Niraj Joshi

نیراژ یک ابر متخصص AWS/Azure DevSecOps با بیش از یک دهه تجربه کار در مدل سازی داده با پایگاه های داده مانند Cassandra ، MongoDB ، SparkSQL ، ElasticSearch و SQL Server است. وی بیش از 7 سال سابقه کار در زمینه ویژن رایانه ، هوش مصنوعی ، DevOps ، یادگیری ماشین و Big Data Stack را دارد ، وی مشاور شرکت هایی مانند CISCO ، ERICSSON ، عناصر پویا و JP مورگان بوده است. وی مهارت های تجسم/تجزیه و تحلیل داده ها و کاملاً مسلط به زبانهایی مانند پایتون ، R ، جولیا و اکتاو است.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد و اعمال فیلترها در Sisense

Creating and Applying Filters in Sisense

تجزیه و تحلیل داده ها، کاوی و گزارش دهی سه رکن حیاتی هوش تجاری هستند و این نیاز به بینش به موقع دارد. این دوره به شما در مورد Sisense، یک ابزار پیشرفته هوش تجاری، آموزش می دهد.


آموزش شروع کار با Sisense

Getting Started with Sisense

این دوره یک ابزار پیشرفته BI به نام Sisense را به شما آموزش می دهد.


آموزش شروع با H20.ai

Getting Started with H20.ai

این دوره شما را با دستور العمل های مختلف H2O’s Driverless AI آشنا می کند. شما یاد خواهید گرفت که یک خط لوله کاملاً خودکار ML ، با مهندسی ویژگی داخلی ، تبدیل ویژگی ها ، تجسم خودکار و مکانیسم های استنتاج ایجاد کنید.


آموزش سواد داده: ملزومات Azure HDInsight

Data Literacy: Essentials of Azure HDInsight

این دوره به شما اصول دریاچه داده، نحوه استفاده از معماری ذخیره سازی مانند دریاچه داده برای ذخیره تکه های عظیم داده و نحوه فعال کردن آن با استفاده از زیرساخت ابری Azure را به شما آموزش می دهد.


آموزش استخراج داده ها از وابستگی های متغیر

Mining Data from Variable Dependencies

این دوره چندین مدل مانند Bayesian Networks ، LBP ، Variable Elimination و غیره را به شما می آموزد که با کمک آنها می توانید روابط پیچیده ای را از طریق چندین متغیر ورودی یا ویژگی استخراج کنید.


آموزش با مایکروسافت Azure Cognitive Service Indexer ویدیو بسازید

Build a Video Indexer with Microsoft Azure Cognitive Service

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه ویدیو را با استفاده از Azure cloud AI به نام Video Indexer تجزیه و تحلیل کنید. Video Indexer می‌تواند ویدئو را تجزیه و تحلیل کند، رونوشت‌ها، احساسات، ترجمه‌ها و سایر ابرداده‌ها را استخراج کند.


آموزش اجرای پارتیشن بندی با Azure

Implement Partitioning with Azure

این دوره به شما استراتژی های پارتیشن بندی و به اشتراک گذاری داده ها را در فروشگاه های ابری رابطه ای و غیر رابطه ای آموزش می دهد. تجزیه و تحلیل توزیع داده ها قبل از مهاجرت به Azure.


آموزش اصول معیارهای کیفیت داده

Principles for Data Quality Measures

این دوره به شما جنبه‌های درک سفر MLOps، بررسی‌های پایان به پایان کیفیت داده‌ها و ایجاد مکانیسم فهرست‌نویسی داده‌ها، اصول مدیریت ابرداده و حاکمیت داده را به شما می‌آموزد.


آموزش 5G و امنیت سایبری: نگاه اول

5G and Cyber Security: First Look

این دوره به شما اولین نگاهی را ارائه می دهد که چگونه 5G ممکن است بر امنیت سایبری شما و مناطقی که ممکن است لازم باشد خطرات بالقوه جدیدی را برای سازمان و شرکت خود در نظر بگیرید.


آموزش اجرای نمایش داده های متن کامل با Elasticsearch

Executing Full Text Queries with Elasticsearch

این دوره شما را با حالت های مختلف قابلیت جستجوی مبتنی بر متن Elasticsearch آشنا می کند و همچنین تجزیه و تحلیل متن کامل را با کمک Database Elasticsearch به شما آموزش می دهد.


آموزش قوس لاجوردی و فانوس لاجوردی: نگاه اول

Azure Arc and Azure Lighthouse: First Look

این دوره به شما می آموزد که محیط های پیچیده مشتری و منابع آنها را با استفاده از یک رابط کنترل یکپارچه مانند Azure Arc و Azure Lighthouse مدیریت کنید.