Bogdan Sucaciu

بوگدان دوست دارد روزانه مهندس نرم افزار ، و شبانه نویسنده Pluralsight است ، فن آوری های پیشرفته را آزمایش کند و در مورد آنها آموزش دهد. موضوعات مورد علاقه وی در زمینه گفتگو جریان داده ها ، معماری مبتنی بر رویداد ، سیستم های توزیع شده و فناوری های ابری است. او چندین سال تجربه "پخت و پز" نرم افزار با زبانهای مبتنی بر JVM ، برخی از طعم دهنده های فن آوری وب و تزئین با تست خودکار دارد. وی دارای مدرک کارشناسی رباتیک است که ساعتهای بی شماری را صرف برنامه نویسی میکروکنترلرها و دستگاه های اینترنت اشیا و البته ساخت ربات ها کرد. در آنجا ، او علاقه ، طراحی و برنامه نویسی سیستم های پیچیده خود را کشف کرد ، بنابراین رویای خود را دنبال کرد و به یک برنامه نویس خودآموز تبدیل شد.
دوره های این مدرس:

آموزش ویژگی های جدید آپاچی کافکا 3.0

What's New in Apache Kafka 3.0

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از ویژگی های آپاچی کافکا 3.0 استفاده کنید.


آموزش شروع کار با Knative

Getting Started with Knative

این دوره به شما نحوه استقرار برنامه های بدون سرور با استفاده از Knative را آموزش می دهد.


آموزش اجرای قراردادهای داده با Registry Schema Registry

Enforcing Data Contracts with Kafka Schema Registry

Schema Registry ساده ترین راه حل برای معرفی حاکمیت داده ها به مباحث کافکا است. این دوره به شما می آموزد که چگونه می توان از Schema Registry برای اجرای و مدیریت قراردادهای داده در سیستم مجهز به Apache Kafka استفاده کرد.


آموزش جریان های واکنشی با استفاده از Spring WebFlux 5

Reactive Streams Using Spring WebFlux 5

برنامه های کاربردی واکنشی پاسخگو، تطبیقی و در مواجهه با خرابی ها انعطاف پذیر هستند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از Spring WebFlux 5 اپلیکیشن های واکنشی بسازید.


آموزش مبانی میکرونورد

Micronaut Fundamentals

Micronaut یک چارچوب مدرن برای ساخت میکروسرویس های قابل آزمایش و برنامه های کاربردی بدون سرور است. این دوره اصول کار با Micronaut را به شما آموزش می دهد.


آموزش فناوری حفاظتی با آپاچی کافکا

Protective Technology with Apache Kafka

آپاچی کافکا یکی از محبوب ترین پلتفرم های پخش جریانی امروزه است. در این دوره آموزشی، راه اندازی، پیکربندی و اعتبار سنجی آپاچی کافکا را در یک محیط سازمانی خواهید آموخت.


آموزش مبانی Kafka Connect

Kafka Connect Fundamentals

این دوره مقدمه فنی Kafka Connect و چگونگی استفاده از آن برای انتقال سریع داده ها به داخل و خارج از اکوسیستم Apache Kafka ، به و از سیستم های متداول داده مانند پایگاه داده ها ، ذخیره ارزش های کلیدی ، فهرست های جستجو و سیستم های پرونده است.


آموزش طراحی برنامه های مبتنی بر رویداد با استفاده از اکوسیستم Apache Kafka

Designing Event-driven Applications Using Apache Kafka Ecosystem

Apache Kafka به یکی از محبوب ترین ابزارهای موجود در زمینه پیام رسانی و پخش در شرکت تبدیل شده است. در این دوره با اصول ایجاد یک سیستم رویداد محور با استفاده از Apache Kafka و اکوسیستم اطراف آن آشنا خواهید شد.


آموزش جریان های واکنشی با استفاده از Spring WebFlux 6

Reactive Streams Using Spring WebFlux 6

برنامه های کاربردی واکنشی پاسخگو، تطبیقی ​​و در مواجهه با خرابی ها انعطاف پذیر هستند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از Spring WebFlux 6 اپلیکیشن های واکنشی بسازید.


آموزش امنیت یک خوشه کافکا

Securing a Kafka Cluster

این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از ویژگی های امنیتی آن ، نصب Apache Kafka خود را به درستی ایمن کنید.


آموزش حریم خصوصی داده های هوش مصنوعی و استفاده ایمن برای توسعه دهندگان

Generative AI Data Privacy and Safe Use for Developers

به تلاقی سریع در حال تکامل GenAI و توسعه شیرجه بزنید. این دوره به شما می آموزد که چگونه هوش مصنوعی را در پروژه های توسعه خود بگنجانید و کارایی و خلاقیت را در حین بررسی ملاحظات امنیتی و قانونی افزایش دهید.


آموزش مدیریت داده های جریانی با خوشه کافکا

Handling Streaming Data with a Kafka Cluster

این دوره به شما می آموزد که چگونه از سناریوهای مختلفی که معمولاً هنگام استفاده از یک بستر پخش جریانی در داخل سازمان وجود دارد ، استفاده کنید.


آموزش استقرار Spring Framework 6 Applications Playbook

Deploying Spring Framework 6 Applications Playbook

Spring Framework تبدیل به چارچوب عملی برای ساخت برنامه های کاربردی مبتنی بر JVM شده است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه برنامه های Spring Framework 6 را به درستی در محیط های مختلف استقرار دهید.


آموزش اعتبار سنجی ورودی داده در برنامه های وب Spring 5

Validating Data Input in Spring 5 Web Applications

اعتبارسنجی داده ها یکی از حیاتی ترین جنبه ها در طراحی و ساخت یک سیستم با کارایی بالا است. این دوره به شما می آموزد که چگونه داده های ورودی را هنگام استفاده از Spring Web 5 به درستی اعتبارسنجی کنید.


آموزش اعتبار سنجی ورودی داده در برنامه های وب Spring 6

Validating Data Input in Spring 6 Web Applications

اعتبار سنجی داده ها یکی از حیاتی ترین جنبه ها هنگام طراحی و ساخت یک سیستم با کیفیت بالا است. این دوره به شما می آموزد که چگونه داده های ورودی را هنگام استفاده از Spring Web 6 به درستی اعتبار سنجی کنید.