Allen O'Neill

آلن یک مهندس مشاور با سابقه در سیستم های سازمانی است. او شرکت خود را با تخصص در معماری سیستم ، بهینه سازی و مقیاس گذاری اداره می کند. وی همچنین در تعدادی از شرکتهای نوپا نیز مشارکت دارد. آلن یک مهندس مستند ، یک عضو انجمن محاسبات انگلیس ، یک MVP مایکروسافت و یک فرد داخلی است و هر دو یک CodeProject و C-SharpCorner MVP است. او سخنران منظمی در رویدادها است ، هم در سطح محلی و هم در سطح بین المللی. علاقه اصلی او به فناوری ، Big Data ، Data Science و Machine Machine (یادگیری ماشین) است که با ترکیب این موارد ، عوامل هوشمندی را برای وب ایجاد می کند. آلن مدارک بی شماری از جمله فناوری اطلاعات ، حقوق و آموزش را دارد. او همچنین یک برده پرتاب توپ برای سگهای خانواده اش است
دوره های این مدرس:

آموزش مصرف Web API با TypeScript 5

Consuming Web APIs with TypeScript 5

Web API ها دروازه ای برای ورود و خروج داده ها به برنامه های مبتنی بر وب با Typescript و بخش مهمی از جعبه ابزار توسعه ما هستند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از تایپ اسکریپت نسخه 5 با استفاده از بهترین روش ها با Web API کار کنید.


آموزش پاکسازی پیشرفته داده ها در SQL Server: تکنیک ها و استراتژی ها

Advanced Data Cleansing in SQL Server: Techniques and Strategies

این دوره به شما نحوه استفاده از Regular Expression در SQL را آموزش می دهد سرور برای شناسایی مشکلات داده ها و پاکسازی آنها برای اطمینان داده های شما برای هدف مناسب است. این یک بخش حیاتی برای اطمینان از شما است داده ها برای هدف مورد نظر مناسب هستند.


آموزش Fiddler Classic 5: The Big Picture

Fiddler Classic 5: The Big Picture

این دوره به شما می آموزد که چرا Fiddler Classic 5 در حل مسائل داده های شبکه مفید است و چگونه با استفاده از Fiddler به مشکلات HTTP(S) نزدیک شوید.


آموزش تراشیدن رسانه از وب با پایتون

Scraping Media from the Web with Python

خراش دادن رسانه های وب با خراش دادن داده های مبتنی بر متن متفاوت است و می تواند پیچیده باشد. در این دوره ، مهارتها را فرا خواهید گرفت و دانشهایی را کسب خواهید کرد که به شما امکان می دهد با اطمینان خاطر رسانه های وب را بدست آورید.


آموزش درک تحلیل احساسات و کاربردهای آن

Understanding Sentiment Analysis and Its Applications

این دوره مملو از همه چیزهایی که برای درک این رشته و اعتماد به نفس باید بدانید در مورد شروع به کار در تنظیمات تولید