Dror Helper

Dror یک معمار نرم افزار مستقل است. وی بیش از یک دهه است که بصورت حرفه ای نرم افزار می نویسد و در این مدت برای غولهای صنعتی مانند اینتل و SAP و همچنین شرکتهای کوچک نوپا کار کرده است. وی دانش گسترده ای در مورد بسیاری از زبان ها و سیستم عامل های برنامه نویسی از جمله C ++ ، Assembly ، دات نت (C #/VB) و جاوا دارد. Dror متخصص روش شناسی چابک و شیوه های مهندسی نرم افزار است. هنگامی که کد نمی نویسید ، Dror مربیان را توسعه می دهد و دوره هایی را در مورد کد پاک ، آزمایش واحد ، الگوهای طراحی ، اشکال زدایی و TDD/BDD برگزار می کند. سخنرانی های ترسناک در سراسر جهان در مورد توسعه نرم افزار ، روش های چابک و طراحی تست محور. در وبلاگ خود (http://blog.drorhelper.com) دورور در مورد زبان های برنامه نویسی ، ابزارهای توسعه نرم افزار ، کد تمیز ، نوشتن کد با راهنمایی تست ها و هر چیز دیگری که به نظر او جالب است می نویسد.
دوره های این مدرس:

آموزش الگوهای طراحی در C++: ساختاری - آداپتور به دکوراتور

Design Patterns in C++: Structural - Adapter to Decorator

این دوره به شما در مورد چهار الگوی طراحی سازه اول آموزش می دهد، این الگوها نحوه استفاده از ترکیب کلاس و وراثت را برای ساخت طراحی قابل توسعه و نگهداری توضیح می دهند.


آموزش توسعه دهنده AWS: Lambda Deep Dive

AWS Developer: Lambda Deep Dive

با استفاده از AWS Lambda ، یک توسعه دهنده می تواند کدی مقیاس پذیر و قابل تحمل خطا را که بدون ایجاد سرور یا تهیه سرور در ابر اجرا می شود ، بنویسد. این دوره نحوه ایجاد ، استقرار و مدیریت برنامه های بدون سرور مبتنی بر رویداد را با استفاده از AWS Lambda آموزش می دهد.


آموزش واحد تست کد C در CLion

Unit Testing C Code in CLion

نوشتن تست های واحد قسمت بزرگی از یک توسعه دهنده نرم افزار خوب است. این دوره به شما نحوه استفاده از آزمونهای واحدی برای بهبود کد C موجود با CLion IDE را آموزش می دهد.


آموزش مسخره پیشرفته ++ C با استفاده از Google Mock

Advanced C++ Mocking Using Google Mock

نوشتن تست های واحد بی اهمیت نیست. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه با استفاده از یک ابزار قدرتمند ، Google Mock ، موفق شوید. این یک چارچوب مسخره استاندارد برای توسعه دهندگان C ++ است که می خواهند سریعتر کد با کیفیت بالا بنویسند.


آموزش مبانی تست واحد C ++ با استفاده از Catch2

C++ Unit Testing Fundamentals Using Catch2

نوشتن تست های واحد قسمت بزرگی از یک نرم افزار ساز حرفه ای است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از Catch2 ، یک چارچوب تست واحد ساده و در عین حال قدرتمند ، تست های واحد خواندنی و قوی بنویسید.