Peter Gallagher

پیت گالاگر مشاور مستقل فناوری اطلاعات ، Microsoft Azure MVP و مالک PJG Creations Ltd. است. او دهه ها است که نرم افزار ایجاد کرده و از تقریباً به هر زبانی از برنامه نویسی خوشحال است. پیت در سالهای زیادی از تجربه صنعت خود از جمله پروژه های اینترنت اشیا for در زمینه گسترده ای از فناوری درگیر شده است. Royal Mail Stamp Vending قبل از وجود چیزی مانند اینترنت اشیا، مدرن ، سیستم های نظارت بر ساختمان ، کیوسک های سلف سرویس متصل به اینترنت و موارد دیگر. او در سرتاسر انگلستان در زمینه های مختلف اینترنت اشیا از جمله Azure IoT Hubs ، Amazon Alexa ، Particle Photon ، Arduino و غیره ارائه کرده است. پیت همچنین Notts IoT را سازماندهی می کند ، Dot Net Notts ، Notts Dev Workshop را مشترکاً سازمان می دهد و در هیئت مدیره شرکت می کند. از LATi ، یک گروه شبکه فناوری پیشرفته مستقر در Loughborough. او همچنین یک سفیر فعال STEM است و علاقه مند به در دسترس قرار دادن موضوعات STEM برای همه سنین است. پیت مخصوصاً ابزارهای مختلف را دوست دارد!
دوره های این مدرس:

آموزش هشدار آزمون: زیرساخت IoT Solution را در Microsoft Azure پیاده سازی کنید

Exam Alert: Implement the IoT Solution Infrastructure in Microsoft Azure

برای گواهینامه توسعه دهنده AZ220 IoT مطالعه می کنید؟ این دوره مهارتهای لازم برای پاسخگویی به سوالات امتحان را از بخش Implement IoT Solution Infrastructure در آزمون به شما می آموزد.


آموزش Microsoft Azure IoT Developer: پیکربندی دستگاه های IoT فیزیکی

Microsoft Azure IoT Developer: Configure Physical IoT Devices

گزینه های زیادی برای پیکربندی دستگاه های اینترنت اشیا برای برقراری ارتباط با Azure IoT Stack در دسترس است. این دوره مهارت های مورد نیاز برای پیکربندی دستگاه های IoT فیزیکی را همانطور که در گواهینامه AZ220 Azure IoT Developer آزمایش شده است ، به شما می آموزد.


آموزش Microsoft Azure IoT Developer: ساخت پیام رسانی و ارتباطات دستگاه

Microsoft Azure IoT Developer: Build Device Messaging and Communication

این دوره مهارت های مورد نیاز برای پیکربندی پیام رسانی و ارتباط دستگاه را به شما می آموزد که در گواهینامه AZ220 Azure IoT Developer آزمایش شده است.


آموزش Microsoft Azure IoT Developer: پیکربندی نظارت بر سلامت

Microsoft Azure IoT Developer: Configure Health Monitoring

اگر همچنان در حال گذراندن آزمون Microsoft AZ-220 IoT Developer هستید ، این دوره نحوه پیکربندی نظارت بر سلامت راه حل های اینترنت اشیا Azure را پوشش می دهد.


آموزش Microsoft Azure IoT Developer: Troubleshoot Device Communication

Microsoft Azure IoT Developer: Troubleshoot Device Communication

این دوره به نحوه عیب‌یابی ارتباط دستگاه می‌پردازد و به شما کمک می‌کند تا به یادگیری خود در جهت گواهی Microsoft AZ220 Azure IoT Developer ادامه دهید.


آموزش هشدار امتحان: نظارت، عیب‌یابی و بهینه‌سازی راه‌حل‌های IoT در Microsoft Azure

Exam Alert: Monitor, Troubleshoot, and Optimize IoT Solutions in Microsoft Azure

اگر برای گذراندن گواهینامه توسعه‌دهنده اینترنت اشیاء AZ220 تلاش می‌کنید، این دوره شما را به مروری بر بخش مانیتور، عیب‌یابی و بهینه‌سازی راه‌حل‌های اینترنت اشیا در دامنه هدف امتحان می‌پردازد.


آموزش توسعه دهنده Microsoft Azure IoT: از عملکرد و در دسترس بودن اطمینان حاصل کنید

Microsoft Azure IoT Developer: Ensure Performance and Availability

در ادامه سفر خود برای دریافت گواهینامه توسعه دهنده اینترنت اشیاء مایکروسافت AZ220، این دوره به شما می آموزد که چگونه آزمایش و تشخیص راه حل های پایان به انتها را انجام دهید.


آموزش Microsoft Azure IoT Developer: یک IoT Hub ایجاد و پیکربندی کنید

Microsoft Azure IoT Developer: Create and Configure an IoT Hub

این دوره مهارت های مورد نیاز برای ایجاد و پیکربندی Azure IoT Hub را که در گواهینامه AZ-220 Azure IoT Developer آزمایش شده است ، به شما می آموزد.