Miguel Beltran

میگل یک توسعه دهنده اندروید مستقل مستقر در برلین است. او علاقه زیادی به توسعه برنامه های تلفن همراه و یادگیری ماشین دارد ، اما مهمتر از همه ، او علاقه مند به آموزش و یادگیری است. میگل بیش از ده سال است که به عنوان یک توسعه دهنده کار می کند و در سال 2012 وقتی شروع به ساخت SDK پخش کننده ویدئو برای پخش برنامه ها کرد ، وارد Android شد. میگل همچنین یکی از اعضای فعال جامعه فناوری در برلین است که در آنجا کارگاه ها و گفتگوهایی را انجام داده است. او به راه اندازی یک گروه محلی برای ملاقات کمک می کند ، جایی که آنها به جوامع مبتدی و کم برخوردار در فناوری توسعه می دهند. او به عنوان سخنران در کنفرانس های بین المللی شرکت کرده است ، به قاره های مختلف سفر کرده و همچنین وبلاگی را که مرتباً آن را به روز می کند نگهداری می کند. "
دوره های این مدرس:

آموزش مبانی Android: اقدامات مشترک با استفاده از Intent ها

Android Fundamentals: Common Actions Using Intents

درباره اهداف مشترک موجود در Android ، نحوه کار آنها ، کارهایی که می توانید با آنها انجام دهید ، اینکه چگونه می توانید برنامه های خود را برای مدیریت آنها آماده کنید و همچنین مطمئن شوید که مطابق انتظار کار می کنند ، بیاموزید.


آموزش در حال توسعه بسته ها در Flutter

Developing Packages in Flutter

یکی از راه های پیشرفت به عنوان یک توسعه دهنده Flutter و کمک به جامعه توسعه دهندگان ایجاد و انتشار بسته ها و پلاگین های خود است. این دوره نحوه استفاده ، ایجاد و انتشار بسته ها و پلاگین ها را برای Flutter و Dart به شما آموزش می دهد.


آموزش م Androidلفه های معماری ناوبری اندروید: شروع کار

Android Navigation Architecture Components: Getting Started

این دوره به معرفی کامپوننت Navigation Architecture ، یک جز new جدید از خانواده کتابخانه Jetpack می پردازد که ناوبری در صفحه های مختلف برنامه اندروید را تسهیل می کند.