Zachary Bennett

Zach در حال حاضر یک مهندس ارشد نرم افزار در VMware است که در آن از ابزارهایی مانند Python ، Docker ، Node و Angular همراه با تکنیک ها/اصول مختلف یادگیری ماشین و علوم داده استفاده می کند. قبل از نقش فعلی ، زاک روی نرم افزارهای زیردریایی کار می کرد و علاقه زیادی به برنامه نویسی GIS همراه با نرم افزارهای منبع باز دارد. برخی از کارهای او را می توانید در GitHub (https://github.com/zbennett10) و Stack Overflow (https://stackoverflow.com/users/6879849/zachary-bennett) مشاهده کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش مدیریت هویت، احراز هویت و کنترل دسترسی با Squid

Identity Management, Authentication, and Access Control with Squid

ماهی مرکب یک پروکسی ذخیره شده گسترده است که حاوی مجموعه ای قوی از تأیید هویت و کنترل دسترسی است. در این دوره ، تنظیمات ، پیکربندی و اعتبار سنجی ماهی مرکب را در یک محیط سازمانی یاد خواهید گرفت.


آموزش مجموعه ها در Rust 2021

Collections in Rust 2021

Rust یک زبان برنامه نویسی قدرتمند است که به شما کمک می کند تا سیستم ها و برنامه های کاربردی ایمن و کارآمد را توسعه دهید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از مجموعه ها در Rust استفاده کنید تا بتوانید کدهای Rust را بنویسید که عملکرد قابل اعتمادی داشته باشد و سریع اجرا شود.


آموزش مدیریت تخصیص داده و حافظه در C

Managing Data and Memory Allocation in C

مدیریت حافظه پویا قسمت اصلی هر برنامه ای است که با زبان C. نوشته شده است. این دوره به شما می آموزد که چگونه در زمان اجرا با خیال راحت حافظه را تخصیص دهید و ابزارهای لازم را برای تسهیل ایجاد برنامه های C با حافظه کارآمد به شما می دهد.


آموزش ایجاد منابع سفارشی در Kubernetes 1

Creating Custom Resources in Kubernetes 1

منابع سفارشی Kubernetes ابزار قدرتمندی برای گسترش عملکرد داخلی Kubernetes فراهم می کند. در این دوره، یاد خواهید گرفت که چگونه می توانید از منابع سفارشی برای تطبیق Kubernetes با نیازهای برنامه و سازمان خود استفاده کنید.


آموزش کار با توابع در C

Working with Functions in C

توابع جزء اصلی زبان برنامه نویسی C هستند. این دوره هر آنچه را که باید در مورد توابع در C بدانید، از جمله توابع تعریف شده توسط کاربر و توابع موجود در کتابخانه استاندارد C به شما آموزش می دهد.


آموزش مبانی کلوژور

Clojure Fundamentals

Clojure یک زبان برنامه نویسی عملکردی قوی و سازنده است. این دوره به شما اصول Clojure را آموزش می دهد تا بتوانید برنامه ها و برنامه های Clojure خود را بسازید.


آموزش React 18 با Create-React-App Playbook

React 18 with Create-React-App Playbook

Create-React-App یک ابزار قدرتمند است که می تواند به شما کمک کند تا با React سریع کارآمد شوید! این دوره به شما اصول Create-react-app را آموزش می دهد تا بتوانید برنامه های React را ایجاد، اصلاح و پیکربندی کنید.


آموزش Rust 2021 Fundamentals

Rust 2021 Fundamentals

Rust یک زبان برنامه نویسی سریع در حال رشد و قدرتمند است که می تواند به شما در توسعه سیستم ها و برنامه های کاربردی ایمن و کارآمد کمک کند. این دوره به شما اصول Rust را آموزش می دهد تا بتوانید کدهای Rust را تمیز و کاربردی بنویسید.


آموزش الگوهای طراحی در C++ 20: خلاقانه

Design Patterns in C++ 20: Creational

الگوهای طراحی خلاقانه در قلب برنامه نویسی شی گرا قرار دارند. این دوره به شما می آموزد که چگونه از الگوهای طراحی خلاقانه و اصول SOLID در C++ برای ایجاد سیستم هایی با طراحی خوب استفاده کنید.


آموزش کار با Structures در C

Working with Structures in C

ساختارها بخش اصلی هر برنامه C هستند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه به طور موثر از ساختارهای C برای تولید برنامه های C ایمن و ساختار یافته استفاده کنید.


آموزش Clojure 1 Fundamentals

Clojure 1 Fundamentals

Clojure یک زبان برنامه نویسی عملکردی قوی و سازنده است. این دوره به شما اصول Clojure را آموزش می دهد تا بتوانید برنامه ها و برنامه های Clojure خود را بسازید.