Scott Brady

Scott Brady یک توسعه دهنده نرم افزار است که در زمینه مدیریت هویت و دسترسی تخصص دارد. با تمرکز بر ASP.NET ، اسکات به طور فزاینده ای خود را در سرزمین های بدون سند پیدا کرده است ، واقعیت ها را با هم جمع می کند و سعی در انتقال آنها دارد تا دیگران مجبور به گذراندن همان موارد نباشند. اسکات در حال حاضر به عنوان مهندس ارشد نرم افزار Rock Solid Knowledge کار می کند و در پروژه IdentityServer OSS ، پیشگام OpenID Connect و OAuth برای NET همکاری دارد.
دوره های این مدرس:

آموزش اصول ASP.NET Identity 2

ASP.NET Identity 2 Fundamentals

ASP.NET Identity 2 جدیدترین کتابخانه مدیریت کاربر از تیم ASP.NET است. این دوره اصول هویت مبتنی بر ادعا ، نحوه کار کتابخانه ASP.NET Identity و نحوه ادغام کتابخانه با برنامه ASP.NET را به شما آموزش می دهد.


آموزش احراز هویت ASP.NET: تصویر بزرگ

ASP.NET Authentication: The Big Picture

به دنبال ایجاد احراز هویت در برنامه ASP.NET خود هستید ، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ این دوره شما را از صفر به قهرمان تبدیل می کند و شما را در مسیر درست برای اجرای بهترین سیستم احراز هویت برای کاربران قرار می دهد.


آموزش شروع کار با OAuth 2.0

Getting Started with OAuth 2.0

OAuth 2.0 یک راه حل اصلی برای امنیت API است که اجازه و تفویض اختیار را به API های مدرن HTTP می دهد. در این دوره ، شما اصول OAuth را یاد خواهید گرفت ، به شما اجازه می دهد راه حل مناسب برای نیازهای خود را معماری و پیاده سازی کنید.


آموزش شروع کار با SAML 2.0

Getting Started with SAML 2.0

SAML یکی از پروتکل های SSO است که در بسیاری از سازمان ها یافت می شود. این دوره به شما می آموزد که SSO با استفاده از SAML چگونه کار می کند ، چگونه پیام های مختلف درخواست و پاسخ با یکدیگر متناسب هستند و در پیاده سازی مدرن SAML به دنبال چه چیزی هستید.


آموزش ASP.NET Core Identity Deep Dive

ASP.NET Core Identity Deep Dive

ASP.NET Core Identity هویت و مدیریت کاربر را به چارچوب وب ASP.NET Core می آورد. این دوره با کتابخانه شروع به کار می کند و مدیریت و ذخیره سازی کاربر مدرن را با تجربه کاربری برجسته ایجاد می کند.


آموزش اصول JWT

JWT Fundamentals

JSON Web Token (JWT) استانداردی است که به شما امکان می دهد داده ها را به صورت ایمن بین طرفین به عنوان یک شی JSON مستقل انتقال دهید. این دوره دقیقاً به شما یاد می دهد که چگونه JWT ها کار می کنند و چگونه بهترین استفاده از آنها را صرف نظر از زبان برنامه نویسی یا ...