Daniel Krzyczkowski

دانیل یک مهندس اصلی نرم افزار در Predica ساکن ورشو (لهستان) است که بر اجرای راه حل ها با استفاده از فن آوری های مایکروسافت تمرکز دارد. او سفر خود را با اشتراک دانش به عنوان یک شریک دانشجویی مایکروسافت در آکادمی فناوری اطلاعات لهستان و ژاپن در ورشو آغاز کرد. دانیل با عنوان ارزشمندترین حرفه ای مایکروسافت اعطا شد. دانیل دوست دارد دانش و علاقه خود را در مورد Microsoft Azure ، Platform Windows Universal ، Internet of Things و Azure DevOps به اشتراک بگذارد. او مقالاتی را در وبلاگ فنی شخصی - DevIsland.pl می نویسد ، جایی که سعی می کند محتوای ارزشمندی را در رابطه با توسعه نرم افزار Microsoft Azure cloud ، IoT ، Azure DevOps و Universal Windows Platform ارائه دهد. وی سخنران منظم در کنفرانس ها و نشست های مختلف ملی و بین المللی است. او همچنین چند نمونه جالب را به اشتراک می گذارد که می توانید در مخزن Github او پیدا کنید. دانیل دوست دارد در اوقات فراغت خود به چالش های جدید بپردازد و همچنین وقت خود را با خانواده بگذراند.
دوره های این مدرس:

آموزش طراحی استراتژی بازیابی فاجعه در Microsoft Azure

Designing a Disaster Recovery Strategy on Microsoft Azure

ساخت راه حل های انعطاف پذیر و در دسترس بالا می تواند چالش برانگیز باشد. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه طراحی و پیاده سازی بازیابی حوادث را برای برنامه های کاربردی در Microsoft Azure cloud انجام دهید.


آموزش DevOps با GitHub و Azure: پیاده سازی امنیت زنجیره تامین نرم افزار با GitHub

DevOps with GitHub and Azure: Implementing Software Supply Chain Security with GitHub

پیاده سازی امنیت زنجیره تامین نرم افزار می تواند چالش برانگیز باشد. در این دوره آموزشی، نحوه بهبود امنیت کد با GitHub را یاد خواهید گرفت.


آموزش Microsoft Azure Developer: مدیریت API را پیاده سازی کنید

Microsoft Azure Developer: Implement API Management

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه از Microsoft Azure API Management برای کنترل اینکه چه کسی از API شما استفاده می کند ، برای اعمال سیاست های استفاده ، و ارائه یک جلوی حرفه ای به توسعه دهندگان با استفاده از API استفاده کنید.


آموزش Microsoft Azure DevOps Engineer: بازخورد سیستم مسیر به تیم های توسعه دهنده

Microsoft Azure DevOps Engineer: Route System Feedback to Development Teams

مایکروسافت دو ابزار برای پشتیبانی از نظارت بر عملکرد برنامه ها ، ردیابی مسائل و جمع آوری بازخورد کاربر دارد. در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه با Azure DevOps و Visual Studio App Center کار کنید.


آموزش پخش مستقیم با خدمات Azure Media

Live Streaming with Azure Media Services

آماده سازی پخش جریانی مستقیم خود می تواند چالش برانگیز باشد. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه از Microsoft Azure Media Services برای انجام پخش جریانی مستقیم استفاده کنید.


آموزش Microsoft DevOps Solutions: پیاده سازی راه حل های اتوماسیون Orchestration

Microsoft DevOps Solutions: Implementing Orchestration Automation Solutions

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه اتوماسیون ارکستراسیون را اجرا کنید ، از جمله طراحی خط لوله قابل اطمینان انتشار برای چندین هدف انتشار با پیکربندی و تأییدیه های انتشار مشترک.


آموزش پیاده سازی و مدیریت GitHub برای DevSecOps

Implementing and Managing GitHub for DevSecOps

در این دوره آموزشی، یاد خواهید گرفت که چگونه پلتفرم GitHub می تواند به پیاده سازی شیوه های DevSecOps کمک کند.


آموزش Microsoft Azure Developer: راه حل های ابزار برای نظارت و ورود به سیستم

Microsoft Azure Developer: Instrument Solutions for Monitoring and Logging

در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از Microsoft Azure Application Insights برای نظارت بر برنامه ها و تشخیص خودکار ناهنجاری های عملکرد استفاده کنید.