Ben Howard

بن یک متخصص Power BI & Data با علاقه سالم به Microsoft Project با بیش از 30 سال تجربه مشتری و پیاده سازی است. وی 13 سال MVP مایکروسافت بوده ، سخنران مکرر چندین کنفرانس اروپایی است و به صورت نیمه منظم وبلاگ می نویسد و فیلم ایجاد می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد و چاپ طرح های پروژه با استفاده از Microsoft Project

Creating and Printing Project Plans Using Microsoft Project

این دوره از ابتدا شروع می شود و شما را با چگونگی ایجاد ، چاپ و پیگیری برنامه های پروژه خود با استفاده از Microsoft Project آشنا می کند. شما می توانید نمودارهای گانت شخصی خود را ایجاد کنید ، نحوه چاپ آنها را به صورت دلخواه تنظیم کنید و پیشرفت آنها را پیگیری کنید.


آموزش پیگیری پیشرفت و استفاده از منابع و هزینه ها در پروژه مایکروسافت

Tracking Progress and Using Resources and Costs in Microsoft Project

به عنوان یک کاربر موجود پروژه مایکروسافت ، این دوره شما را به سطح بعدی می رساند. ما در حال بررسی برخی از ویژگی های پیشرفته تر برنامه ریزی ، منابع ، هزینه ، ردیابی ، برقراری ارتباط و گزارش دهی در طول چرخه عمر پروژه هستیم.


آموزش مبانی پروژه مایکروسافت 2021

Microsoft Project 2021 Fundamentals

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از Microsoft Project برای برنامه ریزی، ردیابی و تحویل موفق پروژه استفاده کنید.


آموزش نمونه کارها، برنامه ها و پروژه ها: تفاوت چیست؟

Portfolios, Programs, and Projects: What’s the Difference?

این دوره اصطلاحات مورد استفاده برای توصیف پروژه ها، برنامه ها و نمونه کارها را آشکار می کند و به شما امکان می دهد تا به سرعت روابط موجود بین هر یک از این مصنوعات را درک کنید.


آموزش شروع کار با Power BI برای حرفه ای های تجاری

Getting Started with Power BI for Business Professionals

هدف از این دوره فراهم آوردن مهارت و دانش حرفه ای بازرگانی است که به آنها امکان می دهد داده های خام را با استفاده از مثالهای عملی و قابل بازگرداندن ، به گزارش های بصری قدرتمند تبدیل کنند.


آموزش نمایش جداول با اکسل

Displaying Tables with Excel

این دوره جداول اکسل را بررسی می کند ، و توضیح می دهد که چگونه آنها را به نفع خود تبدیل می کنید تا سریع اطلاعات را در مورد داده ها کسب کنید. در این دوره بحث می شود که جداول چیست ، چرا باید از آنها استفاده کنید ، چگونه آنها را تنظیم کنید و سپس نحوه دستکاری داده ها در آنها را بیان می کند.


آموزش گزارش های Power BI را برای دستگاه های موبایل بهینه کنید

Optimize Power BI Reports for Mobile Devices

Power BI به سازمان ها امکان می دهد داده ها را به اطلاعات تبدیل کنند ، اما برای اینکه واقعاً مثر باشد ، هر گزارشی باید در همه دستگاه ها کار کند. این دوره به شما می آموزد که چگونه گزارش های زیبایی ارائه دهید که به خوبی در موبایل و دسک تاپ کار کنند.


آموزش نظارت و حسابرسی استفاده به عنوان مدیر Power BI

Usage Monitoring and Auditing as a Power BI Admin

این دوره مهارت های مورد نیاز برای نظارت و ممیزی Power BI را به شما آموزش می دهد تا بتوانید پاسخ مورد نظر خود را پیدا کنید.


آموزش تجسم داده ها با استفاده از Power BI - DP-500

Visualize Data by Using Power BI - DP-500

این دوره تمام مهارت های مورد نیاز برای بخش "تجسم داده ها با استفاده از Power BI" در آزمون DP-500 مایکروسافت "طراحی و پیاده سازی راه حل های تجزیه و تحلیل مقیاس سازمانی با استفاده از Microsoft Azure و Microsoft Power BI" را به شما آموزش می دهد.


آموزش با استفاده از Power Query داده ها را بازیابی، تبدیل و ترکیب کنید

Retrieve, Transform, and Combine Data Using Power Query

این دوره حرفه ای خود سرویس هوش تجاری (BI) را هدف قرار می دهد که باید داده ها را از منابع متعدد و مختلف به دست آورد و شکل دهد تا داده ها بتوانند BI مفیدی را برای گزارش بینندگان ارائه دهند. تمرکز این دوره Power Query است.


آموزش مقدمه ای بر Microsoft Project 2010 و 2013

An Introduction to Microsoft Project 2010 and 2013

این دوره ، کاربر تازه کار را با Microsoft Project آشنا می کند و مفاهیم کلیدی اساسی را برای دستیابی به موفقیت در کنترل و استفاده از نرم افزار در اختیار کاربر قرار می دهد.


آموزش جمع بندی و سازماندهی داده ها در Excel

Summarizing and Organizing Data in Excel

یک دوره عملی و عملی با کاوش در ویژگی های Excel که به شما امکان می دهد مقدار زیادی داده را سازماندهی ، خلاصه ، تجزیه و تحلیل و تجسم کنید. به سرعت بیاموزید که چگونه داده ها را به جدول و نمودارهای بصیر و قدرتمند تبدیل کنید.


آموزش Project Server 2010/2013 Administration

Project Server 2010/2013 Administration

اگر به بهترین توصیه‌های عملی در مورد نحوه مدیریت Project Server 2010/2013 نیاز دارید، یا به مؤلفه‌هایی که بر آنها تکیه می‌کند، مانند شیرپوینت، علاقه دارید، این دوره را تماشا کنید. این دوره همه چیز را پوشش می دهد، از اسناد، بسته خدمات ...


آموزش اوراق بهادار ، برنامه ها و پروژه ها: تفاوت چیست؟

Portfolios, Programs, and Projects: What's the Difference?

درک اصطلاحاتی که سازمان ها هنگام صحبت در مورد اوراق بهادار ، برنامه ها و پروژه ها استفاده می کنند یک نیاز اصلی برای هر فردی است که وظیفه تحویل یا مشارکت در پروژه را در محیط کار امروز بر عهده دارد.


آموزش تجزیه و تحلیل داده ها برای داستان سرایی

Data Analysis for Storytelling

این دوره بینشی در مورد تجزیه و تحلیل داده ها و نحوه استفاده از آن ارائه می دهد ایجاد یک روایت برای داستان سرایی در یک سازمان، و سپس چگونه داده ها می توانند به عنوان مبنایی برای تصمیم گیری استفاده شوند.


آموزش پروژه مایکروسافت برای اصول وب

Microsoft Project for the Web Fundamentals

این دوره به شما می آموزد که یک پروژه را با استفاده از Project for the Web برنامه ریزی و ردیابی کنید، چگونه می توانید پیشرفت چندین پروژه را برای تعیین تاریخ های هدف کلیدی با استفاده از Roadmaps ردیابی کنید، و چگونه Project و Roadmaps را می توان در Teams و Power BI ادغام کرد.


آموزش نصب Project Server 2013

Project Server 2013 Installation

این دوره شما را از طریق نصب کامل Project Server و تمامی وابستگی های آن، از جمله SQL Server و SharePoint Server، راهنمایی می کند.


آموزش مدیریت پیشرفته منابع ، بودجه و هزینه در پروژه مایکروسافت

Advanced Resource, Budget, and Cost Management in Microsoft Project

این یک دوره پروژه پیشرفته است ، هدف کاربرانی است که باید دانش خود را به سطح بعدی برسانند. در طول دوره ، چندین ویژگی با هم ترکیب می شوند تا به شما اجازه دهد مانند یک متخصص با تجربه ، پروژه خود را برنامه ریزی ، ردیابی ، تجزیه و تحلیل و گزارش کنید.


آموزش تجسم داده ها با PivotCharts

Visualizing Data with PivotCharts

این دوره اکسل PivotChart هایی را نشان می دهد که نمایش تصویری جدول های محوری را نشان می دهد. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه می توانید PivotChart را انتخاب کنید ، داده ها را برای تجسم و اصلاح شکل و نمودار نمودار مطابق با نیازهای خود انتخاب کنید.


آموزش کاوش داده ها با جدول های محوری

Exploring Data with PivotTables

این دوره با تشریح نحوه استفاده از آنها برای جمع بندی و تجزیه و تحلیل داده ها ، جداول محوری Excel را بررسی می کند. این دوره به شما نحوه ایجاد ، اصلاح و پیکربندی PivotTables برای گرفتن داده های خام و تبدیل آنها به اطلاعات مفید و بصیرت نشان می دهد.


آموزش معرفی جامع Microsoft Project 2019

A Comprehensive Introduction to Microsoft Project 2019

بیاموزید که از Project 2019 به منظور ایجاد و مدیریت پروژه ها استفاده کنید. افراد حرفه ای مشغول یادگیری نحوه ایجاد وظایف و وابستگی ها ، ایجاد و اختصاص منابع ، پیگیری پروژه و ایجاد گزارش های خیره کننده برای برقراری ارتباط با ذینفعان هستند.


آموزش غنی سازی گزارش ها برای قابلیت استفاده با Power BI

Enrich Reports for Usability with Power BI

این دوره به شما تمام مهارت‌های لازم برای غنی‌سازی گزارش‌های Power BI خود را آموزش می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که آنها کاملاً قابل استفاده و تعاملی هستند. محتوای این دوره شما را برای شرکت در آزمون DA-100 Analysing Data with Microsoft Power BI آماده می کند.


آموزش چگونه کاربران Power BI می توانند با مهندسان داده صحبت کنند

How Power BI Users Can Talk to Data Engineers

گزارش Power BI فقط به اندازه داده هایی است که آن را هدایت می کند. بنابراین چگونه مطمئن می شوید که بهترین و موثرترین داده را بدست آورده اید؟ این دوره به شما کمک می کند بفهمید چه کسی داده های سازمان شما را در اختیار دارد بنابراین می توانید داده های صحیح را در صورت نیاز بدست آورید.


آموزش با Power BI گزارش‌های مربوط به قابلیت استفاده و داستان‌گویی را افزایش دهید

Enhance Reports for Usability and Storytelling with Power BI

این دوره به شما مهارت‌های لازم برای غنی‌سازی گزارش‌های Power BI خود را می‌آموزد و اطمینان می‌دهد که به داده‌ها اجازه می‌دهد داستان خود را بیان کنند. محتوای این دوره شما را برای شرکت در آزمون PL-300 Analysing Data with Microsoft Power BI آماده می کند.


آموزش تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها با Power BI (PL-100)

Analyzing and Visualizing Data with Power BI (PL-100)

این دوره تمام مهارت های مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل و تجسم داده های دوره و آزمون PL100 Microsoft Power Platform App Maker را به شما آموزش می دهد.