Erik Dahl

اریک دال برای بیش از 20 سال در حال توسعه نرم افزار و معماری بوده است ، که بیشتر در زمینه توسعه داخلی برای کارفرمایان خود کار می کند. کارهای اخیر وی شامل اجرای چندین مستاجر B2B و خود ثبت نام B2C برای IdentityServer3 ، به روزرسانی وب سایت های قدیمی ASP.NET از فن آوری های سمت سرور به مخلوط مشتری/سرور و استفاده از TypeScript ، ساخت وب API ها به عنوان پشتوانه تلفن همراه و برنامه های وب ، و پی ریزی برنامه های موبایل Xamarin Forms با استفاده از کتابخانه Prism. اریک در حال حاضر در RealPage به عنوان یک معمار اصلی ، راه حل های ساخت و معماری محصولات مدیریت نرم افزار خود کار می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش آماده سازی برنامه های موجود .NET برای تحویل مداوم

Preparing Existing .NET Applications for Continuous Delivery

با استفاده از برنامه های موجود چارچوب .NET خود ، آنها را سازمان یافته و آماده قرار دهید تا در خط لوله CI/CD گنجانده شوند.


آموزش مدیریت ایمن خطاها و ثبت وقایع امنیتی در ASP.NET و ASP.NET Core

Securely Handling Errors and Logging Security Events in ASP.NET and ASP.NET Core

دادن جزئیات مربوط به برنامه خود به کاربران مخرب را متوقف کنید و رویدادهای امنیتی را به گونه ای ردیابی کنید که به شما امکان تجزیه و تحلیل و بررسی فعالیت های غیرعادی در برنامه های اصلی ASP.NET و ASP.NET را بدهد.


آموزش مبانی Docker و Kubernetes برای توسعه دهندگان NET

Fundamentals of Docker and Kubernetes for .NET Developers

این دوره به شما می آموزد که چگونه از Docker و Kubernetes در تلاش های توسعه دات نت خود استقبال کنید ، از جمله استفاده از Docker Compose برای پشتیبانی از SSL و یک راه حل چند پروژه ای که شامل یک پایگاه داده است.


آموزش ورود به سیستم موثر در هسته ASP.NET

Effective Logging in ASP.NET Core

در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه ورودی های عالی را ایجاد کنید و سپس آنها را در مکان هایی بنویسید که استفاده از آنها را آسان می کند. شما تمام تکنیک هایی را که برای ایجاد آسان پشتیبانی برنامه های خود از طریق ورود به سیستم بزرگ به آنها نیاز خواهید داشت.


آموزش Serilog 2 Enrichers: گرفتن اطلاعات مشترک در ورودی های ورود

Serilog 2 Enrichers: Getting Common Information into Log Entries

با استفاده از Serilog Enrichers، ورودی های گزارش خود را برای برنامه های ASP.NET Core خود شارژ کنید. ما غنی‌کننده‌های استاندارد و غنی‌کننده‌های سفارشی را برای اطلاعات HttpContext پوشش خواهیم داد. همه بدون کد برنامه بهم ریخته!


آموزش ورود به سیستم NET به درستی انجام شد: رویکردی با استفاده از Serilog

.NET Logging Done Right: An Opinionated Approach Using Serilog

یک چارچوب ورود به سیستم عالی برای همه برنامه های خود با استفاده از Serilog به عنوان پایه ایجاد کنید ، سپس آنها را در غرق های پایگاه داده (به طور خاص SQL Server و Elasticsearch) بنویسید ، و با استفاده از ابزارهای سفارشی و داخل جعبه ، داده های ثبت را کاوش کنید


آموزش عملکرد ASP.NET Core 6

ASP.NET Core 6 Performance

آیا علاقه مند به سریعتر کردن سایت ASP.NET Core خود هستید؟ این دوره به شما تکنیک‌های کلیدی برای انجام این کار را می‌آموزد - از جمله کش کردن، تکنیک‌های ناهمزمان و گوچاها، روش‌های کوچک نگه داشتن پاسخ‌ها، تکنیک‌های تشخیصی برای یافتن مشکلات و موارد دیگر.


آموزش روشهای تأیید اعتبار و اعتبار کاربر در ASP.NET و ASP.NET Core

Secure User Account and Authentication Practices in ASP.NET and ASP.NET Core

این دوره به شما می آموزد که چگونه روشهای تأیید هویت ایمن را به وب سایتهای ASP.NET خود اضافه کنید ، از جمله ایجاد و ذخیره صحیح رمزهای عبور ، احراز هویت چند عاملی ، بازیابی رمز عبور و تکنیک های صحیح مجوز ..


آموزش دوره Crash ASP.NET Core 6

ASP.NET Core 6 Crash Course

آیا تا به حال کنجکاو شده اید که واقعاً چقدر آسان است که یک وب سایت MVC با استفاده از ASP.NET Core ایجاد کنید؟ ما یک سایت کاملاً جدید از ابتدا با بسیاری از ویژگی‌های عالی ایجاد خواهیم کرد و جنبه‌های کلیدی ASP.NET Core 6 را در این دوره آموزشی متمرکز بر کد بررسی خواهیم کرد.


آموزش توسعه برنامه‌های NET Core با Docker

Developing .NET Core Apps with Docker

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه برنامه های دات نت را با استفاده از Docker توسعه دهید و چگونه آن برنامه ها را در یک رجیستری کانتینر منتشر کنید. همچنین به شما نشان می دهد که چگونه یک راه حل پیچیده تر را با خدمات وابسته در Docker Compose راه اندازی کنید.


آموزش اشکال زدایی با ویژوال استودیو 2022

Debugging with Visual Studio 2022

توانایی اشکال زدایی کد و اجرای آن به صورت محلی، مهارت های کلیدی برای توسعه دهندگان است. این دوره به شما می آموزد که چگونه به طور موثر کد را پیمایش کنید، از دیباگر برای درک بهتر نحوه کار کد و اجرای کد به صورت محلی در موارد مختلف استفاده کنید.


آموزش استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل امنیتی برای محافظت از برنامه های اصلی ASP.NET و ASP.NET

Using Security Analysis Tools to Protect ASP.NET and ASP.NET Core Applications

با اسکن کدی که می نویسید و بسته هایی که در آن برنامه ها استفاده می کنید ، امنیت برنامه های وب ASP.NET (Core یا Framework) خود را بهبود ببخشید. حتی بهتر ، آن اسکن ها را در خطوط لوله ساخت خودکار بگنجانید!


آموزش ثبت و مانیتورینگ در ASP.NET Core 6

Logging and Monitoring in ASP.NET Core 6

ثبت و نظارت خوب برای فعال کردن پشتیبانی از برنامه های وب شما بسیار مهم است. این دوره به شما یاد می‌دهد که چگونه ورودی‌های گزارش مفید ایجاد کنید، آنها را در مکان‌هایی بنویسید تا از تجزیه و تحلیل پشتیبانی کنند، و از گزارش‌ها و بررسی سلامت برای نظارت بر برنامه‌تان استفاده کنید.


آموزش مستندات را با گردش کار مبتنی بر Git بسازید یا به آن کمک کنید

Build or Contribute to Documentation with a Git-based Workflow

Read the Docs یک بستر اسناد عالی است که توسط بسیاری از پروژه های منبع باز مورد استفاده قرار می گیرد. این دوره به شما می آموزد که چگونه پروژه اسناد خود را ایجاد کنید ، از زبان نشانه گذاری reStructuredText و اصول گردش کار مبتنی بر Git برای درخواست pull استفاده کنید.


آموزش مسیریابی Serilog 2 ورودی های Log با فیلترها و قالب ها

Routing Serilog 2 Log Entries with Filters and Formatters

با استفاده از Serilog برای مسیریابی ورودی ها به مکان مناسب (سینک) و فرمت کردن آنها برای حذف نویز، تجزیه و تحلیل سریع و آسان گزارش را در برنامه های ASP.NET Core خود فعال کنید. با این دوره به یک ابرقهرمان لاگ در ASP.NET Core تبدیل شوید!


آموزش برنامه های دات نت مبتنی بر IIS را به طور مداوم تحویل دهید

Continuously Deliver IIS-based .NET Applications

این دوره به شما کمک می کند تا هنگام انجام تغییرات کد شما ساخته شود ، سپس برنامه های IIS خود را با استفاده از مراحل خودکار از VSTS یا TFS مستقر کنید! نمونه هایی از این مورد را برای سایت های ASP.NET Core و Framework و همچنین برنامه های WCF مشاهده خواهید کرد.