Robin Abernathy

مسیر رابین آبرناتی به دنیای فناوری اطلاعات پر از چرخش های غیرمنتظره بود. او که در ابتدا در برابر حرفه نویسندگی و کامپیوتر مقاومت نشان داد، در نهایت به مدیریت یک فروشگاه کامپیوتر رسید و شور و شوق او را برای IT شعله ور کرد. او با بیش از دو دهه فعالیت در این زمینه، در امنیت سایبری، مدیریت پروژه و مواد آموزشی CompTIA تخصص دارد. با پیوستن به ACI Learning در سال 2022، رابین بر بیزاری خود از لهجه جنوبی خود برای ارائه جلوی دوربین غلبه کرد. رابین دارای مدرک لیسانس در ارتباطات با تمرکز بر نگارش فنی است و دارای گواهینامه هایی از جمله A+، Network+، Security+ و غیره CompTIA است. تمایزات او شامل لیسانس در ارتباطات، نویسنده و گواهینامه ها عبارتند از CompTIA A+، Network+، Security+، Project+، Server+، CASP+، ITIL v3، CAPM، MCP.
دوره های این مدرس:

آموزش CompTIA Project+ (PK0-005) [ویدئو]

CompTIA Project+ (PK0-005) [Video]

رهبری پروژه خود را با دوره CompTIA Project+ که برای ارتقای مهارت های مدیریتی و مهارت اجرای پروژه طراحی شده است، ارتقا دهید.


آموزش AZ-800: مدیریت زیرساخت هسته هیبریدی ویندوز سرور [ویدئو]

AZ-800: Administering Windows Server Hybrid Core Infrastructure [Video]

در استقرار و مدیریت اکتیو دایرکتوری در محیط های داخلی و Azure تخصص کسب کنید. این دوره همه چیز را از اجزای اصلی AD DS گرفته تا راه حل های هویت ترکیبی پیشرفته را پوشش می دهد