Nicolae Caprarescu

نیکولای که اکنون یک مشاور مستقل است ، کار خود را از سال 2013 به عنوان مهندس نرم افزار آغاز کرد. طی سالهای گذشته ، نیکولای روی سیستم هایی از موتورهای تجاری جاوا با فرکانس بالا گرفته تا برنامه های مختلف برای شرکت های نوپا کار می کرد. نقش های فنی نیکولای همیشه کاملاً پشته بوده است ، که بیشتر اوقات بر روی انتهای جاوا و جلویی های تحت وب متمرکز بوده است: Java، Spring، JDBC، SQL، Maven، Gradle، TeamCity، Jenkins، TDD، JUnit، تست اتوماتیک ، جاوا اسکریپت ، سلنیوم و RESTful. علایق فنی نیکولای شامل یادگیری ماشین ، معماری نرم افزار و یافتن تعادل مناسب بین استفاده از زبان های تایپ شده ثابت در برابر زبان های تایپ شده پویا است. نیکولای همچنین از استقبال تیمها با پذیرفتن ارزشهای Agile و القا آنها به هر تیمی که بتواند ، لذت می برد. نیکولای دارای مدرک لیسانس درجه یک در رشته علوم کامپیوتر از دانشگاه منچستر است ، و در آنجا اشتیاق خود را برای تدریس هنگام راهنمایی سایر دانشجویان کشف کرد. نیکولای همچنین از مسافرت و اتومبیلرانی لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش استفاده از H2 در برنامه های جاوا: شروع کار

Using H2 in Your Java Applications: Getting Started

H2 یک پایگاه داده جاوای منبع باز سریع و سریع است که در سالهای اخیر محبوبیت اوج گرفته است. این دوره به شما نحوه استفاده از H2 برای کمک به توسعه ، آزمایش و اجرای برنامه های جاوا و همچنین بررسی ویژگی ها و مزایای آن را آموزش می دهد.


آموزش توسعه چارچوب شیرپوینت با PnP

SharePoint Framework Development with PnP

این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه از برنامه های افزودنی چارچوب شیرپوینت و الگوها و عملکردهای مایکروسافت برای ایجاد برنامه ای برای شیرپوینت و همچنین ارتباطات اهرمی با سایر سرویس های Microsoft 365 استفاده کنید.


آموزش کاوش در محیطهای یادگیری ماشین جاوا

Exploring Java Machine Learning Environments

تعداد بیشتری از ابزارها برای یادگیری ماشین در جاوا وجود دارد. این دوره به شما نحوه انتخاب ابزار مناسب برای کار یادگیری ماشین و همچنین نحوه شروع کار با این ابزار و نحوه استفاده از آن را آموزش می دهد.


آموزش شروع کار با Mockito

Getting Started with Mockito

اگر وابستگی بین کلاسهای برنامه شما ایجاد مرز بین آنچه را که می خواهید آزمایش کنید و بقیه کد کد را دشوار کند نوشتن آزمون واحد دشوار است. Mockito با استفاده از اشیا easily ساختگی به شما کمک می کند تا به راحتی تست های جاوا را ایجاد کنید.


آموزش شروع کار با EasyMock

Getting Started with EasyMock

وابستگی بین کلاسهای کاربردی نوشتن آزمونهای واحدی را دشوار می کند. EasyMock شما را قادر می سازد تا با استفاده از مسخره ها ، روی واحد زیر آزمون تمرکز کنید. شما کنترل کامل بر رفتار وابستگی ها را به دست خواهید آورد و مهارت های آزمایش واحد خود را افزایش می دهید.