Ned Bellavance

ند یک متخصص IT است و تقریباً 20 سال تجربه در این زمینه دارد. وی یک اپراتور مرکز خدمات ، مدیر سیستم ها ، معمار ابر و مدیر محصول بوده است. وی در جدیدترین تجسم خود ، بنیانگذار ند در Cloud LLC است. او به عنوان یک مجرد با تک تک فنون ، دوره هایی را برای Pluralsight توسعه می دهد ، دو پادکست (Day Two Cloud و Buffer Overflow) را اجرا می کند و محتوای اصلی را برای فروشندگان فناوری ایجاد می کند. ند از سال 2017 مایکروسافت MVP بوده و دارای یکسری گواهینامه های صنعتی است که فراتر از توانایی استثنایی وی در امتحانات و قبولی در آنها هیچ تاثیری ندارد. ند سه اصل راهنمایی دارد: ناراحتی را در آغوش بگیرید ، اغلب شکست بخورید ، خوب باشید.
دوره های این مدرس:

آموزش دسکتاپ مجازی Azure: محیط‌ها و برنامه‌های کاربری را برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی کنید

Azure Virtual Desktop: Plan and Implement User Environments and Apps

تجربه خود را با سمت کاربر مدیریت دسکتاپ مجازی افزایش دهید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه تنظیمات تجربه کاربری، راه حل های نمایه کاربر و استقرار برنامه ها را مدیریت کنید.


آموزش دسکتاپ مجازی Azure: هویت و امنیت را برنامه ریزی و پیاده سازی کنید

Azure Virtual Desktop: Plan and Implement Identity and Security

مدیریت هویت و امنیت موضوعاتی حیاتی برای یک محیط AVD هستند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه هر دو را در دسکتاپ مجازی Azure پیاده سازی کنید.


آموزش Terraform - شروع کار

Terraform - Getting Started

Terraform یک مجموعه ابزار شگفت انگیز برای اتوماسیون زیرساخت ها در فضای عمومی و خصوصی است. این دوره اصول استقرار Terraform را به شما آموزش می دهد تا زیرساخت ها را به روشی ثابت و قابل تکرار در چندین سرویس به کار ببندید.


آموزش HashiCorp Certified Vault Associate: Vault Management

HashiCorp Certified Vault Associate: Vault Management

این دوره به شما مفاهیمی را برای پیکربندی و مدیریت Vault برای آمادگی برای آزمون کاردانی آموزش می دهد.


آموزش Microsoft Azure Security Engineer: نظارت بر امنیت با استفاده از Azure Security Center

Microsoft Azure Security Engineer: Monitor Security Using Azure Security Center

Azure Security Center مرکز مدیریت امنیت در Microsoft Azure است. این دوره به شما می آموزد که چگونه از مرکز امنیت برای بهبود وضعیت امنیتی خود و آماده سازی شما برای آزمون AZ-500 استفاده کنید.


آموزش مدیریت امنیت Microsoft Azure

Managing Microsoft Azure Security

Microsoft Azure Security Center با ارائه هشدارها و توصیه هایی برای بررسی و اصلاح ، نمای واحدی از وضعیت امنیتی شما ایجاد می کند. در این دوره اصول استفاده از Azure Security Center را فرا خواهید گرفت.


آموزش پیکربندی و مدیریت Microsoft Azure Key Vault

Configuring and Managing Microsoft Azure Key Vault

Azure Key Vault مدیریت چرخه زندگی برای کلیدها ، اسرار و گواهینامه ها را فراهم می کند. در این دوره شما اصول استفاده و مدیریت Key Vault ، از جمله ایجاد و امنیت Key Vault ، ذخیره سازی اطلاعات حساس و حسابرسی دسترسی را یاد خواهید گرفت.


آموزش شروع کار با Terraform Cloud

Getting Started with Terraform Cloud

همانطور که Terraform در سراسر صنعت پذیرفته می شود، شرکت ها متوجه می شوند که باید در تیم ها و در سراسر سازمان همکاری کنند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از Terraform Cloud برای ارائه همکاری و اتوماسیون در یک محیط مدیریت شده استفاده کنید.


آموزش غواصی عمیق Terraform

Terraform Deep Dive

Terraform یک ابزار شگفت انگیز برای خودکارسازی زیرساخت در ابر عمومی و خصوصی است. این دوره به شما مفاهیم پیشرفته Terraform و قابلیت های مورد نیاز برای ارتقای مهارت های خود را به سطح بعدی می آموزد.


آموزش شروع کار با Terraform Cloud

Getting Started with Terraform Cloud

همانطور که Terraform در سراسر صنعت پذیرفته می شود، شرکت ها متوجه می شوند که باید در تیم ها و در سراسر سازمان همکاری کنند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از Terraform Cloud برای ارائه همکاری و اتوماسیون در یک محیط مدیریت شده استفاده کنید.


آموزش شروع کار با HashiCorp Vault

Getting Started with HashiCorp Vault

HashiCorp Vault یک پلت فرم مدیریت اسرار است که یک محوطه امن برای اسرار استاتیک و پویا فراهم می کند. در این دوره شما اصول استفاده از Vault را یاد خواهید گرفت ، از جمله مدیریت اسرار ، پیکربندی سیاست ها و بررسی گزارش های حسابرسی.


آموزش سرپرست AWS SysOps: پیکربندی دامنه‌ها، سرویس‌های DNS و تحویل محتوا

AWS SysOps Admin: Configure Domains, DNS Services, and Content Delivery

این دوره به شما می آموزد که چگونه دامنه ها، سرویس های DNS و تحویل محتوا را در AWS برای آمادگی برای آزمون AWS Certified SysOps Administrator Associate پیکربندی کنید.


آموزش اجرای Terraform با AWS

Implementing Terraform with AWS

در این دوره ، شما با تفاوت های ظریف استقرار زیرساخت به عنوان کد در سرویس های وب آمازون با Terraform و نحوه استفاده از خدمات در AWS برای بهبود تنظیمات و پیاده سازی Terraform آشنا خواهید شد.


آموزش شیرجه عمیق Terraform

Terraform Deep Dive

Terraform یک مجموعه ابزار شگفت انگیز برای اتوماسیون زیرساخت ها در فضای عمومی و خصوصی است. این دوره به شما مفاهیم پیشرفته Terraform و قابلیت های مورد نیاز برای ارتقا take سطح مهارت های شما را می آموزد.


آموزش Microsoft Azure Security Engineer: Key Vault را پیکربندی و مدیریت کنید

Microsoft Azure Security Engineer: Configure and Manage Key Vault

Azure Key Vault یک محوطه امن برای کلیدها ، اسرار و گواهینامه ها فراهم می کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از Key Vault به عنوان یک مهندس امنیتی استفاده کنید و شما را برای آزمون گواهینامه AZ-500 آماده کند.


آموزش نصب و پیکربندی HashiCorp Vault

Installing and Configuring HashiCorp Vault

HashiCorp Vault یک ابزار اطلاعاتی ابری است که مدیریت چرخه زندگی Secrets را ارائه می دهد. این دوره اصول استفاده از HashiCorp Vault و نحوه نصب و پیکربندی نمونه تولید را به شما آموزش می دهد.


آموزش مدیریت خرک HashiCorp

Managing HashiCorp Vault

HashiCorp Vault یک راه حل منبع اسرار منبع باز است. در این دوره ، شما نحوه استقرار و مدیریت سرور Vault را خواهید آموخت ، از جمله استقرار یک خوشه کاملاً در دسترس Vault ، پیکربندی کنترل دسترسی مبتنی بر نقش و نظارت بر سلامت Vault.


آموزش شبکه پیشرفته در AWS

Advanced Networking on AWS

این دوره به شما مفاهیم پیشرفته شبکه در AWS را می آموزد تا برای گواهینامه حرفه ای AWS Certified Solutions Architect آماده شوید. درباره مسیریابی و دروازه ها ، گزینه های اتصال ترکیبی و امنیت شبکه خواهید آموخت.


آموزش مدیریت هویت ها در Microsoft Azure Active Directory

Managing Identities in Microsoft Azure Active Directory

Microsoft Azure Active Directory ویژگی های مدرن مبتنی بر ابر را برای مدیریت هویت سنتی به ارمغان می آورد. در این دوره ، شما اصول مدیریت محیط Azure Active Directory ، شامل کاربران ، گروه ها ، دستگاه ها و برنامه ها را یاد خواهید گرفت.


آموزش Terraform - شروع به کار

Terraform - Getting Started

Terraform یک مجموعه ابزار شگفت انگیز برای خودکارسازی زیرساخت در ابر عمومی و خصوصی است. این دوره به شما اصول Terraform را آموزش می دهد تا زیرساخت را به شیوه ای ثابت و قابل تکرار در چندین سرویس مستقر کنید.


آموزش دسکتاپ مجازی Azure: طراحی یک معماری AVD

Azure Virtual Desktop: Plan an AVD Architecture

فعالیت‌های طراحی و معماری را که پیاده‌سازی دسکتاپ مجازی Azure جدید را در این دوره آغاز می‌کنند، کاوش کنید.


آموزش Terraform - شروع به کار

Terraform - Getting Started

Terraform یک مجموعه ابزار شگفت انگیز برای خودکارسازی زیرساخت در ابر عمومی و خصوصی است. این دوره به شما اصول Terraform را آموزش می دهد تا زیرساخت را به شیوه ای ثابت و قابل تکرار در چندین سرویس مستقر کنید.


آموزش عامل Azure Stack Hub

Operating Azure Stack Hub

Azure Stack پسوند Microsoft Azure است که امکان توسعه سازگار برنامه ها و راه حلهای ترکیبی ابری را فراهم می کند. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که Azure Stack از جمله کارهایی مانند نظارت بر Azure Stack و ارائه خدمات به مستاجران را به کار بگیرید.


آموزش Hashicorp Certified Vault Associate: شروع کار

Hashicorp Certified Vault Associate: Getting Started

این دوره مفاهیم و مهارت های اولیه را برای کار با غرفه معرفی می کند و برای گواهینامه وابسته آماده می شود.


آموزش پیکربندی رمزگذاری برای داده در حالت استراحت در Microsoft Azure

Configuring Encryption for Data at Rest in Microsoft Azure

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه برای حفاظت از رمزگذاری اضافی برای اطلاعات در حالت آرام در منابع Azure ، از جمله ذخیره سازی Azure ، Azure Disk Encryption ، Recovery Vaults ، Transparent Data Encryption و پایگاه های داده همیشه رمزگذاری شده ، استفاده کنید.


آموزش AWS SysOps Admin: عیب‌یابی مشکلات اتصال شبکه

AWS SysOps Admin: Troubleshoot Network Connectivity Issues

شبکه ها چسبی هستند که برنامه ها را کنار هم نگه می دارند. این دوره به شما می آموزد که چگونه مشکلات شبکه را در مورد سرویس های AWS مانند VPC، EC2 و ELB عیب یابی کنید و شما را برای آزمون AWS SysOps Administrator Associate آماده کنید.


آموزش مدیریت Microsoft Azure Information Protection

Managing Microsoft Azure Information Protection

Microsoft Azure Information Protection ویژگی های مدرن مبتنی بر ابر را برای طبقه بندی و محافظت از اسناد به ارمغان می آورد. در این دوره ، شما اصول مدیریت حفاظت از اطلاعات Azure ، از جمله برچسب ها ، خط مشی ها ، کلیدها و دسترسی را خواهید آموخت.


آموزش دسکتاپ مجازی Azure: نظارت و نگهداری زیرساخت

Azure Virtual Desktop: Monitor and Maintain Infrastructure

نحوه مدیریت و نظارت بر دسکتاپ مجازی Azure را کاوش کنید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از داده های حیاتی نسخه پشتیبان تهیه و بازیابی کنید، برای بازیابی فاجعه برنامه ریزی کنید، با ابزارهای خط فرمان خودکار کنید و بر سلامت محیط AVD خود نظارت کنید.


آموزش پیاده سازی Terraform در Microsoft Azure

Implementing Terraform on Microsoft Azure

در این دوره ، شما با نکات ظریف استقرار زیرساخت به عنوان کد در Microsoft Azure با Terraform و نحوه استفاده از خدمات در Azure برای بهبود تنظیمات و پیاده سازی Terraform آشنا خواهید شد.


آموزش Microsoft Azure Security Engineer: خط مشی های امنیتی را پیکربندی کنید

Microsoft Azure Security Engineer: Configure Security Policies

خط مشی های لاجورد تنظیمات سازگار را در سازمان شما اعمال و اعمال می کنند. این دوره به شما می آموزد که چگونه از سیاست ها برای بهبود وضعیت امنیتی خود و آماده سازی شما برای آزمون AZ-500 استفاده کنید.


آموزش مقدمه ای بر پیکربندی و راه اندازی آزمون Microsoft Azure Virtual Desktop (AZ-140)

Introduction to the Configuring and Operating Microsoft Azure Virtual Desktop (AZ-140) Exam

آزمون AZ-140 مایکروسافت یک آزمون تخصصی منحصر به فرد است که دانش و تجربه لازم برای موفقیت در مدیریت پیاده سازی دسکتاپ مجازی Azure را آزمایش می کند. این دوره به معرفی آزمون و دروس موجود در مسیر یادگیری می پردازد.


آموزش مدیریت Microsoft Azure Security

Managing Microsoft Azure Security

Microsoft Azure Security Center یک راه حل مبتنی بر ابر است که دیدی یکپارچه از وضعیت امنیتی محیط شما ارائه می دهد. در اینجا، مدیریت مرکز امنیتی، از جمله خط‌مشی‌ها، جمع‌آوری داده‌ها، هشدارها و تحقیقات را یاد خواهید گرفت.


آموزش پیکربندی خدمات و خط مشی های امنیتی در Microsoft Azure

Configuring Security Services and Policies in Microsoft Azure

ایمن سازی ابر به طور موثر یک چالش دلهره آور است. Microsoft Azure دارای ابزارهای بومی برای بهبود وضعیت امنیتی شما است. در این دوره ، شما با Azure Security Center ، خط مشی ها و Monitor برای بهبود امنیت محیط خود آشنا خواهید شد.


آموزش مدیریت Microsoft Azure Security

Managing Microsoft Azure Security

Microsoft Azure Security Center یک راه حل مبتنی بر ابر است که دیدی یکپارچه از وضعیت امنیتی محیط شما ارائه می دهد. در اینجا، مدیریت مرکز امنیتی، از جمله خط‌مشی‌ها، جمع‌آوری داده‌ها، هشدارها و تحقیقات را یاد خواهید گرفت.


آموزش غواصی عمیق - Terraform

Deep Dive - Terraform

Terraform یک مجموعه ابزار شگفت انگیز برای اتوماسیون زیرساخت ها در فضای عمومی و خصوصی است. این دوره به شما مفاهیم پیشرفته Terraform و قابلیت های مورد نیاز برای ارتقا take سطح مهارت های شما را می آموزد.


آموزش دسکتاپ مجازی Azure: یک زیرساخت AVD را پیاده سازی کنید

Azure Virtual Desktop: Implement an AVD Infrastructure

مراحل پیاده سازی در استقرار زیرساخت دسکتاپ مجازی Azure را در این دوره بررسی کنید.


آموزش Terraform - شروع به کار

Terraform - Getting Started

Terraform یک ابزار شگفت انگیز برای خودکارسازی زیرساخت در ابر عمومی و خصوصی است. این دوره به شما اصول اولیه Terraform را آموزش می دهد تا زیرساخت را به شیوه ای ثابت و قابل تکرار در چندین سرویس مستقر کنید.