندگی و خانه های مختلف در نقش های مختلفی از جمله مهندس ابر ، توسعه دهنده نرم افزار و مهندس کیفیت کار کرده است. وی از همان زمان که قبل از ورود به دنیای نرم افزار در دانشگاه در رشته شیمی مشغول تحصیل بود ، علاقه زیادی به تدریس داشته است. او همچنین به پیشرفت مداوم اعتقاد زیادی دارد و بنابراین دوست دارد چیزهای جدیدی یاد بگیرد تا با جدیدترین ابزارها و ایده ها در جریان باشد و سپس این موارد را به روشهای قابل درک و جذاب به اشتراک بگذارد.
دوره های این مدرس:

آموزش مدیریت کنترل دسترسی مبتنی بر نقش Microsoft Azure

Managing Microsoft Azure Role Based Access Control

این دوره به شما می آموزد که چگونه Azure RBAC را برای کنترل دسترسی اداری به منابع Azure پیاده سازی کنید و به سازمان شما کمک کند تا به اصل حداقل امتیاز پایبند باشد.


آموزش Microsoft Azure Security Engineer: امنیت شبکه پیشرفته را پیاده سازی کنید

Microsoft Azure Security Engineer: Implement Advanced Network Security

این دوره مهارت های مورد نیاز برای اجرای بخش امنیت پیشرفته شبکه در آزمون AZ-500 را به شما می آموزد.


آموزش اصول اتوماسیون تست

Test Automation Fundamentals

تست اتوماسیون بخشی ضروری از فرآیند توسعه نرم افزار موثر است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه نرم افزارهای با کیفیت بالا را با استفاده از اصول اتوماسیون تست اساسی منتشر کنید.


آموزش ISTQB® CTFL: تجزیه و تحلیل و طراحی آزمون

ISTQB® CTFL: Test Analysis and Design

توانایی اعمال تکنیک های مختلف تست نرم افزار را به دست آورید. این دوره به شما می آموزد که چگونه نرم افزار را به طور موثرتر تست کنید و بخش "تحلیل و طراحی تست" آزمون ISTQB® CTFL را با موفقیت کامل کنید.


آموزش تست واحد جاوا اسکریپت با Jest

JavaScript Unit Testing with Jest

تست واحد بخش مهمی از توسعه نرم افزار است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از Jest تست های واحد برای کد جاوا اسکریپت خود بنویسید.


آموزش ISTQB® Foundation: تکنیک های تست

ISTQB® Foundation: Test Techniques

توانایی استفاده از تکنیک های مختلف تست نرم افزار را به دست آورید. این دوره به شما می آموزد که چگونه نرم افزار را به طور موثرتر تست کنید و بخش "تکنیک های تست" آزمون ISTQB را با موفقیت کامل کنید.