Rajdeep Saha

راجدیپ یک معمار ارشد ابر در یک شرکت Fortune Top 10 است. او معمار AWS-Professional Certified Solutions Architect است و در 20 شرکت برتر Fortune به عنوان Distinguished Cloud Architect کار کرده است. وی با استفاده از VM (EC2) ، Containers و Serverless ، پروژه های سازمانی واقعی را به ابر منتقل کرده است. وی وبلاگ هایی را منتشر کرده و در کنفرانس ها سخنرانی هایی با استقبال خوبی ارائه کرده است. راجدیپ یک مربی منتشر شده است و همچنین یک کانال YouTube در زمینه فناوری را اداره می کند. او از تجربه دنیای واقعی خود برای آموزش و ارتباط با شاگردانش استفاده می کند. راجدیپ همچنین در مسابقات علوم کاگل داده 11٪ برتر است. راجدیپ که در فن آوری پیشرفته سر و کار ندارد ، می توان دوچرخه های مسابقه ای را برای خیریه یافت. همه نظرات نظر خود راجدیپ است.
دوره های این مدرس:

آموزش Amazon ElastiCache: بهترین روش ها

Amazon ElastiCache: Best Practices

این دوره بهترین روش ها را برای طراحی پایگاه داده های ElastiCache مقیاس پذیر ، بسیار در دسترس و بسیار کارآمد در AWS به شما می آموزد. این دوره شما را برای آزمون گواهینامه AWS Certified Database: Specialty (DBS-C01) آماده می کند.


آموزش Amazon DynamoDB: بهترین روش ها

Amazon DynamoDB: Best Practices

این دوره بهترین روش ها را برای طراحی پایگاه داده های مقیاس پذیر ، بسیار در دسترس و بسیار کارآمد DynamoDB در AWS به شما می آموزد. این دوره شما را برای آزمون گواهینامه AWS Certified Database - Specialty (DBS-C01) آماده می کند.