Richard Warburton

ریچارد یک تکنسین تجربی و حل کننده مشکلات فنی غوطه وری است و به طور مستقل به عنوان مهندس نرم افزار و مربی کار می کند. اخیراً او كتابی در مورد Java 8 Lambdas برای O'Reilly و آموزش افراد از طریق java8training.com و Pluralsight نوشته است. او به عنوان یک توسعه دهنده در زمینه های مختلف از جمله تجزیه و تحلیل آماری ، تجزیه و تحلیل استاتیک ، کامپایلرها و پروتکل های شبکه کار کرده است. وی یکی از رهبران انجمن جاوا لندن است و Java Hackdays را اداره می کند. ریچارد همچنین یک سخنران کنفرانس شناخته شده است ، که در Devoxx ، JavaOne ، JFokus ، Devoxx UK ، Geecon ، Oredev ، JAX London و Codemotion صحبت کرده است. وی دکترای علوم کامپیوتر را از دانشگاه وارویک گرفت.
دوره های این مدرس:

آموزش رابط های جاوا و انتزاع

Java Interfaces and Abstraction

آیا می خواهید بیاموزید که چگونه کدهای جاوا را بنویسید که با گذشت زمان قابل نگهداری و گسترش باشد؟ این دوره به شما نشان می دهد که چگونه با تسلط بر استفاده از رابط ها برای ایجاد انتزاع ، به آن دست پیدا کنید.


آموزش جاوا: مبانی JSON

Java: JSON Fundamentals

JSON یکی از پرکاربردترین قالبهای تبادل داده قابل خواندن توسط انسان در جهان است. این دوره به شما نحوه تولید و تجزیه و تحلیل JSON ، مواردی که می تواند و باید برای آن استفاده شود و نحوه ادغام آن در پروژه های دیگر را آموزش می دهد.


آموزش اصول جاوا: مجموعه ها

Java Fundamentals: Collections

در این دوره یاد خواهید گرفت که چرا می خواهید به جای آرایه ها از مجموعه ها استفاده کنید و قدرت لیست ها ، مجموعه ها و نقشه ها را درک کنید.


آموزش مجموعه ها در جاوا SE 17

Collections in Java SE 17

مجموعه‌های جاوا برای یک برنامه‌نویس قوی جاوا بودن و استفاده در موقعیت‌های روزمره کلیدی هستند. این دوره به شما مفاهیم اساسی برای استفاده و ساختار داده در پشت صحنه در مجموعه های جاوا را آموزش می دهد.


آموزش مبانی تست جاوا

Fundamentals of Java Testing

این دوره به شما یاد می دهد كه برای كد خود و نحوه پیاده سازی این برنامه در جاوا از جمله Junit ، TDD و نحوه ساختن كد خود برای آزمایش ، تست های خودكار بنویسید.


آموزش درک و حل مشکلات حافظه جاوا

Understanding and Solving Java Memory Problems

برنامه های جاوا اغلب می توانند از مشکلات حافظه مانند OutOfMemoryError رنج ببرند. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه آنها را با استفاده از ابزارهایی که به طور رایگان در دسترس هستند رفع کنید.


آموزش مقدمه ای بر تست در جاوا

Introduction to Testing in Java

ساده ترین و دلپذیرترین راه برای شروع با تست واحد ، JUnit و Test Driven Development (TDD) است که می توانید تصور کنید.


آموزش اصول جاوا: مجموعه ها

Java Fundamentals: Collections

بیاموزید که چرا می خواهید از مجموعه ها به جای آرایه ها استفاده کنید و قدرت لیست ها، مجموعه ها و نقشه ها را درک کنید.


آموزش مبانی جاوا: مطالب عمومی

Java Fundamentals: Generics

قرار است ژنریک های جاوا قدرتمند باشند اما استفاده از آنها دشوار است - این دوره آنها را آسان می کند.