Phil Chapman

فیل چپمن مربی ارشد است. او مسئول ارائه دوره های مختلفی از جمله رسمی مایکروسافت ، CompTIA ، شورای EC و گواهینامه های رسمی BCS است. وی همچنین کارشناس موضوع و سرپرست پروژه بسته های آموزشی سفارشی امنیت سایبری اجرای قانون است که به آژانس ها و نیروهای اجرای قانون انگلیس تحویل داده می شود. او دارای بسیاری از مدارک فنی و امنیتی IT در بسیاری از زمینه ها است. فیل 23 سال را در نیروی هوایی سلطنتی به عنوان یک تحلیلگر اطلاعات سپری کرد و در سراسر جهان برای پشتیبانی از سیگنال ها و عملیات اطلاعات انسانی کار می کرد. وی بیشتر در آژانس های GCHQ کار می کرد اما در طول زندگی حرفه ای خود از آژانس های مبارزه با تروریسم انگلیس و خدمات امنیتی نیز پشتیبانی می کرد. وی همچنین 5 سال را به عنوان مربی نظامی در دوره های تجزیه و تحلیل ، امنیت و جمع آوری اطلاعات و گزارش دهی سپری کرد. در سال 2007 فیل از RAF خارج شد و کار خود را به عنوان یک مشاور آموزشی آغاز کرد ، ابتدا در آکادمی مایکروسافت و سپس به عنوان یک مشاور/مربی مستقل کار می کرد که در سراسر اروپا برای حمایت از چندین شرکت و سازمان کار می کند. او اکنون یک مربی دائمی است و همچنان به ارائه و توسعه بسته های آموزشی در حمایت از دوره های کارآموزی امنیت سایبری ، اجرای قانون و بازرگانی که در انگلیس و اروپا برگزار می شود ، ادامه می دهد. او فعالانه درگیر تهیه ، محافظت و جلوگیری از استراتژیهایی است که در کنار آژانسهای اجرای قانون انگلیس کار می کند و به عنوان یک SME به چندین واحد جرایم سایبری مستقر در انگلیس مشاوره می دهد.
دوره های این مدرس:

آموزش برشمردن زیرساخت های شبکه به عنوان تحلیلگر پزشکی قانونی

Enumerating the Network Infrastructure as a Forensics Analyst

این دوره به شما می آموزد که چگونه دانش نظری خود را در مورد شبکه در هر دو زمان واقعی و تجزیه و تحلیل پزشکی قانونی بعد از حادثه داده های مبتنی بر شبکه اعمال کنید.


آموزش تجزیه و تحلیل داده ها (C|TIA Prep)

Data Analysis (C|TIA Prep)

این دوره اصول اولیه تجزیه و تحلیل داده های مورد نیاز برای آزمون C|TIA را به شما آموزش می دهد


آموزش جعبه ابزار دسترسی قانونی DataData (FTK)

AccessData Forensic Toolkit (FTK) Imager

این دوره به شما نحوه نصب ، پیکربندی و استفاده از FTK Imager برای بدست آوردن ، نصب و تجزیه و تحلیل شواهد را به عنوان بخشی از تحقیقات مربوط به حوادث رایانه ای آموزش می دهد.


آموزش جمع آوری و پردازش داده ها (آماده سازی CTIA)

Data Collection and Processing (CTIA Prep)

این دوره به شما اصول جمع آوری داده های تهدید، پردازش و تولید اطلاعات موثر تهدید را آموزش می دهد.


آموزش گزارش و انتشار اطلاعاتی (C|TIA Prep)

Intelligence Reporting and Dissemination (C|TIA Prep)

این دوره اصول اولیه گزارش و انتشار اطلاعات مورد نیاز برای آزمون C|TIA را به شما آموزش می دهد.


آموزش مدیریت سرور: عیب یابی

Server Management: Troubleshooting

این دوره مهارت های اساسی در عیب یابی سرور را به شما آموزش می دهد و به شما امکان می دهد در مورد روش، پیکربندی و نگهداری صحیح سرورها در شرکت خود تصمیمات آگاهانه بگیرید.


آموزش اطلاعات تهدید با MISP

Threat Intelligence with MISP

در این دوره آموزشی، نحوه اجرای اشتراک گذاری و تجزیه و تحلیل اطلاعات تهدید منبع باز را با استفاده از MISP خواهید آموخت.


آموزش اصول مدیریت امنیت مایکروسافت 365

Microsoft 365 Security Management Fundamentals

این دوره به شما مهارت های اساسی در انواع فناوری های امنیتی Microsoft 365 و Office 365 را آموزش می دهد که به شما امکان می دهد اقدامات امنیتی و حفاظتی را برای ایمن نگه داشتن حساب های خود و محافظت از داده ها اجرا و مدیریت کنید.


آموزش مدیریت سرور: مدیریت سرور

Server Management: Server Administration

این دوره به شما مهارت های اساسی در مدیریت سرور را آموزش می دهد و به شما امکان می دهد تصمیمات آگاهانه ای در مورد استقرار، پیکربندی و نگهداری سرورها در شرکت خود بگیرید.


آموزش مفاهیم مدیریت Windows Server: مدیریت عملکرد

Windows Server Administration Concepts: Performance Management

این دوره به شما دلایلی را یاد می دهد که نظارت بر عملکرد معمول سرورهای شما یک وظیفه اساسی برای همه مدیران و قابلیت های ابزار داخلی است که برای تحقق این وظایف در اختیار دارید.


آموزش پیاده سازی اتصال ویندوز سرور 2019 و راه حل های دسترسی از راه دور

Implementing Windows Server 2019 Connectivity and Remote Access Solutions

این دوره به شما مهارت های عملی مورد نیاز برای پیاده سازی نقشه های مسیریابی و دسترسی از راه دور را به طور موفقیت آمیزی در یک سرور ویندوز و نحوه ایجاد یک سرور سیاست امنیتی امن و اجرای شعاع به شما آموزش می دهد.


آموزش مدیریت هویت و دسترسی: تصویر بزرگ

Identity and Access Management: The Big Picture

این دوره به شما دانش بنیادی مدیریت هویت و دسترسی (IAM) از جمله اصطلاحات کلیدی، مفاهیم و مثال‌هایی از نحوه پیاده‌سازی آنها در دنیای واقعی را می‌آموزد.