Aaron Sampson

آرون سامپسون یک متخصص IT با تجربه و با تجربه از هالیفاکس ، نوا اسکوشیا در سواحل شرقی کانادا است. وی که از سال 1995 در این صنعت شروع به کار کرده بود ، به سرعت تلاش خود را به سمت آموزش و آموزش سوق داد و مهارتهای ارتباطی عالی و توانایی انتقال دانش و تجربه خود به دیگران را ایجاد و نشان داده است. بیشتر وقت آرون صرف ارائه آموزش در محصولات مایکروسافت از جمله ویندوز سرور ، SQL سرور و هوش تجاری ، Exchange Server و System Center می شود و هنگام کار ، او عاشق مسافرت ، گلف بازی ، گیتار زدن یا پیاده روی است. .
دوره های این مدرس:

آموزش Microsoft 365 Messaging: Managing Mail Architecture

Microsoft 365 Messaging: Managing Mail Architecture

این دوره مهارت های مورد نیاز برای برنامه ریزی و مدیریت معماری نامه و آماده سازی شما برای آزمون گواهینامه MS-203 را به شما آموزش می دهد.


آموزش مفاهیم مدیریت Windows Server: تعمیر و نگهداری

Windows Server Administration Concepts: Maintenance

نصب و پیکربندی اولیه تنها آغاز کار است. این دوره مهارت های لازم را برای اطمینان از اینکه سرورهای شما در سطوح مطلوب و در عین حال قابلیت اطمینان و ثبات سازمان شما را بهبود می بخشند ، به شما می آموزد.


آموزش مدیریت هویت های ممتاز در ویندوز سرور 2016

Managing Privileged Identities in Windows Server 2016

پس از پیاده سازی، مهمترین بخش هر زیرساخت فناوری اطلاعات، امنیت آن است. در این دوره، رویکردهای اساسی لازم برای ایمن سازی سازمان خود در برابر بسیاری از حملات رایج و نقض احتمالی امنیت را خواهید آموخت.


آموزش Microsoft Azure Solutions Architect: استراتژی پایگاه داده Azure SQL را پیاده سازی کنید

Microsoft Azure Solutions Architect: Implement an Azure SQL Databases Strategy

این دوره مهارت های مدیریت پایگاه داده را به شما می آموزد تا شما را برای بخش مدیریت داده ها در آزمون صدور گواهینامه Microsoft Azure Solutions (AZ-303) آماده کند.


آموزش Microsoft Azure Solutions Architect: اجرای یک استراتژی حاکمیت

Microsoft Azure Solutions Architect: Implement a Governance Strategy

حفاظت از منابع ابری شما به تدوین و اجرای استراتژی حاکمیت بستگی دارد. این دوره به شما مهارت هایی را می آموزد که به شما کمک می کند تا برای قسمت حاکمیت در آزمون گواهینامه Microsoft Azure Solutions (AZ-303) امتحان کنید.