Jurriën

Jurrien در یک مرکز داده شروع به رفع مشکلات برای مشتریانی که سرور آنها به خطر افتاده بود ، کرد. به حوزه امنیت IT منتقل شد و از وی بعنوان یک متخصص امنیت فصلی IT استفاده کرد. کار در 500 شرکت ثروتمند و زیرساخت های حیاتی به عنوان مشاور ، وی ثابت کرده است که یک هکر اخلاقی توانمند است. وی همچنین به توسعه رویه ها و بهترین روش ها برای رشد بخش ها و پیشبرد بلوغ امنیتی کل سازمان کمک کرده است. در حالی که تمرکز او از هک اخلاقی به راه اندازی تیم های قرمز تغییر یافته است ، او به طور منظم دستان خود را کثیف می کند تا با پیشرفت ها و یادگیری مهارت های جدید روبرو شود. همانطور که او آن را صدا زد "هرچه بیشتر یاد بگیرید ، بیشتر می بینید که چیزهای بیشتری وجود دارد که هنوز کشف نکرده اید."
دوره های این مدرس:

آموزش فرار از دفاع با حجاب

Defense Evasion with Veil

در این دوره ، Red Teamers می آموزد که چگونه با استفاده از Veil به راحتی محموله های منحصر به فردی ایجاد کند که بار ترجیحی شما را اجرا کند. T1027 در سیستم هدف مشخص T1480.001.


آموزش حرکت جانبی با CrackMapExec

Lateral Movement with CrackMapExec

شرکت‌های بزرگ بیشتر به دامنه‌های ویندوز برای کارهای روزمره خود متکی هستند. در این دوره، یاد خواهید گرفت که چگونه از CrackMapExec برای انجام تکنیک های حرکت جانبی در طول درگیری با تیم قرمز استفاده کنید.


آموزش تست نفوذ: برنامه ریزی، محدوده، و بازبینی

Penetration Testing: Planning, Scoping, and Recon

این دوره به شما می آموزد که چه بخش های خاصی در اسناد قبل از درگیری مورد نیاز است و چگونه می توانید تحقیقات اولیه هدف را در حالی که فقط از روش های اطلاعات منبع باز و شناسایی غیرفعال استفاده کنید، انجام دهید.