Lauren Deal

لورن دیل با یک دهه تجربه تدریس در کلاس، کار به عنوان مجری تلویزیون ملی در شبکه خرید خانگی، و سابقه تهیه کننده و مجری برنامه گفتگوی برنامه، دارای ترکیبی عالی از مهارت ها و علایق در فناوری اطلاعات است. این ترکیب منحصربه‌فرد او را به یک مدافع ایده‌آل برای آموزش ACI Learning تبدیل می‌کند. او در پرسیدن سؤالات روشن کننده مرتبط با اهداف امتحانی عالی است و با اشتیاق در کنار مخاطبان ACI Learning یاد می گیرد. علاوه بر این، لورن در حال مطالعه استفاده در حال تکامل از فناوری هوش مصنوعی و فرآیند توسعه واقعیت افزوده و مجازی بوده است. گواهینامه های او شامل AWS Certified Cloud Practitioner است.
دوره های این مدرس:

آموزش اصول مدیریت سازمانی Splunk [ویدئو]

Splunk Enterprise Administration Fundamentals [Video]

دوره آموزشی اصول مدیریت سازمانی Splunk برای ارائه درک جامعی از مفاهیم اصلی و بهترین شیوه ها برای مدیریت موثر Splunk Enterprise به شرکت کنندگان طراحی شده است.


آموزش CISA: حسابرس رسمی سیستم های اطلاعاتی [ویدئو]

CISA: Certified Information Systems Auditor [Video]

استاد حسابرسی با دوره CISA ما! برای برتری در آزمون CISA و پیشرفت حرفه حسابرسی IT خود، دانش تخصصی در زمینه حاکمیت، ریسک و کنترل به دست آورید.


آموزش Cisco CCNA (200-301) [ویدئو]

Cisco CCNA (200-301) [Video]

با دوره آموزشی Cisco CCNA (200-301) ما به دنیای مدیریت شبکه شیرجه بزنید، که برای تجهیز شما به مهارت های مهم شبکه برای پیکربندی، امنیت و مدیریت موثر شبکه طراحی شده است.


آموزش متخصص Cloud Certified AWS CLF-C02 [ویدئو]

AWS Certified Cloud Practitioner CLF-C02 [Video]

با دوره "AWS Certified Cloud Practitioner CLF-C02" که راهنمای گام به گام شما برای تسلط بر موارد ضروری و آماده شدن برای امتحان Cloud Practitioner است، مهارت های اساسی ابر AWS را به دست آورید.


آموزش CompTIA Project+ (PK0-005) [ویدئو]

CompTIA Project+ (PK0-005) [Video]

رهبری پروژه خود را با دوره CompTIA Project+ که برای ارتقای مهارت های مدیریتی و مهارت اجرای پروژه طراحی شده است، ارتقا دهید.


آموزش کاریار خبره در مدیریت پروژه (CAPM) [ویدئو]

Certified Associate in Project Management (CAPM) [Video]

سفری جامع را از طریق مدیریت پروژه با دوره CAPM ما آغاز کنید، با تسلط بر روش‌های Agile، Scrum و PMI برای پیشرفت شغلی و تخصص عملی در این زمینه.


آموزش MD-102: مدیر نقطه پایانی [ویدئو]

MD-102: Endpoint Administrator [Video]

مهارت های خود را در مدیریت کلاینت ها و دستگاه های ویندوز با استفاده از Microsoft Intune، Entra ID و ابزارهای مرتبط افزایش دهید. این دوره جامع استقرار، انطباق، امنیت و مدیریت برنامه را پوشش می دهد.


آموزش مبانی شبکه [ویدئو]

Networking Fundamentals [Video]

با دوره جامع اصول شبکه ما به شبکه های مدرن مسلط شوید. در همه چیز از LAN گرفته تا شبکه های پرسرعت غوطه ور شوید و با مهارت های متخصص ظاهر شوید.


آموزش کارشناس خبره چابک PMI (PMI-ACP) [ویدئو]

PMI Agile Certified Practitioner (PMI-ACP) [Video]

مهارت های مدیریت پروژه خود را با دوره PMI-ACP ما متحول کنید، با تسلط بر روش های Agile برای رهبری و نوآوری در محیط های پروژه پویا.


آموزش اصول امنیتی [ویدئو]

Security Fundamentals [Video]

بازی امنیت سایبری خود را با دوره ویدیویی ما ارتقا دهید، و شما را به مهارت‌هایی برای دفاع در برابر حیله‌گرانه‌ترین تهدیدات دیجیتال مجهز می‌کنیم.


آموزش تحلیلگر عملیات امنیتی SC-200 مایکروسافت [ویدئو]

SC-200 Microsoft Security Operations Analyst [Video]

مهارت های امنیت سایبری خود را با دوره ما در مورد عملیات امنیتی مایکروسافت تقویت کنید. به Microsoft 365 Defender، Defender for Cloud و Microsoft Sentinel مسلط شوید تا به طور موثر از شرکت خود محافظت کنید.