Justin Zucker

جاستین با بیش از 6 سال تجربه در Salesforce Marketing Cloud به Pluralsight می آید ، کار خود را با استفاده از پلتفرم به عنوان بازاریاب آغاز می کند و سپس به مدیر ، توسعه دهنده و مشاور می رود. او این امتیاز را دارد که در پروژه های شناخته شده ترین مارک های جهان در زمینه های سرگرمی ، خرده فروشی ، علوم زندگی و خدمات مالی کار کند. وی در زمینه های معماری و توسعه Cloud Marketing Salesforce ، از جمله درک سطح کارشناسی ارشد از AmpScript ، زبان برنامه نویسی Cloud Marketing ، تخصص دارد. Justin خواه ایجاد ایمیل های بسیار شخصی و پویا ، هم راه اندازی یکپارچه سازی های پیچیده و یا کدنویسی مراکز ترجیحی سفارشی ، تقریباً همه کارها را با بستر Cloud Marketing انجام داده است.
دوره های این مدرس:

آموزش استفاده از AMPscript در CloudPages در Salesforce Marketing Cloud

Using AMPscript in CloudPages in Salesforce Marketing Cloud

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه CloudPages ایجاد کنید که از AMPscript برای تعامل با مخاطبین و داده های Cloud بازاریابی شما استفاده می کند و تعاملات مانند ارسال ایمیل های فعال شده ، گرفتن اطلاعات فرم و به روزرسانی تنظیمات اشتراک مشترک را انجام دهد.


آموزش پیکربندی در Salesforce Marketing Cloud

Configuration in Salesforce Marketing Cloud

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه Salesforce Marketing Cloud را به عنوان یک مدیر راه اندازی کنید: راه اندازی واحدهای تجاری، کاربران، مجموعه های مجوز، بسته های API، حساب های FTP و تنظیمات مدیریت عمومی.