Alex Wolf

الکس ولف علاقه زیادی به توسعه نرم افزار و تسلط بر فن آوری های جدید دارد. وی چندین سال تجربه کار تقریباً منحصراً با سیستم عامل های NET ، مانند SharePoint ، NopCommerce و Orchard را دارد. وی اخیراً گواهینامه های مایکروسافت را در هر دو فناوری توسعه برنامه MVC و HTML 5 بدست آورده است. الکس بعد از اینکه متوجه شد اشتیاق واقعی او در اواخر دانشگاه است ، در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و در رشته برنامه نویسی کامپیوتر نیز تحصیل کرده است. وی بیشتر حرفه خود را در نقش مشاور نرم افزار ، توسعه و گسترش برنامه هایی برای ساده سازی فرایندهای تجاری سپری کرده است. وقتی کدگذاری نمی کند ، الکس از خواندن و ایجاد Motion Graphics با نرم افزارهایی مانند After Effects و Maya لذت می برد. وی اخیراً علاقه شدیدی به وبلاگ نویسی و سئو نیز پیدا کرده است. او عاشق یادگیری چیزهای جدید است!
دوره های این مدرس:

آموزش طراحی و ساخت برنامه های کاربردی Blazor

Designing and Building Enterprise Blazor Applications

Blazor قسمت جدید و مهیجی از ASP.NET است که برای ایجاد رابط های کاربری غنی وب در C # طراحی شده است. این دوره به توسعه دهندگان کمک می کند تا از ساختن برنامه های نمونه اولیه به پیاده سازی مفاهیم ، الگوهای طراحی و ویژگی های واقعی تر در جهان بپردازند.


آموزش صفحات تیغ در ASP.NET Core: شروع کار

Razor Pages in ASP.NET Core: Getting Started

صفحات Razor یک مجموعه ابزار جدید با وزن سبک و قابل دسترسی در NET Core برای ساخت برنامه های وب است. این دوره نحوه استفاده از Razor Pages برای ایجاد نشانه گذاری و طرح بندی پویا ، کار با فرم ها ، پردازش درخواست های HTTP و سایر کارهای اساسی را بررسی خواهد کرد.


آموزش Visual Studio 2019: اشکال زدایی

Visual Studio 2019: Debugging

تسلط بر ابزارهای اشکال زدایی ویژوال استودیو به شما کمک می کند مشکلات کد خود را سریعتر تشخیص داده و حل کنید. در این دوره ، شما خواهید آموخت که چگونه اشکالات رایج را با استفاده از ابزارهای اساسی برطرف کنید ، مشکلات برنامه های پیشرفته تری را تشخیص دهید و از راه دور کد اشکال زدایی را بیابید.


آموزش هسته ASP.NET: چرخه عمر درخواست MVC

ASP.NET Core: The MVC Request Life Cycle

هدف از این دوره، توانمندسازی توسعه دهندگان دات نت با درک بهتر چارچوب MVC و نحوه کار آن است. شما به طور عمیق نحوه پردازش درخواست HTTP توسط MVC و NET Core را در حین حرکت در چارچوب بررسی خواهید کرد.


آموزش تجزیه و تحلیل کد در Visual Studio 2019

Code Analysis in Visual Studio 2019

این دوره به شما نحوه استفاده و پیکربندی ابزار ویژوال استودیو 2019 برای تجزیه و تحلیل ، افزایش و اجرای کیفیت کد شما را آموزش می دهد.


آموزش برنامه های MVC خود را با 10 امتیاز افزونه بهبود دهید

Improving Your MVC Applications with 10 Extension Points

این دوره به چگونگی گسترش و شخصی سازی چارچوب MVC برای حل بهتر وظایف مشترک توسعه می پردازد. MVC با در نظر گرفتن قابلیت توسعه طراحی شده است و استفاده از این انعطاف پذیری می تواند به شما در حل سریعتر و کارایی موثرتر کمک کند.


آموزش ASP.NET Core Razor Deep Dive

ASP.NET Core Razor Deep Dive

این دوره ، به طور عمیق ، قابلیت های جدید ارائه شده توسط Razor در .NET Core و همچنین ویژگی های عالی نسخه های گذشته را که هنوز بخشی از این آخرین نسخه هستند ، بررسی خواهد کرد.


آموزش بازسازی برنامه های فرم های وب در MVC

Rebuilding Web Forms Applications in MVC

انتقال بین فرم های وب و MVC می تواند آسان باشد. در این دوره ، شما نحوه ساخت مجدد برنامه های قدیمی ASP.NET Web Forms را در MVC کشف خواهید کرد. شما با بازسازی یک برنامه کاربردی به چگونگی ترجمه توسعه بین چارچوب ها می پردازید.


آموزش موارد جدید در ASP.NET Core 7.0

What's New in ASP.NET Core 7.0

این دوره به شما می آموزد که چگونه از ویژگی های جدید قدرتمند ASP.NET Core 7.0 برای ساختن نسل بعدی برنامه های کاربردی وب استفاده کنید.


آموزش ASP.NET Core 3.0: چرخه حیات درخواست MVC

ASP.NET Core 3.0: The MVC Request Life Cycle

هدف این دوره توانمند سازی توسعه دهندگان دات نت با درک بهتر از چارچوب MVC است. با هم ، نحوه پردازش درخواست HTTP توسط م componentsلفه های MVC و .NET Core هنگام عبور از طریق خط لوله برنامه ، از نزدیک بررسی خواهیم کرد.


آموزش Android: پردازش تصویر با پیکاسو

Android: Image Processing with Picasso

برنامه های اندروید برای دستیابی به استانداردهای مدرن طراحی ، اغلب به محتوای تصویر پویا نیاز دارند. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه از کتابخانه عکس پیکاسو برای کار با تصاویر مانند مدیریت فعالیت درخواست ، ذخیره سازی ، تبدیل و موارد دیگر استفاده کنید.


آموزش ASP.NET Core 6 Razor Pages Fundamentals

ASP.NET Core 6 Razor Pages Fundamentals

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از Razor Pages برنامه های وب مدرن بسازید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه الگوهای طراحی رایج را پیاده سازی کنید، صفحات و طرح بندی ها را بسازید، با فرم ها و داده ها کار کنید، برنامه ها را پیکربندی و استقرار دهید، و موارد دیگر.


آموزش بهبود برنامه های .NET Core MVC با استفاده از نقاط اضافی

Improving .NET Core MVC Apps Using Extension Points

.NET Core یک پلتفرم جدید است که قابلیت توسعه پذیری حتی بیشتر را در چارچوب MVC انعطاف پذیر موجود دارد. این دوره چگونگی استفاده از آن نقاط فرمت و سفارشی سازی اجزای MVC را برای پاسخگویی به نیازهای در حال توسعه پروژه ها بررسی می کند.


آموزش مقدمه ای بر توسعه پلاگین NopCommerce

Introduction to NopCommerce Plugin Development

این دوره به بررسی NopCommerce می پردازد - یک پلت فرم تجارت الکترونیکی محبوب و منبع باز که بر روی ASP.NET MVC ساخته شده است. در این دوره ما یک پلاگین قانع کننده از ابتدا تا انتها می سازیم و الگوهای توسعه و وظایف رایج در طول مسیر را بررسی می کنیم.


آموزش هسته ASP.NET: چرخه عمر درخواست MVC

ASP.NET Core: The MVC Request Life Cycle

هدف از این دوره، توانمندسازی توسعه دهندگان دات نت با درک بهتر چارچوب MVC و نحوه کار آن است. شما به طور عمیق نحوه پردازش درخواست HTTP توسط MVC و NET Core را در حین حرکت در چارچوب بررسی خواهید کرد.


آموزش موارد جدید در ASP.NET Core 6.0

What’s New in ASP.NET Core 6.0

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از ویژگی های جدید قدرتمند ASP.NET 6.0 برای ساختن نسل بعدی برنامه های کاربردی وب استفاده کنید.


آموزش تازه های ASP.NET Core در .NET 5.0

What's New with ASP.NET Core in .NET 5.0

ASP.NET Core در .NET 5.0 یکی از قدرتمندترین سیستم عامل های وب را در جهان بهبود می بخشد. این دوره به شما نحوه استفاده از جدیدترین قابلیت های Blazor ، Web API ، MVC ، Razor Pages و SignalR را برای بهبود پروژه های موجود و آینده خود نشان می دهد.


آموزش ویژگی های جدید ASP.NET Core 8.0

What's New in ASP.NET Core 8.0

این دوره به شما می آموزد که چگونه از ویژگی های جدید قدرتمند ASP.NET Core 8.0 برای ساختن نسل بعدی برنامه های کاربردی وب استفاده کنید.


آموزش چرخه زندگی MVC درخواست

The MVC Request Life Cycle

این دوره هنگام حرکت از طریق پلت فرم ASP.NET و چارچوب MVC ، توسعه دهندگان ASP.NET ، به ویژه توسعه دهندگان MVC را با چرخه زندگی درخواست HTTP آشنا می کند.


آموزش Android: شروع با مقاوم سازی

Android: Getting Started with Retrofit

بیاموزید که چگونه با استفاده از Retrofit ، یکی از محبوب ترین کتابخانه های ارتباطی HTTP در Android ، به اشتراک گذاری و اتصال داده ها بین کاربران ، ادغام سرویس های شخص ثالث و ماندگاری داده ها در یک سرور از راه دور را انجام دهید.


آموزش کنترل جریان برنامه در سی شارپ 9

Controlling Program Flow in C# 9

سی شارپ یک زبان غنی با تایپ قوی است که گزینه های زیادی برای کنترل جریان کد شما فراهم می کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از انواع عبارات و عبارات برای اضافه کردن منطق تصمیم گیری معنادار و مدیریت وظایف در برنامه های خود استفاده کنید.