Tim Boles

تیم بولس مدیر پایگاه داده اوراکل با بیش از 18 سال تجربه است. وی از نسخه 7 با هر نسخه از اوراکل کار کرده است. تخصص های تخصصی وی شامل عملیات و مدیریت در سیستم های با ارزش بالا ، پشتیبان گیری و بازیابی پایگاه داده اوراکل و ارائه خدمات مدیریت شده پایگاه داده به مشتریان است.
دوره های این مدرس:

آموزش ساخت برنامه های APEX با قالب های مختلف داده

Building APEX Applications with Different Data Formats

در این دوره ، شما یک درک اساسی از قابلیت های Oracle Application Express (APEX) پیدا خواهید کرد. حتی اگر در پایان این دوره از APEX چیزی نمی دانید ، می دانید که چگونه یک برنامه وب کاملاً پاسخگو درست کنید.


آموزش اوراکل 12.2 ارتقا دهید

Oracle 12.2 Upgrade

Oracle پرکاربردترین پایگاه داده رابطه ای در جهان است. این دوره به شما می آموزد که چگونه پایگاه داده را برای مواردی که ممکن است در بروزرسانی تداخل ایجاد کند ، ارزیابی کنید و روشهایی را برای انتقال پایگاه داده در محیطهای پیچیده ارزیابی کنید.


آموزش پیشرفت های OCP 12c برای DBA

OCP 12c Enhancements for the DBA

Oracle پرکاربردترین پایگاه داده در جهان است. این دوره ویژگی های جدید 12c برای نظارت بر پایگاه داده و مواردی را که مدیریت را برای DBA آسان می کنند ، معرفی می کند.


آموزش دسترسی به پایگاه داده Oracle با ابزارهای ارائه شده Oracle

Accessing an Oracle Database with Oracle Supplied Tools

این دوره به شما قابلیت ها و استفاده از Database Configuration Assistant، SQL Developer، Oracle Enterprise Manager Database Express، Oracle Enterprise Manager Cloud Control و SQL Plus را به شما آموزش می دهد.


آموزش OCP 12c با استفاده از بهبود عملکرد در Oracle 12c

OCP 12c Using Performance Enhancements in Oracle 12c

شما می توانید گواهی OCP فعلی خود را با یک تست به 12c ارتقا دهید. این دوره به ویژگی های جدید بهبود عملکرد در Oracle 12c می پردازد که برای قبولی در آزمون باید بدانید.


آموزش اولین داشبورد خود را با iDashboards بسازید

Build Your First Dashboard with iDashboards

اکنون بیش از هر زمان دیگری ، رهبران تجارت به دنبال روند در داده ها هستند تا استراتژی های تجاری خود را هدایت کنند. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه از iDashboard برای ساخت سریع تجسم جذاب و آموزنده اطلاعات از انواع منابع داده استفاده کنید.


آموزش تهیه ماشین های مجازی در Oracle Compute Cloud

Provisioning Virtual Machines on Oracle Compute Cloud

شما خواهید آموخت که برای ارائه یک ماشین مجازی در Oracle Cloud چه انتخاب هایی باید انجام دهید و چرا این انتخاب ها اهمیت دارند. برای راه اندازی ماشین های مجازی در Oracle Cloud به دو روش مختلف تجربه کسب خواهید کرد.


آموزش OCP 12c با استفاده از ویژگی های امنیتی جدید

OCP 12c Using the New Security Features

اطمینان از اینکه سازمان شما امنیت ، حریم خصوصی و شرایط انطباق را رعایت می کند ، در دنیای امروز یک امر ضروری است. این دوره به شما در مورد ویژگی های امنیتی جدید موجود در اوراکل 12c و نحوه استفاده کامل از آنها به شما می آموزد.


آموزش OCP 12c انجام پشتیبان گیری و بازیابی با استفاده از ویژگی های جدید RMAN

OCP 12c Performing Backup and Recovery Using New Features of RMAN

RMAN راه حل پیشنهادی برای پشتیبان گیری اوراکل است. این دوره ویژگی های جدید Oracle 12c Recovery Manager (RMAN) و چگونگی فاکتورهای جدید معماری چند ملتی را در حالات پشتیبان و بازیابی به شما نشان می دهد.


آموزش OCP را به Oracle Database 12c Management ارتقا دهید

OCP Upgrade to Oracle Database 12c Management

ویژگی های جدید معماری و مدیریت پایگاه داده Oracle 12c را بیاموزید. مباحث جدید Oracle 12c را که در آزمون ارتقاification گواهینامه Oracle 1Z0-060 پوشش داده شده است بیاموزید.


آموزش تعریف ساختارهای داده جدید با استفاده از Quick SQL

Defining New Data Structures Using Quick SQL

با پایان این دوره شما می توانید با اطمینان یک اثبات مفهوم را بسازید ، به موجب آن در کمتر از یک ساعت طرح دستمال را به نمونه اولیه کار تبدیل کنید.


آموزش نحوه ایجاد مهارت های جدید در دستیار دیجیتال Oracle - ربات های اهرمی

How to Build New Skills in Oracle Digital Assistant - Leveraging Bots

استفاده از دستیارهای دیجیتال برای IT و اتوماسیون تجاری همچنان در حال رشد است. این دوره به شما دانش بنیادی کار در Oracle Cloud برای ساخت ربات های مهارتی برای افزایش توانایی های دستیاران دیجیتال را می دهد.


آموزش گزارش موثر با Power BI

Effective Reporting with Power BI

این دوره به شما کمک می کند درک اساسی در مورد نحوه ساختن گزارش های موثر و جذاب با Power BI Desktop داشته باشید.


آموزش ذخیره سازی داده ها با Oracle Autonomous Data Warehouse Cloud

Warehousing Data with Oracle Autonomous Data Warehouse Cloud

نحوه تهیه و استفاده از نسخه ابری Oracle Autonomous Data Warehouse را بیاموزید.