Andrew Bancroft

اندرو بانکروفت یک دانش آموز متولد شده ، علاقه مند به کشف و به اشتراک گذاشتن آموخته های خود با دیگران است. وی یک توسعه دهنده نرم افزار برای بنیاد ساموئل رابرتز نوبل است ، یک موسسه تحقیقاتی کشاورزی واقع در قلب جنوب اوکلاهما. شغل روزانه وی وی را مشغول برنامه نویسی برنامه های ASP.NET و iOS می کند که از فعالیت های مختلف تجاری و علمی بنیاد پشتیبانی می کند. اندرو از روز صفر برای توسعه iOS از Swift استقبال کرده است و دوست دارد توسعه دهندگان را قادر سازد تا در ساخت برنامه های iOS با Swift موفق شوند.
دوره های این مدرس:

آموزش CloudKit Fundamentals

CloudKit Fundamentals

به اشتراک گذاری داده مورد تقاضا است! این دوره به شما اصول استفاده از چارچوب پرچمدار اپل برای ذخیره سازی و اشتراک گذاری داده از راه دور را آموزش می دهد. مدل‌سازی، ذخیره و جستجوی داده‌ها، همگام‌سازی داده‌ها در دستگاه‌ها، رسیدگی به خطاها و استقرار در تولید را بیاموزید.


آموزش ماندگاری داده های iOS: تصویر بزرگ

iOS Data Persistence: The Big Picture

با دیدن امکان تصویربرداری پایدار بودن داده ها در iOS ، بالاتر از سر و صدا بلند شوید و زمین خود را حفظ کنید. کشف کنید که اگر فناوری دیگری را به جای فناوری دیگر انتخاب کنید چه انتظاری داشته باشید و احساس استفاده از راه حل های محبوب داده در کد را درک کنید!


آموزش SwiftUI Fundamentals

SwiftUI Fundamentals

ساختن برای iOS یک مهارت فوق العاده ارزشمند برای هر توسعه دهنده ای است. این دوره آموزشی به شما می‌آموزد که اپلیکیشن‌های iOS را با رابط‌های کاربری تطبیقی ​​بسازید که روی چندین دستگاه با استفاده از Xcode، Swift و SwiftUI کار می‌کنند.


آموزش اصول اولیه iOS 17

iOS 17 Fundamentals

ساختن برای iOS یک مهارت فوق العاده ارزشمند برای هر توسعه دهنده ای است. این دوره آموزشی به شما می‌آموزد که با استفاده از Xcode، Swift و SwiftUI برنامه‌هایی بسازید که از ویژگی‌هایی پشتیبانی می‌کنند که کاربران هنگام ارتقا به iOS 17 انتظار دارند.


آموزش مدیریت وابستگی های پروژه Xcode با CocoaPods

Managing Xcode Project Dependencies with CocoaPods

بیش از هر زمان دیگری ، توسعه دهندگان با چالش های مدیریت اعتماد خود به کتابخانه های شخص ثالث برای بهبود بهره وری و ساخت برنامه های پیشرفته روبرو هستند. این دوره یک اکتشاف در مدیریت وابستگی پروژه برای برنامه هایی است که ...


آموزش ساخت رابط کاربری iOS با SwiftUI

Building iOS User Interfaces with SwiftUI

این دوره به شما آموزش می دهد که با استفاده از Xcode، Swift و SwiftUI، اپلیکیشن های iOS را با رابط های کاربری جذاب بسازید.


آموزش iOS 14 شروع به کار

iOS 14 Getting Started

ساختن برای iOS یک مهارت فوق العاده ارزشمند برای هر توسعه دهنده ای است. این دوره به شما یاد می دهد که با استفاده از رابط های کاربری انطباقی که روی چندین دستگاه با استفاده از Xcode ، Swift و SwiftUI کار می کنند ، برنامه های iOS را بسازید.


آموزش مبانی داده های اصلی با Swift

Core Data Fundamentals with Swift

این اجتناب ناپذیر است: شما باید داده ها را در دستگاه کاربر ادامه دهید. این دوره مهارت های اساسی لازم را برای معماری یک برنامه برای استفاده از Core Data به شما می دهد. شما می توانید در این دوره با استفاده از Core Data مدل سازی ، مدیریت و نمایش داده ها را یاد بگیرید.


آموزش اجرای خریدهای درون برنامه ای در iOS

Implementing In-app Purchases on iOS

ارائه مستقیم محصولات و خدمات دیجیتالی در داخل برنامه شما راهی عالی برای رشد درآمد شماست. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه محتوای دیجیتال را به عنوان خرید درون برنامه ای برای برنامه های iOS خود ارائه دهید.


آموزش مبانی اشکال زدایی iOS

iOS Debugging Fundamentals

هیچ چیز ناامید کننده تر از این نیست که به طور تصادفی به دنبال یافتن علت اشکال در برنامه های خود باشید. در تلاش‌های خود برای اشکال‌زدایی iOS استراتژیک شوید! مهارت های حل مسئله و ابزارهای اشکال زدایی Xcode را ترکیب کنید تا پتانسیل رفع اشکال خود را به حداکثر برسانید.