Betty DuBois

بتی DuBois رئیس کارآگاه برای کارآگاهان بسته ، یک شرکت مشاوره و آموزش عملکرد شبکه مستقر در آتلانتا ، GA است. او از سال 1997 مشغول حل رمز و رازهایی بوده است. او با طیف وسیعی از راه حل های سخت افزاری و نرم افزاری ضبط بسته ها ، داده های مناسب را در مکان مناسب و در زمان مناسب برای یافتن مقصر واقعی ثبت می کند. بتی هر سال علاقه خود را به بسته ها به عنوان مجری در SharkFest the Wireshark Developer and User Convention ابراز می کند و در جامعه Wireshark فعال است. استفاده از بسته ها برای حل جرایم علیه شبکه و برنامه ها علاقه او است. فراگیری همان کار به دیگران فراخوانی اوست.
دوره های این مدرس:

آموزش با استفاده از ابزارهای خط فرمان Wireshark

Using Wireshark Command Line Tools

بعضی کارها همیشه در خط فرمان سریعتر و انعطاف پذیرتر هستند ، در حالی که بعضی از کارها فقط در آنجا قابل انجام است. Wireshark تفاوتی ندارد. شما می آموزید که چگونه از ابزارهای خط فرمان Wireshark مانند tshark ، dumpcap ، editcap و mergecap استفاده کنید.


آموزش Protocol Deep Dive: DNS

Protocol Deep Dive: DNS

به خاطر سپردن میلیاردها مجموعه اعداد غیرممکن است ، به همین دلیل DNS برای شبکه های داخلی و اینترنت حیاتی است. این دوره به شما نحوه کار DNS از پیکربندی تا امنیت را آموزش می دهد. بسته ها با Wireshark در هر مرحله تجزیه و تحلیل می شوند.