Tyler Hudak

تایلر هوداک بیش از 15 سال تجربه گسترده در دنیای واقعی در مدیریت حوادث ، تجزیه و تحلیل بدافزار ، پزشکی قانونی رایانه و امنیت اطلاعات برای چندین شرکت Fortune 500 دارد. وی در تعدادی از کنفرانس های امنیتی در مورد موضوعات تجزیه و تحلیل بدافزار ، واکنش به حادثه و آزمایش نفوذ صحبت کرده و تدریس کرده است و تجربه مقدماتی و تکنیک های اثبات شده خود را در آموزش خود آورده است.
دوره های این مدرس:

آموزش راه اندازی آزمایشگاه تجزیه و تحلیل بدافزار

Setting Up a Malware Analysis Lab

در این دوره ، شما خواهید آموخت که چگونه یک جعبه گشایی برای تجزیه و تحلیل بدافزار برای کشف شاخص های سازش خاص انواع بدافزارهایی که سازمان شما را تهدید می کنند ، راه اندازی کنید.


آموزش انجام تجزیه و تحلیل بدافزار در اسناد مخرب

Performing Malware Analysis on Malicious Documents

اسناد مخرب به نوعی بدافزار تبدیل شده اند که همه پاسخ دهندگان حادثه باید بتوانند آن را تجزیه و تحلیل کنند. این دوره به شما می آموزد که چگونه اسناد مخرب Adobe PDF و Microsoft Office را به همراه اسکریپت های مخربی که در آنها وجود دارد تجزیه و تحلیل کنید.


آموزش DFIR تخصصی: پزشکی قانونی Windows Event Log

Specialized DFIR: Windows Event Log Forensics

تجزیه و تحلیل گزارش های رویداد ویندوز اطلاعات کلیدی در مورد فعالیت های سیستم در طول یک تحقیق ارائه می دهد. این دوره به شما آموزش می دهد که در طول تجزیه و تحلیل خود روی چه رویدادهایی تمرکز کنید و چگونه به سرعت اطلاعات را به دست آورید.


آموزش سازش ایمیل تجارت

Business Email Compromise

این دوره به شما یاد می دهد که از حملات سایبری Business Email Compromise جلوگیری ، شناسایی و در صورت لزوم پاسخ دهید.


آموزش بدافزار بدون پرونده

Fileless Malware

در این دوره ، شما در مورد بدافزار بدون پرونده ، اینکه چرا توسط مهاجمان استفاده می شود و راهکارهای مختلفی که می توان برای دفاع در برابر آن استفاده کرد ، یاد خواهید گرفت.


آموزش DFIR تخصصی: سیستم فایل ویندوز و قانون مرورگر

Specialized DFIR: Windows File System and Browser Forensics

تجزیه و تحلیل سیستم های فایل ویندوز و مصنوعات مرورگر می تواند اطلاعات مهمی را در تحقیقات ارائه دهد.


آموزش DFIR تخصصی: Windows Registry Forensics

Specialized DFIR: Windows Registry Forensics

رجیستری ویندوز یک منبع اطلاعات ارزشمند در طول تحقیقات پزشکی قانونی است. این دوره به شما می آموزد که چگونه رجیستری را برای به دست آوردن شواهدی مبنی بر اجرای مخرب و تداوم بررسی کنید.


آموزش Trickbot Banking Trojan

Trickbot Banking Trojan

در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که بدافزار TrickBot چیست و چگونه می توانید آن را تجزیه و تحلیل کنید تا تعیین کند در سیستم هایی که به خطر می افتد چه می کند.


آموزش مبانی تجزیه و تحلیل بدافزار

Malware Analysis Fundamentals

توانایی تجزیه و تحلیل بدافزار به یک مهارت ضروری برای هر کسی که پاسخ حوادث را نشان می دهد تبدیل شده است. این دوره مهارت های لازم برای تجزیه و تحلیل صحیح ، سریع و ایمن بدافزار را با بررسی ویژگی ها و رفتار آن آموزش می دهد.