Jaya Bodkhey

جایا یک مهندس فصلی در حوزه امنیت اطلاعات و اتوماسیون است. وی در طول 10 سال تجربه غنی خود در صنعت نرم افزار ، بر روی چندین فناوری مانند امنیت اطلاعات ، تست نفوذ ، سیستم مدیریت گواهینامه ، SSL ، شبکه ، VENAFAI ، Secure FTP ، وب سایت های PKI ، Cloud Security ، Cloud Storage ، Storage Virtualization ، C کار کرده است. ، C ++ ، Java ، Python ، Shell Scripting ، Expect Scripting و غیره او در سیستم عامل های Unix و Linux مهارت دارد. او همچنین به روش چابکی تبحر دارد و جلسات اسکرام را بر اساس الزامات مختلف نقش هایش اداره کرده است. جایا با غول های صنعتی مانند Wells Fargo ، Sony ، Networks Nokia Nokia ، Ericsson ، Six Telekurs و Wipro Technologies همکاری کرده است. جایا به دلیل برتری در کار ، صداقت ، شفافیت ، وسواس مشتری و کار تیمی در طول تجربه خود جوایز معتبر زیادی را کسب کرده است.
دوره های این مدرس:

آموزش پیاده سازی محلی سازی در جاوا (گواهی توسعه دهنده جاوا SE 11 1Z0-819)

Implementing Localization in Java (Java SE 11 Developer Certification 1Z0-819)

این دوره به شما می آموزد که چگونه بومی سازی را در جاوا با استفاده از Locale پیاده سازی کنید، اینها بسته های منابع و API های جاوا هستند که متن، ارز، تاریخ، منطقه زمانی و اعداد را تجزیه می کنند.


آموزش استفاده از پیش پردازنده C (CPP)

Using a C Preprocessor (CPP)

این دوره به شما نقش C Preprocessor در زبان برنامه نویسی C را آموزش می دهد. شما خواهید آموخت که چگونه پیش پردازنده C در مراحل تدوین برنامه C نقش دارد و چگونه می توانید از دستورالعمل های مختلف پیش پردازنده به طور عملی استفاده کنید.


آموزش اجرای خدمات ذخیره سازی Nutanix

Implementing Nutanix Storage Services

این دوره جنبه های مختلف خدمات ذخیره سازی ارائه شده توسط زیرساخت Nutanix Hyper Converged و سیستم عامل AOS را به شما آموزش می دهد.


آموزش خدمات وب XML در جاکارتا EE 10

XML Web Services in Jakarta EE 10

وب سرویس XML جاکارتا (JAX-WS) راهی را برای سرویس های وب مبتنی بر XML فراهم می کند تا به طور مؤثر با مشتریان ارتباط برقرار کنند و این دوره شما را در فرآیند ایجاد این ارتباط با استفاده از XML از طریق مشخصات JAX-WS راهنمایی می کند.


آموزش الگوهای طراحی در C++: ساختاری - نما به پروکسی

Design Patterns in C++: Structural - Façade to Proxy

این دوره به شما نوع ساختاری الگوهای طراحی ++C مانند Façade، Flyweight، Null Object و Proxy را آموزش می دهد.


آموزش الگوهای طراحی در C++: رفتاری - مشاهده کننده به بازدید کننده

Design Patterns in C++: Behavioral - Observer to Visitor

این دوره به شما الگوهای طراحی C++ از نوع رفتاری مانند Observer، State، Strategy، Template Method و Visitor را آموزش می دهد.


آموزش پیاده سازی Nutanix High Availability و Disaster Recovery

Implementing Nutanix High Availability and Disaster Recovery

رسیدگی به خرابی ها و بازیابی فاجعه مهم است تا از داده ها همیشه در اختیار کاربر نهایی قرار گیرد. این دوره به شما اهمیت و پیکربندی دسترسی بالا و بازیابی فاجعه را برای راه حل های Hyperconverged Nutanix می آموزد.


آموزش Jakarta EE 9 Messaging

Jakarta EE 9 Messaging

یاد بگیرید که از ویژگی های مختلف ارائه شده توسط Jakarta Messaging 3.0 استفاده کنید. این دوره ویژگی های مختلف Jakarta EE 9 Messaging را از طریق یک اپلیکیشن واقعی به شما آموزش می دهد.


آموزش Jakarta EE 10 Messaging

Jakarta EE 10 Messaging

در این دوره آموزشی، نحوه استفاده از معماری کلی جاکارتا، بررسی کلاس‌ها، APIها و رابط‌ها و همچنین نحوه استفاده از ساختارها در ترکیب با جاکارتا EE و Enterprise Beans را خواهید آموخت.