Sophie Goodwin

سوفی گودوین یک استعداد صداپیشگی است. سابقه او بیش از هشت سال به عنوان یک استعداد فیلم و صدا، با تجربه در محتوای آموزش الکترونیکی، فیلم های مستقل، تبلیغات تلویزیونی و وب و بازی های ویدئویی است. او در حین تکمیل مدرک کارشناسی خود در رشته مخابرات در دانشگاه فلوریدا به ACI Learning پیوست. سوفی به غیر از کارش به عنوان مدرس، در جنبه های دیگر صنعت سرگرمی نیز مشارکت دارد. او دارای گواهینامه (ISC)_ CC: دارای گواهی در امنیت سایبری است.
دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر AWS Pentesting [ویدئو]

Introduction to AWS Pentesting [Video]

با دوره "مقدمه ای بر AWS Pentesting" که برای آموزش نحوه شناسایی و بهره برداری از آسیب پذیری های امنیتی در محیط های AWS طراحی شده است، نکات ضروری تست نفوذ AWS را بررسی کنید.


آموزش CompTIA Cloud Essentials+ (CLO-002) [ویدئو]

CompTIA Cloud Essentials+ (CLO-002) [Video]

ملزومات ابر Ace با دوره CompTIA Cloud Essentials+ ما - از طریق مفاهیم ابری متوسط، امنیت و استراتژی‌ها برای یک حرفه پر رونق فناوری اطلاعات پیشرفت کنید.


آموزش مهندس لینوکس LPIC-2 (202-450) [ویدئو]

LPIC-2 Linux Engineer (202-450) [Video]

با دوره LPIC-2 (202-450) ما، مدیریت و مهارت های امنیتی شبکه لینوکس خود را به سطح متخصص ارتقا دهید و به یک دارایی ضروری در محیط های پیشرفته فناوری اطلاعات تبدیل شوید.


آموزش CompTIA CySA+ (CS0-003) [ویدئو]

CompTIA CySA+ (CS0-003) [Video]

با دوره ویدیویی جامع CompTIA CySA+ (CS0-003) که به طور ماهرانه ای برای راهنمایی متخصصان فنی از طریق پیچیدگی های شیوه ها و اصول امنیت سایبری مدرن طراحی شده است، قدرت امنیت سایبری خود را ارتقا دهید.


آموزش Certified Ethical Hacker (CEH) v.12 [ویدئو]

Certified Ethical Hacker (CEH) v.12 [Video]

وارد دنیای هک اخلاقی شوید و مهارت های حیاتی امنیت سایبری را برای شناسایی، مقابله و جلوگیری از تهدیدات پیچیده سایبری به طور موثر یاد بگیرید.


آموزش مقدمه ای بر IoT Pentesting [ویدئو]

Intro to IoT Pentesting [Video]

مهارت‌های امنیتی پیچیده اینترنت اشیا را باز کنید و یاد بگیرید که دستگاه‌ها را با تکنیک‌های نوآورانه آزمایش و ایمن کنید


آموزش CompTIA Security+ (SY0-701) [ویدئو]

CompTIA Security+ (SY0-701) [Video]

تبدیل شدن به یک متخصص امنیت سایبری با دوره دقیق ما، تسلط بر استراتژی های پیشرفته برای محافظت در برابر تهدیدات و آسیب پذیری های دیجیتال در حال تکامل