Matt Glass

مت گلس مدیر پروژه IT در اشتوتگارت آلمان است و به عنوان پیمانکار دولتی کار می کند. مت بیش از 12 سال تجربه فناوری اطلاعات در نقش های مختلف دارد. وی پس از 8 سال خدمت سربازی به Pluralsight پیوست تا دروس آموخته خود را ادامه دهد و به دیگران در توسعه شغل IT خود کمک کند. مت متاهل و پدر چهار فرزند است.
دوره های این مدرس:

آموزش شروع کار با Snort

Getting Started with Snort

در شروع کار با Snort ، شما هرگز قبل از اینکه Snort را کار کنید ، به راحتی می توانید آن را از خط فرمان شروع کرده و عملکرد آن را از طریق پلاگین های اضافی گسترش دهید.


آموزش مهندسی امنیت: نقاط پایانی امن

Security Engineering: Secure Endpoints

هنگام ارزیابی امنیت کلی سیستم شما، امنیت نقطه پایانی یک مورد مهم است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه نقاط پایانی ویندوز، لینوکس و کانتینر را سخت و نظارت کنید.


آموزش به حداکثر رساندن Nmap برای حسابرسی امنیتی

Maximizing Nmap for Security Auditing

به حداکثر رساندن Nmap برای حسابرسی امنیتی سومین دوره از سری Nmap است که در آن شما یاد خواهید گرفت که چگونه از موتور اسکریپت نویسی Nmap استفاده کنید ، اسکریپت های سفارشی بنویسید و وظایف حسابرسی امنیتی را به صورت خودکار انجام دهید.


آموزش نوشتن قوانین خرخر

Writing Snort Rules

Snort یک سیستم تشخیص نفوذ شبکه منبع باز و سیستم پیشگیری از نفوذ است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه قوانین اسناد شخصی خود را برای شناسایی ترافیک خاص در Snort بنویسید.


آموزش قهرمان امنیت فناوری اطلاعات: مدیریت پچ

IT Security Champion: Patch Management

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه مدیریت پچ در امنیت فناوری اطلاعات اعمال می شود.


آموزش ضربه با توپ یونی مدار پایین (LOIC) 2

Impact with Low Orbit Ion Cannon (LOIC) 2

Low Orbit Ion Cannon یا LOIC یک ابزار انکار سرویس منبع باز برای تست استرس شبکه است. در این دوره آموزشی Impact using Low Orbit Ion Cannon را خواهید آموخت.


آموزش اعدام با یونیکورن

Execution with Unicorn

آیا به دنبال ابزاری هستید که فرآیند بهره برداری از هاست ویندوز را با استفاده از تکنیک های مختلف ساده کند؟ در این دوره، اجرا با استفاده از Unicorn را یاد خواهید گرفت.


آموزش مهندسی تخصصی: تاسیسات دولتی

Specialized Engineering: Government Facilities

این دوره به شما نکاتی را برای تامین امنیت شبکه ها و امکانات دولتی آموزش می دهد.


آموزش شروع کار با Nmap 7

Getting Started with Nmap 7

آزمایش کنترل‌های امنیتی شبکه و کشف آسیب‌پذیری‌ها بخش‌های مهمی از برنامه امنیتی هر سازمانی است. این دوره به شما کمک می کند تا یاد بگیرید چگونه از Nmap برای کشف میزبان های شبکه و آسیب پذیری های احتمالی استفاده کنید.


آموزش افزایش امتیاز و اجرای مشتری با MSFVenom

Privilege Escalation and Client Execution with MSFVenom

بیاموزید که متناسب با بهره برداری ، هدف و موقعیت خود ، بارهای متنوعی از کد پوسته را ایجاد کنید.


آموزش مدیریت آسیب پذیری: تصویر بزرگ

Vulnerability Management: The Big Picture

آسیب‌پذیری‌های سیستم‌های اطلاعاتی، شبکه‌ها را در معرض حملات تهدیدات قرار می‌دهند و سازمان شما را از دست می‌دهد. این دوره به شما یک فرآیند مدیریت آسیب پذیری را آموزش می دهد که می تواند به شما در شناسایی، تجزیه و تحلیل و اصلاح آسیب پذیری ها کمک کند.


آموزش حرکت جانبی با WMIOps

Lateral Movement with WMIOps

WMIOps یک اسکریپت PowerShell است که آزمایش کنندگان نفوذ و هکرهای اخلاقی می توانند از آن برای اجرای دستورات ، جمع آوری اطلاعات و اجرای سایر اسکریپت های PowerShell در ماشین های از راه دور ویندوز استفاده کنند. در این دوره با استفاده از WMIOps حرکت جانبی را یاد خواهید گرفت.


آموزش فرمان و کنترل با Sliver

Command and Control with Sliver

آیا به دنبال یک سرور فرمان و کنترل همه کاره با ایمپلنت برای تقریباً هر معماری هستید؟ در این دوره، Command و Control با استفاده از Sliver را یاد خواهید گرفت.


آموزش دسترسی اولیه با Gophish

Initial Access with Gophish

Gophish یک ابزار فیشینگ منبع باز است که به زبان برنامه نویسی Go برای استفاده توسط مشاغل و آزمایش کنندگان نفوذ برای آزمایش آگاهی از فیشینگ در سازمان خود نوشته شده است. در این دوره ، دسترسی اولیه را با استفاده از Gophish یاد خواهید گرفت.


آموزش Suricata: شروع کار

Suricata: Getting Started

تشخیص و پیشگیری از نفوذ از قسمتهای مهم هر طرح نظارت بر امنیت شبکه سازمانی است. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه Suricata را به عنوان یک سیستم تشخیص و پیشگیری از نفوذ نصب و پیکربندی کنید.


آموزش آزمایش کنترل های امنیتی و شناسایی آسیب پذیری ها با Nmap

Testing Security Controls and Detecting Vulnerabilities with Nmap

این دوره به شما کمک خواهد کرد که یاد بگیرید چگونه از Nmap برای پیدا کردن برنامه های ناامن و کشف نقاط ضعف در فایروال های سازمان خود استفاده کنید.


آموزش مجموعه قوانین و منابع قانون Suricata 6 را مدیریت کنید

Manage Suricata 6 Rule Sets and Rule Sources

این دوره به شما می آموزد که چگونه مجموعه قوانین و منابع قوانین Suricata را برای بهینه سازی پیکربندی و تشخیص خود مدیریت کنید.


آموزش اعدام با دونات

Execution with Donut

در این دوره شما با استفاده از دونات اعدام و فرار از دفاع را خواهید آموخت.


آموزش تجزیه و تحلیل سیستم عامل با توپخانه

OS Analysis with Artillery

توپخانه ترکیبی از هانی پات، ابزار نظارت و سیستم هشدار است. در این دوره، آنالیز سیستم عامل با استفاده از توپخانه را یاد خواهید گرفت.


آموزش اسکن آسیب پذیری ها با Nmap Scripting Engine (NSE)

Scanning for Vulnerabilities with Nmap Scripting Engine (NSE)

این دوره نحوه استفاده از اسکریپت های داخلی و سفارشی Nmap Scripting Engine (NSE) را برای شناسایی آسیب پذیری به شما آموزش می دهد.


آموزش حرکت جانبی با PsExec

Lateral Movement with PsExec

بیاموزید که از PsExec برای اجرای دستورات ، برنامه ها و انتقال جانبی به میزبانهای از راه دور ویندوز بدون نصب نرم افزار اضافی استفاده کنید.


آموزش کنترل و کنترل با توله سگ

Command and Control with Pupy

بیاموزید که چگونه از سرور Pupy برای اتصال به سرویس گیرنده های مورد سوited استفاده از طریق پروتکل های رمزگذاری مختلف استفاده کنید و از این جلسات برای اجرای حملات اضافی ، تخلیه اعتبارنامه و جمع آوری اطلاعات استفاده کنید.


آموزش رمزنگاری: تصویر بزرگ

Cryptography: The Big Picture

رمزنگاری بخش مهمی در برنامه ریزی امنیت اطلاعات است. این دوره برخی از اصول الگوریتم های رمزنگاری و نحوه انتخاب مورد مناسب برای رمزگذاری داده ها را به شما آموزش می دهد.


آموزش مفاهیم پیاز امنیتی و عملکرد اساسی

Security Onion Concepts and Basic Functionality

Security Onion یک ابزار منبع باز شکار تهدید، نظارت بر امنیت سازمانی و ابزار مدیریت گزارش است. این دوره به شما قابلیت ها، پیکربندی و عملکرد پایه Security Onion را آموزش می دهد.